Nieuw: # Call of Duty: World at War - Pin-up # Call of Duty: World at War - Death Cards # Call of Duty: World at War - Heroes # Call of Duty: World at War - Nazi Zombies *Previews nog niet beschikbaar* Vind je ze, dan post het hier! En een reminder: Onder het kopje download staat de prijs, maar door op te klikken ga je naar de downloadpagina. Misschien was dat nog niet helemaal duidelijk.
Tsja, er zullen genoeg mensen zijn die em hebben, maar die vinden het niet nodig om even wat fotootjes te posten. Ik voeg em iig even toe. Er staat wel niet letterlijk bij dat het Premium is, maar door de prijs van 250 en een grootte van 8MB vermoed ik dat het wel gewoon Premium is. //edit: Preview gevonden en toegevoegd.
thnx Dulle, kon het gister niet vinden op Youtube edit: was enthousiast, tot ik de comments zag erover
Ja sorry hoor, maar ik weet niet waar Dulle al die shit vandaan haalt... Als ik op google zoek levert het weinig resultaat op.... Misschien dat Dulle een of andere magische site heeft ofzo
Of jij kan gewoon niet zoeken. Eerste hit met google [yt]50hL_adxALY[/yt] Zij hebben nog meer theme's. Edit.. Dit keer was het al 5 minuten te laat .
Gewldig deze thread, precies wat ik zocht! Super startpost ook Dulle! Ga meteen ff kijken welke theme ik gaa aanschaffen !! EDIT: Twijfel tussen Hope Runs Deep en Destroyed Beauty van GOW2....
Ik hoopte dat niemand het zou opvallen dat ik de NBA themes niet in de lijst had gezet. Nu kan ik die verdorie ook gaan toevoegen. 30 themes, alleen al van NBA Live 09...