Dus niet. Of iemand moet geld aan me doneren zodat ik ze allemaal zelf kan kopen () OF iemand moet een site vinden wat wel up to date is. Het heeft natuurlijk weinig nut om moeite in een lijst te steken die niet eens volledig is.
Is precies dezelfde lijst als degene die je vroeger op Mygamercard.net kon bekijken. Dus alleen maar gamerpictures van voor de NXE Update (en dan zijn het ze nog niet allemaal).
Bijgewerkt Magic the Gathering themes + King of Fighters. Meld het maar als ik iets ben vergeten, want opeens waren er redelijk wat bij gekomen, dus ik weet niet of er een paar misschien van de lijst zijn gevallen. (xbox.com)
Die van Bioshock is wel tof! Zouden er daar nog meer van komen? Heb eigenlijk nog nooit een Premium Theme gekocht...Weet niet waarom niet, maar weet eigenlijk ook niet waarom wel? Hoewel ik de gratis theme's die ik nu heb toch ook wel leuk vind, ziet er toch net ff wat anders uit (en dan bedoel ik dus de friends)! Misschien binnenkort maar eentje aanschaffen! Welke heb jij allemaal Dulle? Wat zijn de echte aanraders? EDIT: denk dat het Destroyed Beauty of Hope Runs Deep van GOW2 gaat worden, die vind ik wel erg tof! Maar weet t nog niet zeker!
Ehm, Perfect Dark, Xtival, Winter 2008, Hope Runs Deep, Last Day. Alles wat dus ooit gratis is geweest. Ik weet niet wat je wilt, dus een aanrader kan ik je niet geven. Maar daarom zijn er die mooie filmpjes. Ik zelf zou toch wel eens een Banjo of Fable II thema willen. Vind ze erg mooi, en die grijze bol is daar mooi weggewerkt. edit: Splinter Cell Conviction theme toegevoegd
Godver! Wanneer? Hoe? Waarom? Last Day maakt me niet uit, die vind ik niet zo super, maar Hope Runs Deep baal ik wel van, want die wil ik dus eventueel KOPEN !
Eigenlijk vind ik alleen het premium theme van HAWX mooi. En die van Fable, maar heb dat spel nog nooit gespeeld.
Ik heb die ook nooit gratis gehad. Ja, de normale theme van Hope Runs Deep, maar de Premium is nooit gratis geweest. Hoe ik het toch gekregen heb is door die normale theme te verwijderen, en dan via je downloadgeschiedenis opnieuw te downloaden. Je zal zien dat het bestand opeens 13 MB groot is.