Ja idd mij ook veel beter dan vorige ronde Soonernation staat alweer 1ste *) Mijn clan gaat zich deze ronde op points richten..vind ik veel leuker
Ja, vorige ronde hebben ik en nog een paar andere van mijn clan ff SoonerNation aangevallen, anders gingen we niet meer in de top 5 eindigen Zeg maar tegen hem dat het een noodzaak was voor ons en dat het ons heel erg spijt Uiteindelijk zijn wij ( = SiMpLe ) 5de geƫindigd en Sooner nation 7de, maar we hebben wel geluk gehad. De starting bonus is voor iedereen deze ronde veranderd, zoals op de frontpage te lezen staat. Dat is gewoon een algemene verandering. Voor diegene die nukezone fijn vinden: ga eens een kijkje nemen op Warrior Adventures. Dit spel is veel kleiner en het bestaat nog niet zo lang, maar net zo fijn. Ksta er trouwens 2de in province nw en 1st in clan nw Good luck everybody! btw: Sgt Pepper is de naam
[REP] klotecrew vorige ronde een mutual van gewonnen en nu lekker nagedeclared, want we hadden er geen tijd voor maar we nemen altijd wraak
eikel je hebt ons vandeweek aangevallen... maar goed veel zullen jullie der niet aan hebben gehad... en die ene kill tja dat was ook een loser Edit: btw jullie filmpje is echt vet ik had em vorige week al bekeken en we zaten net in een andere war en jullie zijn nukers... vandaar dat we weinig tot niets terug hebben gedaan
volgende ronde een relax rondetje als we het er nu goed vanaf brengen dan gaan we allemaal in de sea units en strakke defense en lekker knallen beetje voor nw, dat wordt ook mooi
Even een opkikker voor deze thread, hij was al uit het oog bij de meesten. Ik heb me aangemeld, net even gespeeld en het bevalt me tot nu toe heel goed! Zijn er meer mensen die dit spelen, of willen/gaan spelen? Echt een aanrader! Ik heb net al een vrij netjes leger opgebouwd en heb meteen andere legers lastiggevallen.
tja maar beteken je voor de rest ook al wat ? ik heb een volle clan onder mijn leiding Zijn al meerdere malen in de top 15 van een lijst gekomen
Zit ook in een clan, nu 2 rondes, vorige ronde stonden wel lang 17de in de NW list, maar met 14 members werden we daar snel weg geschopt. Nu Circuleren we een beetje rond door de NW top 100