je bedoelt vrijdag 00:00 mijn klok heeft nog nooit op 24:00 gestaan xD maar wat is er op die dag (refresh my mand please:b: ) ?
Lijkt me een goede zaak als Razer ook dingen voor de X360 gaat ontwikkelen. Uit ervaring weet ik dat razer goed spul levert. Die matjes en muizen van ze zijn vooral uitblinkertjes in fps-shooters. Het ligt lekker in de hand.
Kijk hier eens: http://www.notfornoobs.com/launch/optin.gif Its about to change. Wat zou dat nou kunnen zijn?
ik hoop echt niet dat er een muis komt, of als hij komt dat je dan iig hem uit kan zetten. anders is het helemaal niet meer eerlijk. dan ben je verplicht z'n ding te kopen als je iets wilt presteren online.
het gaat dus om een verandering.. een verandering in de manier van het gamen (dus met hardware want razer is hardware gericht..) dus misschien toch een muis en/of toetsenbord voor 360 ofzo.. maar het heeft zeker iets te maken met live anywere etc.
Kijk nog maar eens naar het antwoord van the Razer Man: That means no advanced technology whereby one player might have an advantage over another. IMO they are not considering the Xbox Live player who will soon be playing against PC users who will dominate because they have a keyboard and mouse. The controller offered today just can’t complete.
Je hebt gelijk. Dat is ook de rede waarom ze naar een alternatief zoeken voor muis en toetsenbord en er waarschijnlijk nooit een muis en toetsenbord voor de 360 zal verschijnen
Not for Noobs? Kan iemand me vertellen waar 't over gaat, ben nieuw hier Even serieus: Zal waarschijnlijk muis en toetsenbord gaan worden.. Dit ook met het oog op het te komen multiplatformgaming.. @voodoo300: als gaming straks op de 360 en windows fiesta compatible is, heb je zowieso dat je tegen gamers speelt met toetsenborden. Ontwikkeling van muis en toetsenbord voor de xbox360 is echter gewoon een aanvulling aan accesoires. Nog steeds je eigen keus om te kiezen waarvoor je wilt gaan. Denk ook zelf dat in de meeste games 't echt niet veel uitmaakt.
toch niet moeilijk deze. peter moore heeft pas in een interview gezegt dat hij de inovatieve controller van Wii heel erg interessant vind. Ook kwam er uit dat interview het gerucht dat MS zelf ook zoiets ging toepassen. dit is waarschijnlijk het aftellen naar de aankondiging van deze "inovatieve" controller.
Ik hoop toch echt niet dat het Muis + Toetsenbord wordt... Dan moet ik verplicht aan een tafel oid gaan zitten ipv hangen op de bank.
jongens, koop dan een computer ofzo, het is een console, daar ga je toch niet met een muis op game..dan moet je een speciaal tafeltje ofzo kopen om daar je muis en toetsenbord op te zetten en dan moet hij zeker wel draadloos zijn.
Dat is precies wat ik in mijn post hierboven zeg... Ik wil gewoon op de bank relaxen en ondertussen wat mensen inmaken
ja man ik wil geen nerderige muis/toetsenbord 0wnag3 mongolen op live hebben. Ik word nu al afgemaakt op Live, laat staan als die er nog bij komen. Nee gewoon lekker met de controller
Maar jongens.. met race games pwnen wij de pc gamers weer =P want met een toetsenbord kan je naar links naar regts.. naar voren en naar achter. met een thumbstick kan je ook nog de snelheden van het bedien instellen.. segmaar klein beetje naar links sturen of iets meer of helemaal etc. bij toetsenbord niet.. dus wij kunnen precieser racen. Maar toch vind ik shooters boeiender-.-