Ze zijn allemaal gratis en allemaal niet Premium. Alan Wake en Iron Man 2 @ US MP Clash of the Titans @ NL MP
[yt]Vbh6UbYrd1Q[/yt] [yt]h0u3PTcspVk[/yt] Klik En de gratis Splinter Cell Conviction theme die je hier kunt oppikken.
De Borderlands en L4D theme kun je trouwens ook op een USB stick zetten en op je schijf kopiëren, weet niet hoezeer dit als piraterij word gezien aangezien het wel bij een blad zat.
Hoe bedoel je naar je schijf kopieren? Gaat dat dan met een niet gemodde 360? Of moet je klooien met je HDD voordat je dat soort dingen kunt? [yt]Ki2vShrOhDw[/yt] [yt]QcyCTuzoZCw[/yt] Hier
Heb Dulle al ge-pmed forum regels zijn niet duidelijk hierover maar neem aan dat het niet mag , sorry !
[yt]l0mr0Iv1fds[/yt] [yt]621qooX6FT8[/yt] En een gratis CoD: Black Ops theme (non-premium) http://marketplace.xbox.com/nl-NL/games/offers/033f0001-0000-4000-8000-000041560855?cid=SLink Kan er fotootjes van maken als iemand het interesseert?
Main: Voor de rest: (die achtergrond krijg je dus ook bij System Settings, Game Library en Video Library.) Friends uiteraard niks aparts. De kabel die ik normaal gebruik voor directe captures hangt op dit moment aan mijn andere 360, dus hier zul je het mee moeten doen.
Nieuwe Premium theme van LP2 (voeg ik straks wel aan de lijst toe). En weer een gratis (non-premium) theme. Nike Maar 1 achtergrond dus.