Pff, ondanks dat die Base-X theme niet premium is, is die wel mooier dan deze. Daar ga ik dus echt niet zoveel moeite voor doen .
Ik vind die achtergrond niks speciaals. Die van Avatar is mooier. Die friends list is 'wel leuk'. Over het algemeen vrij lelijk dus.
Halo 3 ODST: Prepare to drop Premium Theme is niet langer gratis, maar kost 240 MSPoints: http://marketplace.xbox.com/nl-NL/g...fe-1000-9115-d8024d530877/?of=0&bt=0&sb=1&p=3.
^Dat geupdate. Deze toegevoegd: [yt]8aok5oZ41K0[/yt] [yt]9x0IyZufXIo[/yt] [yt]yj0bwMJTw74[/yt] De previews van deze toegevoegd: Deze zijn ook nieuw, maar heb ik niet toegevoegd (zijn geen Premium Themes) [yt]MyhVf2h2T50[/yt] [yt]_pbCLbrP3-Y[/yt] En dan is er nog een New Years Theme die ik niet kan vinden op de Marketplace site. Op de XBL Marketplace staat ie onder 'Avatars' ingedeeld, maar op de site niet... Hmm...moeilijk toe te voegen dan... Premium Theme overzicht
free premium theme/ deal of the day de gratis deal of the day van vandaag is premium theme New Years. maar zo premium is hij niet friendlist veranderd niet terwijl plaatje dit wel aangeeft. Of ligt dit alleen aan die van mij.
Waarom staat "premium theme New Years" dan bij Heb hem download, en ziet er wel leuk uit. Als ik goed begrijp, moet ik elke dag kijken om te zien wat voor de actie LIVE nu heeft. Nu kan ik de actie van gisteren en eergisteren niet meer zien
Ja het is alleen een dynamische achtergrond theme geen speciale friendlist achtergronden geloof ik. De actie van gister en eergister is ook niet meer geldig. Gister was trouwens Worms 2 voor 400(P) En eergister een lelijke gratis 2010 bril voor je avatar. Elke dag komt de actie ook te staan op www.twitter.com/majornelson