1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nu Nog Xbox kopen?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door MikeB, 16 jan 2005.

  1. hemster

    hemster Active Member

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    en waarom zou je eigenlijk een derde kopen :confused:
     
  2. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Mja ik denk voor Import Games zodat hij Games eerder kan spelen dan ons =P
    Maar via Live kwan je volgens mij hier niet Op een US XBox of wel?=)
     
  3. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Dacht ik wel hoor. Maar mij maakt het niet of ik nou een paar dagen langer moet wachten op een spel. Naja, dan heeft hij z'n xbox natuurlijk ook al veer eerder. Dan kan je ons lekker jaloers gaan maken Fardo.
     
  4. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    als ik jouw was zou ik maandje of 2 w8ten en dan een sony psp kopen (geil)
     
  5. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Niks te PSP, koop dan nog liever een DS. Ik zou het toch nog maar even proberen. Maar het duurt niet meer lang voor de xbox 2 ih. Dan is het mischien minder verstandig. Als je niet zo'n supergame-verslaafde bent kan je beter nu om een xbox.
     
  6. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat lijkt me niet echt relax. Alsof je thuis gaat zitten pielen op zo'n klein schermpje als je voor dat geld een Xbox met 3-4 games kan kopen...

    Ik denk dat je beter nog een tijdje doorkunt met je PS2-games en dan doorsparen voor een Xbox2, of PS3 natuurlijk... En wat betreft dat overdreven, dat komt wel goed :p
     
  7. dendemen

    dendemen wasted'nwounded

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    0
    Jij moet een hi-30 kpn abbonnementje nemen bij phonehouse ...krijg je een mobiel naar keus en een xbox met halo2 en controller...
     
    Laatst bewerkt: 22 mrt 2005
  8. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Wat gaat die telefoon kosten dan :)?

    Maar een PSP kopen ipv een xbox is een beetje dom gezegd. Een handheld heb je er normaal gesproken bij of je bent alleen geïntereseerd in handhelds (Met uitzonderingen van dien). Als je nu nog twijfeld om een console te kopen, dan twijfel je tussen xbox, ps2 en GC, waarbij alle 3 al bezig zijn met een opvolger. Maar het is gewoon zo: Als je nu het geld hebt voor een xbox en je wilt em, dan kopen. Als je ook interesse hebt in een xbox2, maar je twijfeld over een xbox 1 en je hebt wel genoeg geld over voor beiden (xbox2 duurt nog even), dan is het best het geld waard.
     
  9. dendemen

    dendemen wasted'nwounded

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    0
    Niks! :p
     
    Laatst bewerkt: 22 mrt 2005
  10. xbox-hater3

    xbox-hater3 Guest

    tuurlijk niet, xbox plast poept scheet, en laat windys
     
  11. xbox-hater3

    xbox-hater3 Guest

    of niet dan?
     
  12. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou nu zker nog een xbox kopen. een lage prijs, veel spellen waar je uit kunt kiezen en de xbox 2 wordt waarschijnlijk toch eerst best wel duur.
     
  13. Knarf

    Knarf X-Power.be

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Het voordeel als je nu een xbox koopt is natuurlijk de lage prijs en dat je op de xbox al verzekerd bent van een scala aan topgames die veelal classic zijn en zeker nog het spelen waard. Maar aangezien jij natuurlijk al twee consoles in je bezit hebt(ik zou wel je gamecube zo snel mogelijk verkopen als je er amper op speelt en de games je niet aanspreken, dan heb je ook weer wat verdient) moet je je wel afvragen of het wel waard is nu nog een nieuwe console te kopen. Want ik neem aan dat er ook genoeg topgames op de ps2 uitkomen(gamecube naar mijn mening ook, maar blijkbaar vind jij die niet zo leuk), dus je kan misschien wel beter wachten tot de volgende generatie consoles en daar al wat geld voor sparen, of een xbox relatief goedkoop op de kop tikken en alle topgames van de vorige 3 jaar lekker voor 30€ kopen. De keuze is aan jou ;)
     
  14. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou gewoon is kijken of je niet ergens een 2e hands xbox kan kopen, want die zijn er volgens mij best veel. Als je 2e hands koopt kost het waarschijnlijk niet zo veel en zitten er vaak al wat games bij. Van het geld dat je dan bespaart kan je alle toppers kopen die nu niet heel erg duur meer zijn.
     
  15. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Waarom zoek jij problemen op?
     
  16. darkboy

    darkboy Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    ja koop een x box x box rules!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
     

Deel Deze Pagina