1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nu Nog Xbox kopen?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door MikeB, 16 jan 2005.

  1. sammetje

    sammetje Active Member

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    1
    ja de xbox is nu juist lekker op dreef en de spellen zijn echt super vet die nog komen, en xbox 2 of xboxnext duurt nog ongeveer 2 jaar voor die komt(denk ik)
     
  2. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Nee, Xbox 2 zal dit jaar wel in de VS verschijenen en voorjaar 2996 hier. Maar dus nog genoeg tijd om van de Xbox 1 te genieten...
     
  3. sammetje

    sammetje Active Member

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    1
    zo dat duurt nog lang voor ie hier uitkomt :p (29968)) dat duurt dus nog ongeveer 1 1/2 jaar voor iet hier komt
     
  4. evisu

    evisu Active Member

    Berichten:
    132
    Leuk Bevonden:
    0
    Onzin een beetje casual gamer (geen HC gamer dus, maar iemand die wel in ze vrijetijd gamed) koopt hem pas nadat de prijs 10x is gehalveerd in een half/heel jaar. Je ziet het zelf al.
    Deze jongen komt nu pas aan of die een XboX moet kopen. (als je er van uit gaat dat hij het gamen niet pas een paar dagen kent, miss had hij tot de dag van gister nog plezier met ze GameBoyColor 8) )

    XboX2 zal echt nog een poos duren (bronnen zijn ook niet altijd alles)
    en eer dat deze betaalbaar is voor een student/whatever zit je al weer in (half) 2006.
    Sorry hoor, maar raar dat je zegt dat hij nog even moet wachten, je kan met zekerheid zeggen dat je dan nog een hele poos wacht tot hij eindelijk betaalbaar is en dan is de volgende console alweer gelanceerd. Onbegonnen werk dus.
    Bovendien:
    En waarom zou je het willen wachten als je graag gamed? Hij wil NU toch gamen? Een beetje gaan wachten en niet verder kunnen met je hobby. :'-(


    Goed, evisu has spoken. _0/
     
    Laatst bewerkt: 27 jan 2005
  5. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk bij een ps2 zou je kunnen zeggen dat je die te laat hebt gekocht maar een xbox is nooit te laat. Verkoop je ps2 en je cube en je kan gelijk weer spellen gaan kopen voor je doos!
     
  6. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    natuurlijk moet je hem kopen, je zult versteld staan als je de
    Cut-scenes van Ninja Giaden ziet
     
  7. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Mwa, dat is niet de grafische kracht van de Xbox, hoor. Pre renderd CGI filmpjes kan de PS2 ook heel goed laten zien (Final Fantasy anyone)

    Maar je hebt wel gelijk.. ze zijn schitterend. :cool:
     
  8. Deano2

    Deano2 hallow??

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    gewoon de xbox kopen is zeker de moeite waard!
     
  9. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    kheb hem ook pas 2 en halve maand ( mn Xbox ) en heb ook een PS2 , vind het allebei nog hartstikke vet, gewoon kopen dat ding.

    /MM90
     
  10. The Fonz

    The Fonz Active Member

    Berichten:
    239
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je niet meer op je Cube speelt zou ik eerst dat ding verkopen met alle spellen e.d. Dan zou ik daarvoor een 2dehans xbox kopen (natuurlijk nog wel goed) waar al sowieso een paar spellen bijzitten. Voor je verjaardagsgeld koop je lekker een digital-in kabel, advanced scartcable en een Home theater System (wel met een digitale poort). Hebbie ook nog eens SUPER geluid op je doos...En dmv het digital-in kabeltje kan je hem ook nog op je PS2 aansluiten (want daar zit ook al een digitale poort in als ik me niet vergis).
     
  11. SNK FOREVER

    SNK FOREVER Active Member

    Berichten:
    303
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou zeggen; Ja, Halen die XBOX! De huidige generatie consoles hebben naast de diverse multiplatform games, ook allerlei exclusieve games te bieden, die niet op de andere consoles verschijnen!

    Enkele voorbeelden:

    De XBOX heeft Halo, Ninja Gaiden, Fable, XBOX Live, etc.

    De PS2 heeft de Gran Turismo reeks, de Tekken reeks, de Final Fantasy reeks, etc.

    De Gamecube heeft Resident Evil 4, Donkey Kong Jungle Beat, Mario, etc.

    Dus, ben je een veeleisende console gamer die alle goede games wil spelen, en je kan het betalen, dan haal je elke console! :)

    Een echte gamer doet niet mee aan console flamewars ;)
     
  12. darkboy

    darkboy Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet een xbox kopen duu
     
  13. vsus

    vsus UEC... je weet togh!

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet gewoon een console kopen met games die bij je passen. Maar voor de beste kwaliteit zou ik een xbox kopen;)
     
  14. Freeloader

    Freeloader Active Member

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    0
    @vsus: zow, jij bent bezig geweest met posten :+
     
  15. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat je nu echt snel moet zijn met je keuze te maken. Want hoe langer je wacht hoe dichter de Xbox 2 komt ih. Ik zou het toch nog proberen.
     
  16. FeaR

    FeaR Inside you ...

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    4
    - Niet kopen man, Xbox is 1 grote flop console
    - Koop de PSP en laat de Xbox lekker in de winkel liggen
    - Xbox en topgames? laat me niet lachen, Microsoft houdt alle topgames zelf in hun kantoor, en brengt ze niet uit, zodat hun het lekker kunnen spelen
    - Er komen geen topgames meer, de PS2 heeft alles
    - Bij Dixons is ie het goedkoopst, omdat niemand hem koopt, verlaagden ze de prijs naar 100 euro
    - Er bestaat een Halo 2/Burnout 3/Ninja Gaiden/Pro Evo 4/Midtown Madness 3 en KOTOR pack .. omdat die games amper verkopen


    glad to help _0/
     
  17. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een zielige post. 1 grote flop, onzin. Omdat die games niet verkopen? Doe normaal. PS2 heeft alles, geloof je het zelf.

    Maar goed, ik denk dat je moet afwegen of het het nog waard is om voor 8-9 maanden nog een Xbox te kopen. Ik denk dat ik gewoon GT4, GTA:confused:A, Half-Life 2 enzo zou gaan spelen tot de Xbox2 uitkomt... Dan kun je nog ff doorsparen en kun je die kopen, dan kun je eventueel nog wat toppers van de Xbox1 kopen voor een zacht prijsje als je echt het gevoel hebt dat je wat gemist hebt... Succes met je keuze in ieder geval :)
     
  18. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Humph, waarom niet ? Bij ons beginnen steeds meer mensen de Xbox te kopen en de Next-Gen word waarschijnlijk toch nog wel uitgesteld tot volgend jaar (denk ik) maar het zou ook in tegendeels kunnen wat wij helemaal niet verwachten..
     
  19. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    mjah ik heb min of meer besloten om geen xbox meer te kopen (geen derde) ik ga nu voor de nieuwe xbox ... waarschijnlijk koop ik een us versie
     
  20. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom een amerikaanse?
     

Deel Deze Pagina