1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nu Nog Xbox kopen?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door MikeB, 16 jan 2005.

  1. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    hm.. ik wist eigenlijk niet eens dat er een Ninja Gaiden pack is. Maar goed, hopelijk maak je voor jezelf een goede keuze, aangezien het jammer is als je bijv. 200 euro neerteld als je 2 games derbij zou krijgen maar allebei rukgames vind. Kheb wel een vraagje voor je: ben je van plan om games in rap tempo te kopen of wil je in 't begin 2 games en daarmee een tijdje verder? Kan miss helpen bij je keuze tussen packs e.d..
     
  2. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    XBOX 2 laat nog wel even op zich wachten en hij is misschien niet eens backwards compatible en er zijn genoeg topgames die je op de XBOX kunt spelen.
     
  3. MikeB

    MikeB Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben van plan om 2 games te hebben in het begin en om dan weer even verder te spelen, en Fable lijkt me wel erg leuk, en Project Gotham 2 ook Maar Ninja Gaiden lijkt me ook heel erg vet. Daarna ben ik denk ik van plan om spellen als Ninja Gaiden, Halo 2, DOA 3 Classic enz. te kopen.
     
    Laatst bewerkt: 16 jan 2005
  4. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    doen en koop dan gelijk live en ghost recon 2
     
  5. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    -Dat ligt eraan, ben je tevreden met je PS2 en Gamecube, zo ja, dan moet je je afvragen of je nog eens 200 euro + bijkomende kosten voor games wil gaan uitgeven.
    -Nee
    -Hmm, waar zal ik eens beginnen :cool:. Dead or Alive Ultimate, Doom 3, Midnight Club 3, Forza Motorsports, Conker Live & Reloaded, Brothers in Arms, Mercenaries, The Movies, Playboy The Mansion, GTA San Andreas, Pariah, Splinter Cell Chaos Theory, Mechassault 2: Lone Wolf, Sid Meier's Pirates, Star Wars: Knights of the Old Republic 2, Otogi 2, Oddworld Strangers Wrath, Jade Empire en nog een stuk of 20 titels.
    -GCshop is altijd goedkoop, en play.com ook, al weet ik niet of ze bij die laatste de console zelf ook verkopen. Hier op XBW kan je op de Xbazar natuurlijk ook voor een zacht prijsje een Xbox op de kop tikken.
    -Ja, maar is heel moeilijk te krijgen. Dit was een Crystal Xbox met Halo 2, alleen erg moeilijk te krijgen dus. Je kan beter een Massive Pack (xbox, 2 controllers, Fable en Project Gotham Racing 2 kopen), zelfde prijs, en een game extra.
     
  6. Metal_Wolf

    Metal_Wolf Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    0
    Tip: Koop NIET de True Crime pack. Die heb ik gekocht en viel zwaaaaaaaar tegen.
     
  7. UnleasH

    UnleasH Brrrrrrrrrrrrrrrrap

    Berichten:
    196
    Leuk Bevonden:
    0
    True Crime is een bagger spel. En dat hebben we geweten ook.
     
  8. MikeB

    MikeB Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Over mijn Gamecube ben ik niet zo tevreden, er zijn gewoon te weinig goeie spellen voor. Daarom wil ik die toppers van die Xbox kunnen spelen.
     
  9. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan zal je het waarschijnlijk wel fijn vinden om te horen dat dat pack er al een paar jaar niet meer is :+
     
  10. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Ninja Gaiden is een vet spel, maar het is ook behoorlijk lastig. Als je van plan bent om niet al teveel spellen te kopen vraag ik me af of het verstandig is om als eerste Ninja Gaiden te kiezen.
    Ik weet niet wat voor gamer je bent, maar ik houd een eindbaas na 10 keer proberen wel voor gezien. En dat is iets wat je iedere keer bij Ninja Gaiden tegenkomt. Heel veel lastige eindbazen.
    Dan zou ik zelf eerder voor een toegankelijker spel kiezen. Iets waarbij je zelf je moeilijkheidsgraad kunt bepalen.
    Project Gotham Racin 2 en Halo 1 en 2 waren voor mij zo'n spellen. De replay value is erg hoog waardoor je xbox niet snel stof gaat vangen. Iets wat bij Fable sneller zal gebeuren omdat je dit in 10-15 uur uitspeelt, daarna nog een keertje speelt en dan ken je het wel.
     
  11. jayzen

    jayzen Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    De xbox is geweldig... ik heb alle 3 de consoles... PS2, Gamecube en de Xbox.. maar die andere 2 zitten nu helemaal onder de stof... In het begin was het nog wel wennen met die controllers.. maar sinds ik die S controller heb... kan de Xbox in mijn ogen echt niet meer stuk... _O_

    En voor de prijs hoef je het nu ook niet meer te laten ik zag op de'Tweakers Pricewatch' dat de Xbox nu al te koop is voor €137,50... bij Megawebshop .... Misschien dat ik nog 1 ga halen, zodat ik de ander een beetje kan aanpassen voor 'meer' spellen (als je snapt wat ik bedoel) en de andere voor Live... }:]
     
  12. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    De Xbox2 komt zoals ik het nu bekijk dit jaar niet meer uit. Met Forza Motorsports, Brothers in Arms, KOTOR II en meer in het verschiet komen er zeker nog top-titels uit op de xbox. Als je persé een console wilt en je had er nog geen, dan had ik gezegd: Meteen doen.

    Nu kun je ook een xbox kopen. Dan raad ik jou de Massive Entertainment pack aan, daar zitten fable en Project Gotham Racing 2 bij, met nog een extra controller, als ik me niet vergis. Volgens mij heb je hem voor €189 wel en dan kun je direct aan de slag. Aangezien je al twee consoles hebt, kun je je wel vermaken, maar als je echte Xbox-titels als Fable, Halo en PGR wilt spelen, dan zou ik hem wel halen. Als je niet persé die titels wilt en je kunt nog een jaar wachten, dan raad ik je aan om je geld apart te leggen en meer te gaan sparen voor de Xbox2
     
  13. X Heer

    X Heer SNK Playmore

    Berichten:
    635
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb pas over 2,3 maanden geld voor een Xbox, alsnog halen?
     
  14. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Ligt er gewoon aan wat je zelf graag wilt en welke consoles je al hebt.

    Wil je zo snel mogelijk Halo, PGR, Forza, etc. ---> WEL halen
    Heb je nog geen console en wil je er wel een snel hebben ---> WEL halen
    Heb je al (een) andere console(s) en heb je geen baat bij "xbox-spellen" ---> Wachten op Xbox2.

    Dit zijn eigelijk de voornaamste hoofdpunten
     
  15. slodder

    slodder Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind moeilijk, ik denk niet dat ik nu een nieuwe zal kopen, aan de andere kant ik dacht de vorige keer ook een generatie consoles over te slaan, maar heb ze op de cube na ook allemaal....

    ;)

    Misschien een tweedehandsje een optie, of zit er geen prijsverlaging aan te komen...
     
  16. Mr.blond

    Mr.blond Active Member

    Berichten:
    911
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik zou het niet meer doen.'t Is nog steeds een hoop geld om zomaar de lucht in te schieten. Alles wijst er trouwens op dat de Xbox 2 nog dit fiscale jaar zal verschijnen (dat afloopt in maart 2006) Dan zal je er amper een jaartje echt geniet van hebben, natuurlijk kan je na de release van de Xbox 2 nog mee spelen, maar dat gaat toch niet erg lang duren...Als ik een console koop is het op de releasedag of vroeger...
     
  17. venom NL

    venom NL Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    0
    je kunt ook ergens een 2e hands op de kop proberen te tikken.
    bv. hier in de xbazar ofzo.
    daar staan er zat te koop met spellen en al.
    en dan kun je met het geld wat je overhoud nog ff door sparen voor een nextgeneration doos.
    zelf zou ik de xbox 2 (of X2) pas een jaar na releas datum kopen,
    anders wordt je dik opgelicht zo duur is hij.
     
  18. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    ik verwacht dat de volgende xbox sneller goedkooper wordt dan met de eerste, want de strijd tussen de consoles is nu heftiger dan ooit. maar het is nog zeker de moeite een xbox te kopen. er komen nog hele leuke dingen aan en er zijn geweldige toppers die je gemist hebt.
     
  19. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik zou hem zeker halen, je kan er nog best lang mee vooruit en er komen nog hele vette games aan. Ik zou idd ff kijken of je ergens een op de kop kan tikken.
     
  20. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Natuurlijk, juist nu kopen. De Xbox heeft een mooi arsenaal aan spellen opgebouwd, er komen nog een paar hele vette titels aan en Xbox Live loopt beter dan ooit. En dan kost het het nog weinig ook.... _O_
     

Deel Deze Pagina