1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

November 2004 Black month in gaming history?

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Kane, 31 dec 2003.

1. Kane

Kane Xcusses voor de post

Leuk Bevonden:
    2
    dat mircosoft sony de grond in stampt is natuurlijk grote onzin. Microsoft mag dan wel de rijkste onderneming zijn.. maar sony is ook verschrikkelijk rijk natuurlijk. Als het zo zou zijn dat microsoft sony de grond in zou stampen hadden ze echt wel gewoon de aandelen overgekocht hoor..

2. SILVER_bullit

SILVER_bullit Nieuwe gadget: K750i

Leuk Bevonden:
    6
    Ik denk niet dat de PSP 60 eurootjes gaat kosten hoor!!! Als je bedenkt dat een N-Gage al honderden euro's kost, zal dit nog wel duurder worden

3. Kane

Kane Xcusses voor de post

Leuk Bevonden:
    2
    nou.. ik denk wel dat hij goedkoper dan de n-gae gaat zijn.. maar niet veel.. ahowel.. sony's prijzen kennende..

4. Dokter Gonzo

Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb liever dat Nintendo blijft in de games industrie. niet dat ik een gamecube heb, maar omdat Nintendo dan van de Xbox wegblijft. Mario op de Xbox zie ik sowieso al niet gebeuren, maar als Nintendo op de Sega tour gaat krijg je toch wat kinderachtige spellen op de Xbox. Het imago dat de Xbox nu heeft zie ik graag bewaard blijven.

5. the Outblast

the Outblast hoi

Leuk Bevonden:
    0
    fusie zit er volgens mij niet echt in.....waarschijnlijk zou dan zijn dat M$ de boel opkoopt ofzo (Nintendo dus)

6. X BelieveR

X BelieveR Im the X priest

Leuk Bevonden:
    0
    Uhm nou ik zal nie zeggen dat Sony arm is, maar als je hun eigen vermogen met dat van microsoft vergelijkt is dat van microsoft toch hééééél wat groter. Kijk Sony kan er makkelijk nog jaren mee vooruit, maar als het op financiele middelen aankomt is microsoft Sony toch veruit de baas. Kijk alleen maar eens naar het privévermogen van Bill... Ik bedoel daar past het vermogen van Sony in zijn geheel ik weet niet hoeveel keer in. En dan heb je het eigen vermogen van microsoft zelf ook nog... Nee als het op geld aankomt in de toekomstige consolewar mag Sony zich toch wel een btje bang maken.

7. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Iedereen praat hier alsof Nintendo gedoemt is te verdwijnen :confused:

8. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    verdwijnen zekers niet maar Nintendo had nu een soort handheld monopolie.de n-gage is en wordt nooit een echte concurent voor nintendo(dat enk ik tenminste)Maar als alle Developers die nu voor de PS2 spellen maken ook noor de PSP spellen gaan maken(wat een boel denk ik doen)dan ziet er er hier heel slecht voor Nintendo uit.(Denk maar een nieuwe Final Fantasy exclusive op de PSP,dan gaan veel mensen voor de winkels slapen)

9. Offtrack

Offtrack ForzaGT :)

Leuk Bevonden:
    6
    Ik zei ook DOLLAR...
    Maar je hebt gelijk als je stelt dat niet alles wat in de krant staat waar is!

10. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    60 dollar is veel te goedkoop(maar ik zou het niet erg vinden als dat de prijs was:p )
    ik den k dat hij eerder 200dollar of meer gaat kosten

Deel Deze Pagina