nummer gezocht

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door halo nerd, 23 dec 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. halo nerd

halo nerd i like halo

Leuk Bevonden:
    0
    heey mensen

hey ik hoorde laatst een liedje en die wou ik dus eventjes ergens kopuh maar ik weet dus albsoluut niet hoe hij heet of van wie hij is maar er word heel vaak my my my gezongen :9

maar ik heb ook een filmpje waar hij ook in te horen is alleen is dat een remix en ik wil de gewone dat filmpje is hier te vinden klik als iemand me kan helpen HEEL ERG BEDANKT *)

2. gamer2003

gamer2003 xbox

Leuk Bevonden:
    0
    armand van helden - my my my

3. X-Box-Ace

X-Box-Ace Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    antowwrd

my my my van Armand van helden...lekker nummer idd

4. Sultan_of_Swing

Sultan_of_Swing Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    haha dat ga je niet menen. Een nummer waar alleen maar my my my in gezongen wordt en jij kan maar niet verzinnen hoe die zou kunnen heten :p

5. halo nerd

halo nerd i like halo

Leuk Bevonden:
    0
    dankjewel mensen :D

edit/ kon het op internet nergens terug vinden dus vroeg ik het maar even voor de zekerheid

6. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Er is toch nu ook een sms-dienst. Was pas op het nieuws. Je belt dan een of ander nummer, zet de mobiel bij de speaker terwijl het nummer loopt, vervolgens krijg je een sms-je met daarin de naam en artiest van het nummer. Kost je 0,70€, en als ze niets vinden hoef je ook niks te betalen:). Erg handig.
    Damn hoe heette die service nou.....

7. Serial

Serial AK-47 Serial

Leuk Bevonden:
    0
    Er wordt nog wel meer in gezongen als My My My ;)

8. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Je hebt je antwoord al zie ik. :) Maar normaliter openen we niet hiervoor een thread. Er zijn veel threads waar je dezelfde vraag ook in kan stellen, dus een aparte thread ervoor is niet nodig.

- Closed

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina