Geen idee of dat legaal is, vast wel zoizo vind ik dus echt crimineel dat je zoveel moet betalen voor wat simpele achtergrondjes dus ik doe het gewoon zo.
Is er ergens een site of een lijst waar ik kan zien welke theme's allemaal gratis zijn en er een donwload link bij staat naar xbox.com?
Zeker met een transfer kit, right? Zelf een toffe Alan Wake Premium Theme gewonnen eergisteren, dus die gebruik ik nu lekker.
Je kunt gewoon met je USB stick alles op en af je Xbox zetten Was al besproken in het PES10 topic volgens mij, daar weet ik het van iig.
Zeg, had je het niet even hier kunnen melden dat er iets te winnen viel. Ik gebruik nog steeds mijn Dragon Age theme waar ik netjes voor betaald heb.
Ik zit nog altijd met die gratis PDZ theme maar die komt me nu wel mijn neus uit. Binnenkort haal ik wel weer even wat punten en dan ga ik op zoek naar een nieuwe theme. PDZ heb ik niet eens Nog aanraders? Edit:// Weer een aardige streak van "clown smileys".
Ze geven ze weg via Twitter en via het forum. Alleen opdracht van vandaag is er nog niet, zal vanavond wel komen. Je kan dit in de gaten houden.
Er is niet eens een Blur sectie op de marketplace Die van Crackdown 2 staat vrij hoog in de rating op xbox.com en hij ziet er ook wel tof uit: Ik denk dat ik voor die ga
Pff, ik zou eigenlijk weer eens moeten updaten (al zijn er niet eens zoveel bijgekomen). Maar belangrijker: Een gratis Halo: Reach Premium theme! http://marketplace.xbox.com/nl-NL/games/offers/f0000037-0000-4000-8000-00004d53085b?cid=SLink Previewtje gemaakt: Irritant gepiep. In het vervolg trek ik de kabels voor het geluid gewoon uit.