Als jij het zegt dan moet die wel héél slecht zijn Ik krijg bij Xtival de melding dat hij is verlopen? Dus neem aan dat die ook maar tijdelijk was.
Sorry Dit aanbod is niet geldig in jouw regio of het is verlopen. Is die USA only? Want dan log ik wel even in met AmateurMilk Moet ik alleen wel het wachtwoord even zoeken...
Ik krijg net een geniale inval. Waarschijnlijk kan ik het wel nog downloaden omdat ik het al eerder heb 'gekocht'. Voor jou is het de eerste keer dus kan het niet meer. En het was niet US only. Anders stond er niet een link naar de NL Marketplace.
Ik laat em er toch nog staan, voor het geval iemand em per ongeluk heeft verwijderd en opnieuw wilt downloaden. Wel even een mooie streep doorgezet, ik wil mensen geen valse hoop geven. Trouwens: Voor de liefhebbers van Final Fantasy die een US account hebben; op de US Marketplace zijn 2 gratis (non-premium) themes te downloaden. Mocht iemand het willen kan ik er wel een fotootje van maken?
WTF?.....je hebt helemaal gelijk! Hoor ik daar gratis?? Meteen maar ff downloaden! Wat is Final Fantasy eigenlijk ? Edit: krijg met mn amerikaanse account de melding dat "this item is not available in your current location"? Kan t te maken hebben dat mn gold van mn amerikaanse account verlopen is?
Ik hoop dat je een grapje maakt? En ik heb het gisteren nog gewoon gedownload. Die van Dead Space is dus ook gratis, en volgens mij ook alleen US Only. Die is niet nieuw, maar ik was toch bezig.
Ik heb hem gekocht en eerlijk gezegd heb ik er dik spijt van. Het is ongelooflijk saai, gewoon 1 background picture van een gebouw, that's it. Ik had gehoopt de assassin te zien op de background maar helaas.
Heb je op de een of andere manier deze post over het hoofd gezien? Die waarin previews van alle themes staan. Zodat je geen miskopen meer hoeft te doen.
Kun je lang wachten , vroeger kon je wel altijd gamerpictures bekijken op Mygamercard.net maar na de NXE update is dat hele gebeuren uit de lucht gegooid.
Succes Dulle! Aangezien er ruim 16.800 verschillende gamerpictures zijn! Gamerpictures kan je al hééél lang op deze site bewonderen hoor: >KLIK< Alleen is het niet helemaal zuiver herkenbaar uit welke pack ze komen. Al kan je ze wel per pack selecteren.