1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

NXE Premium Themes

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 20 nov 2008.

1. Grindtegel

Grindtegel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee hoor ik vind het ook schandalig duur voor zoiets niks voorstellend. Heb op tweakers ook al zitten klagen.

Ik lijk wel een ouwe chagerijn |:-

2. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Ik ga ze ook zeker niet kopen. Je kan immers zelf plaatjes als achtergrond zetten. De 3D figuurtjes achter de personages vind ik ook niet echt boeiend genoeg. Maar blijkbaar werkt het wel aangezien ik in dit topic al veel positieve reacties lees.

3. Xenn0X

Xenn0X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja opa gaat is bloembollen eten:lol:

4. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Wat raar, ik heb ook die Tomb Raider theme gekocht maar dat zijn alleen maar plaatjes...ik heb waarschijnlijk de simpelste gekocht...ik had ook maar 100 punten nog ofzo...

5. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ach, zolang het iets is waarvan je zelf mag beslissen of je het koopt en het geen ''voordelen'' heeft ten opzichte van andere xbox live gebruikers (beter wapen ofzo) kan ik me er niet aan storen.

Kopen als je het het geld waard vind en niet kopen als je het te duur vind voor wat je krijgt.

volgens mij zijn ze allemaal 250 punten, dus heb je waarschijnlijk een verkeerde.

6. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    Niet voor mij besteed. microsoft punten besteden aan arcade games enzo vind ik nog redelijk maar achtergronden/themes is voor mij niet belangrijk genoeg. Als ik mijn xbox aan doe ben ik hoogstends 10 seconden in mijn dashboard voordat ik een game opstart.

7. Nickromancer

Nickromancer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  8. Xboxgamernr1

Xboxgamernr1 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hoe?

9. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    ik heb die last day theme gratis gedownload, volgens mij op de release van gears.. maar hij is gewoon premium gegaan bij de nxe blijkbaar.. ik heb gewoon die achtergrondjes bij friends..

Laatst bewerkt: 20 nov 2008
  10. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    Via USB-stick/Streamen-> My xbox-> Picture Gallery -> je cursor op et plaatje houden -> Y indrukken en dan Yes ;)

11. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat het dan weer zoveel moet kosten voor zo weinig.

Eigenlijk krijg je een half plaate, en wat 3D dingen waar je bijna nooit naar kijk (over een week)

Heb mezelf ook voorgenomen om geen crap meer te kopen. Heb al genoeg pic en thema's die nu nutteloos zijn gekocht.

12. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Sluit ik me helemaal bij aan.

Leuk voor de mensen die het leuk vinden, niks aan voor de mensen..... ;)

In Shaun White Snowboarding kunnen alleen mensen die de game bij een Wall Mart hebben gekocht een 5e berg downloaden. Dat vind ik wel erg spijtig en ik hoop dat dit soort acties niet te vaak voor gaan komen....

13. special

special Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey jongens even belangrijke vraag hierop, ik heb die halo wars theme gekocht maar bij mij zie ik alleen maar achtergrondje die geheel anders is dan deze en hij verandert de icoontjes van nxe wat is hier aan de hand?

Overigens vandaag gekocht nadat ik de post zag hier met de themes.

14. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
  15. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Jammer dat je daar niet kan zien hoe ze eruit zien, maak je zo iets leuks waardoor je ook via internet op Marketplace kan kijken, maken ze er niet een optie bij hoe die dingen eruit zien. Ik wil gewoon pics en themes zien voordat ik ze koop. :mad:

16. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zelf de Cod WoW premium theme, had toch nog wat puntjes over en anders liggen die ook maar weg te rotten.:9 Opzich een leuke besteding van je punten als je er nog een paar over hebt.

17. capullo

capullo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of het al voorbij is gekomen maar je kan die themes gewoon kopieren.
    Ik kon the themes van mijn memory card gewoon naar mijn harde schijf kopieren.
    Er stond bij optie's move, delete en copy.

Dus heb je een gekke vriend die gek genoeg is om 250 MS points uit te geven, kijk hem lief aan en laat hem die theme naar een memorycard kopieren waarna jij het vervolgens weer op jouw hardeschijf zetO-)

18. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    wtf net de Hope runs deep theme gekocht maar als ik die doe als theme dan gebeurt er niks en zie ik dus ook niks gebeuren. Bij andere themes wel ...

Erg rare zaak want als die theme het niet doet wil ik mijn punten gewoon terug.

19. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    niet alle themes zijn premium themes

20. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.956
    Check de startpost? :+

Deel Deze Pagina