Nu ook Nieuw Xbox 360 model gepland voor 2007

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door The Watcher, 23 apr 2006.

1. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Het model veranderd niet ... think faceplates ... er komen hoog uit andere kleuren

Zie het grote modden topic

2. inflatable

inflatable Who's your daddy?

Leuk Bevonden:
    0
    Het model veranderd volgens mij ook helemaal niet.. Het enige wat veranderd is de CPU, maar daar merk je helemaal niks van.. Hooguit zal die 360 misschien iets stiller zijn omdat ie iets minder koeling nodig heeft, maar zelfs dat betwijfel ik.. Voor de rest is het heel normaal dat er nieuwe revisie's van een gameconsole komen.. Met de PS2 en Nintendo DS hebben ze trouwens wel veranderingen aan het model doorgevoerd, maar ik zie MS dat dus niet zo snel doen met de Xbox 360, daarvoor is wel meer nodig dan alleen een iets kleinere CPU..

Andere kleuren zou wel cool zijn, ik vind het sowieso jammer dat de Xbox 360 alleen in het wit is.. Een zwarte zou ik mooier vinden (past beter in mijn TV-kast)..

3. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Dit hebben ze (denk ik) gedaan omdat ze anders kritiek kregen, dan zouden mensen weer gaan schreeuwen van: vorige was ook zwart hijs weinig veranderd enz enz.

4. Tha)Sven

Tha)Sven Pillz-E

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben blij dat het model niet veranderd word en dat het alleen om de processor gaat, want anders zou ik me best wel genaaid voelen. Ik las net de thread voor het eerst en ik had zoiets van: wat krijgen we nou?! Gelukkig gaat het niet door:) .

5. Ralfje

Ralfje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik heb liever dat ze er een nieuw model van maken dan dat er een andere cpu in komt. Model maakt niks uit. Doet me een beetje denken aan mijn zusje: Ooh wat een mooie laptop en dat voor maar 500 euro. Complete onzin het gaat er om wat erin zit._O_

6. Tha)Sven

Tha)Sven Pillz-E

Leuk Bevonden:
    0
    Dat klopt het telt eigenlijk niet mee voor het gamen, maar toch heeft een cool model wel wat, ik weet zeker dat casemodders dan weer wat nieuws te doen hebben om op los te gaan.:9

7. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind uiterlijk dus echt wel belangrijk or. Kijk wat voor commentaar de PS3 al over zich heen krijgt. Vanwege uiterlijk. En revo is daarentegen populair vanwege uiterlijk.

Voor mij is het wel degelijk belangrijk, het is trouwens ook vaak de eerste indruk van een console. EN je hebt maar 1 eerste indruk.

8. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Zit wat in.
    Hoewel de PS 3 toch meer commentaar op zijn Controller heeft gekregen?

Maar jah, de Xbox was ook nu niet een schoonheid, maar toch een heerlijke console.
    Dus belangrijk is het wel, maar Schoonheid zit toch uiteindelijk van binnen toch?O-)

9. Ralfje

Ralfje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat het heel persoonlijk is. Mij maakt het uiterlijk echt niet uit. Moet natuurlijk niet de grote hebben van een koelbox ofzo.:D

10. Tha)Sven

Tha)Sven Pillz-E

Leuk Bevonden:
    0
    Wijze woorden_O_ Daar sluit ik me helemaal bij aan...

Deel Deze Pagina