Ja als je het mooi vind.Dan moet je het kopen. Ik ga binnenkort ook een premium thema kopen van Gears of War 2, omdat ik het spel zo vet vind.
R-type Otomedius Gorgeous Theme STREET FIGHTER IV PREMIUM THEME 1 Banjo Kazooie Game Library background: Media background: System image: 2 of the friend backdrops: Fable II - Knothole Island een andere Banjo Kazooie Agarest Senki Premium Theme: :
Ik hoop dat ze met Skate 2 met een vet premium theme komen. Een beetje licht ook. Ik vind die donkere dingen maar niks.
Oef... die FIFA09 valt wel tegen... Had daar wel meer van verwacht... Ach ja. weer 250 punten uitgespaard. Thanks voor het posten van de afbeeldingen
Oe, die is wel mooi! Ik wacht nog even tot die ene site het weer doet en dan ga ik zo'n theme kopen. Heb het wel gehad met die winter theme.
http://xbox.joystiq.com/2009/01/28/preview-premium-nxe-themes-before-you-buy/ Jammer dat de link erheen even niet werkt...maar ik wacht wel even denk ik. Misschien hebben ze wel allevier van Street Fighter IV daar....al heb ik nu wel 4200 punten waarvan 1600 straks naar GTA DLC gaan, ik wil geen rommel kopen, tenzij ze allemaal mooi zijn. Heeft iemand die van HAWX al gekocht? Zo ja...hoe is die?
Het werkt. Al kan ik die van Bare your teeth ven niet meer terugvinden in mijn Download History. Je Friendslist ziet er nu wat netter uit als ik het goed heb. De achtergrond blijft hetzelfde dacht ik.
Die van Halo Wars is nog wat aan de nieuwe kant Denk dat er morgen wel een paar foto's te vinden zijn.