maar als een flash chip (het geheugen dus ook) zonder stroom komt te zitten vegeet hij de zooi. Ik weet niet of er in de xbox een soort van battarij of condensator zit die die chip van stroom blijft voorzien maar als dat zo is is het te proberen om de energie voorziening tijdelijk stop te zetten. Ow ik moet ineens denken aan de klok van de xbox. Die wordt weer gereset als je de stekker dr uittrekt. Ok na een tijdje dan. Dat betekend dat je xbox geen speciale battarij heeft ofzo. Maar dan snap ik niet hoe ie hat toch kan onthouten. Wixx weet jij het??? Ik hoop dat deze thread nog ffies over blijft.
he jongens we mogen niet over chipmods praten maar als jullie dit soort dingen gaan zeggen dan ga ik jullie ff uit de droom helpen!!! ii heb namelijk al een heleboel mesen gesproken die de zelfde chip als mij heeben en in de states wonen en die kunnen tot de dag van vandaag gewoon op xbox live komen door op de volgende manier te werk te gaan en dat is gewoon geen kopie spellen of met je chip aan met live verbinding maken maar als je gewoon je een keer een copie speelt en vervolgens niet de menu's van je xboxlive opend is er niets aan de hand als je daarna gewoon je chip weer uit zet en op xboxlive gaat voila niets aan de hand en nu willen jullie mijn bron weten die akn ik hier niet plaatsen maar stuur me maar een pm dan kan je hem krijgen ps wouter niet boos worden iedereen praat er hier over en ze zeiden dingen die niet waar zijn
Re: Re: NTSC of PAL starter kit ,het verschil ? je wacht dus voor je kit te kopen ? Heb je ook een Mchip met switch ? Hoe ga je je kit installeren ? met chip aan uit ? Maakt het een verschil uit ?
Re: Re: Re: NTSC of PAL starter kit ,het verschil ? Zeg maar gewoon Mod-Chip hoor! we weten toch wel wat je bedoelt.
Ja maar die mensen snappen zelf ook dat ze NOOIT naar de orginele dash mogen gaan als live geinstalleerd is. Die starten namelijk automatisch evox dash op als ze de modchip aan zetten. En jij bent als op de originele dash geweest dus ik geef je 1 a 2 dagen voodat je gebanned word.
dus wat jij mij aanraadt is dat ik telkens als ik live ga zo'n eprom.bin file op mijn disk zet !! klote is dit ! Waar ga ik die files halen ?
ffies serieus hé slapen alle mods, ik vind het wel raar, normaal is zn thread als deze binnen een paar minuten closed.
hé Wixx , ik kan heel je uitleg wel accepteren hier maar je moet eveneens weten dat er al nieuwe mods uit zijn die dit al kunnen omzeilen !
dus wat jij mij aanraadt is dat ik telkens als ik live ga zo'n eprom.bin file op mijn disk zet !! klote is dit ! Waar ga ik die files halen ?
nee wat je moet doen is dus 1 keer je eeprom.bin vervangen (dus eentje van een xbox nemen die geen live heeft geinstalleerd maar toch een modchip heeft (anders kan je hem niet ervan af ftp´en) en dan ervoor zorgen dat als je modchip aanstaat je NOOIT naar het originele dashboard gaat maar altijd naar bv. evoxdash of nexgen. Dit betekent dat je nooit op live kunt met gekopieerde spellen maar altijd de originele nodig hebt.
Hallo! We gaan hier toch niet over het gebruik van modchips praten he? In de overeenkomst die jij aangaat voor Xbox Live staat dat jij verklaart dat jouw Xbox niet gemodificeerd is. Als je desondanks Xbox Live op gaat is dat dus illegaal. Einde discussie.