ik ben van alles wat met mn charachter dan nog de side quests zijn meestal leuk. en niet iedereen wil met 3 personages spelen zoals jij..
hoe kom je aan reflect damage. Dat lijkt me een zeer tof effect op je armor. en hoe kom je aan deadric armor. Ik had gehoord dat na mate je levelt je steeds meer verschillende armor krijgt of niet.
jaa sommige zeggen dat als je lvl 20 ongeveer bent bijna iedereen in daedric loopt of glass lol ik ben nog maar lvl 5 dus dat duurt nog wel fftjes
Glorious Race: Khajiit Birthsign: The Shadow Class: Hobbit (Moet iets... ) Level: 27 Health: 344 Magicka: 126 Fatigue: 335 Strength: 103 Speed: 44 Intelligence: 63 Endurance: 98 Willpower: 75 Personality: 55 Agility: 59 Luck: 51 Major Skills Athletics: 77 Blade: 123 Block: 72 Heavy Armor: 80 Alteration: 64 Acrobatics: 64 Speechcraft: 63 Factions Thieves Guild: Shadowfoot Mages Guild: Arch-Mage Fighters Guild: Protector Arena: Grand Champion Blades: Knight Brother Dark Brotherhood: Silencer Days Passed: 102 Active Quests: 14 Quests Completed: 87 Skill Increased: 502 Fame: 77 Infamy: 28 Oblivion Gates Shut: 1 Apparel Escutcheon of Chorrol (Fortify Endurance 10 pts on Self - Reflect Damage 35 % on Self) Daedric Cuirass (Shield 10 % on Self) Daedric Greaves (Shield 9 % on Self) Boots of Bloody Bounding (Fortify Acrobatics/Blade 10 pts on Self) Blades Gauntlets (Shield 8 % on Self) Daedric Helmet (Fortify Blade 9 pts on Self) Jewel of the Rumare (Water Breathing on Self - Fortify Athletics 4 pts on Self) Cruelty's Heart (Fortify Willpower/Strength 8 pts on Self) Ring of Eidolon's Edge (Fortify Block/Blade 11 pts on Self) Verdedigingspunten: 84 Weapon Daedric Longsword Aantal keer gesaved: 1090
reflect damage krijg je heeeeel zelden bij een sigilstone, ben ik maar 1 keer in de eerste oblivion gate tegengekomen maar was toen nog maar 16% de tweede mogelijkheid is de quest doen dat je de honorblade terug moet brengen. Of je verkoopt hem aan de dief die je de quest gaf ( 1000 gold) of je geeft 'm terug aan de captain van de chorrolguards en je krijgt dat ene schild met 35% reflect damage. Maar aangezien reflect damage behoorlijk zeldzaam is zou ik wachten totdat je in level 30 zit met die quest want een vriend van mij die 'm in level 20 deed kreeg bij het schild veel minder reflect damage. De quest is te krijgen nadat je de twee broers hebt herenigd. De eerste quest krijg je van die dronken kerel in ( zijn achternaam iets met de ''j'' ). Als je die quest + de vervolgquest van het huis in het bos hebt gedaan dan komt die dief ( een darkelf ) op je af en vraagt je een voorwerp uit een ogre cave te halen. ( de honorblade ) die moet je dus teruggeven aan de guard daarna, hoop dat het een beetje duidelijk is
Marc Heather Race: Nord Birthsign: The Mage Class: Battleman Level: 11 Health: 166 Magicka: 134 Fatigue: 217 Strength: 67 Speed: 42 Intelligence: 42 Endurance: 50 Willpower: 40 Personality: 58 Agility: 38 Luck: 50 Major Skills Hand to Hand: 42 Blade: 70 Block: 54 Restoration: 57 Security: 38 Armorer: 52 Mercantile: 25 Factions Thieves Guild: Pickpocket Mages Guild: Apprentice Fighters Guild: Associate Days Passed: 26 Active Quests: 3 Quests Completed: 1 Skill Increased: 222 Fame: 12 Infamy: 2 Oblivion Gates Shut: 0 Apparel Base Necklace of Personality (Fortify Personality 6 pts. on Self) Base Ring of Intelligence (Fortify Intelligence 6 pts. on Self) Dwarven Boots Greaves of the Deep Dweller (Resist Fire 20%) Weaponbane Cuirass (Resist Normal Weapons 11%) Dwarven Gauntlets Mage's Hood Dwarven Shield Weapon Dwarven Longsword/Dwarven Claymore Ik heb eerst een rondje rond de Imperial City gemaakt, dus over die weg die rond de Imperial City loopt. Elke Ayleid Ruine, Tomb, Mine of Cave die ik tegenkwam ben ik ingegaan en heb ik helemaal leeggeruimd. Vandaar de statestieken terwijl ik nog geen hol gedaa nheb. *)
Mercantile omdat dat handig als je dure equipment of leuke dingetjes ziet. Het is me laatst gelukt om dingen voor 60% te verkopen En ik heb Blade omdat ik gewoon met Longswords en Claymores wil vecthen. Hand to Hand heb ik genomen omdat dat heel handig is donkere tunnels enzo. In de ene hand een Torch en met m'n handen gewoon rossen. Ook is het handing in combinatie met magie.
Tja mercantile zuigt big time hier aangezien mensen toch maar bepaald bedrag hebben en je het met mercantile maar met 500 kan verhogen. Aangezien je op level 20 dingen vind van 4000 septiem vind en die met een mercantile van 5 nog voor 1700 kan verkopen (wat hoogste is wat iemand kan krijgen) is het compleet nutteloos aangezien je dat ding van 4000 ook zestig keer vind in een dungeon ik heb speechcraft en dat is zeer veel handiger aangezien je ze dan aardig kan laten vinden en ik ze dus ook dingen kan verkopen voor 70% --> en darnaast heb je er bij de questen meer aan (alhoewel ook niet veel) Claymores zijn cool en moet je ook zeker gebruiken maar tis een spel en geen echt leven waar je wordt benadeeld als je met een two handed blade een kleine gang in loopt. Hand to hand doet te weinig damage, Je had je beter kunnen focussen op blade en gewoon ook een one handed blade aanschaffen voor de grotten als je een two handed zo irritant vind en perse een fakkel wilt (oke ik heb ring met night eye dat het een stuk makkelijker maakt) Je had beter hand to hand kunnen vervangen voor een armor of Marksman (heb je zwaard voor je close combat en afmaken) en boog voor afstand Maar nogmaals tis jouw character
Misschien heeft een persoon maar 800 gold uit tegeven in zijn shop. Maar dat betekent teminste bij mij niet dat je maximaal 800 gold kan verkopen aan spullen. Stel je hebt potions van 400 ea. Dan doe je steeds 2 potions en dan weer 2 en dan weer 2 etc. Ze geld kan bij mij iig niet op.
ik weet maar dan alsnog kan je maar voor 800 verkopen. dus als jij zestig items hebt van 4000 kan je ze achter elkaar voor 800 verkopen maar dan krijg je er nog steeds maar 800 voor ipv 4000. maakt je mercantile geen reet uit
kan je hem toch het best als minor houden. zal binnenkort even mijn char posten als ie wat levels heeft (ben net opnieuw begonnen wegens nieuwe live account waardoor me achievements weg waren)
Dit is al m'n 4e game, ik ben gewoon aan het experimenteren. Ik heb zowel een Claymore als een Longsword, en heb sindskort een Chainmail Helmet met Nighteye, de naam is me even ontsprongen.
Experimenteren hoort ook. op zich maken je minor en major ook helemaal geen reet uit. Ik heb ook zeven major dat je denkt waarom heb je die in vredesnaam gekozen en wat voor character wil je wezen (zeker in combinatie met met birthsign) Mijn Char en uitleg Name: Vegeta Race: Redguard Birth Sign: The Astronach Class: Soul Reaver Spec. Combat Health enz: geen idee momenteel Majors geen idee waar ze momenteel opstaan Blade Heavy armor Block Armorer Acrobatics Speechcraft Security Minor De rest Waarom dit? Ik ben powerplayer op de ziel (heerlijk ventje zo sterk mogelijk maken en je hebt alle tijd in het spel (ook al speel je weinig) Daarom zijn me major dingen die snel kunnen worden upgegrade of juist helemaal niet hoger worden als je ze niet gebruikt. Ik probeer namelijk elk level het maximum aan stats te halen. Zo kreeg ik bij mijn eerste level +5 strength + 5 Endurance en + 5 speed door voordat ik level up ging (tien endurance based skill halen) eerst tien level up met blunt en tien levels up te zijn gegaan met light armor/athletics --> zo ga je door en ik heb ik nu ik level tien ben al een strenght 100 en een endurance van 100 zonder ooit me blade skill te hebben gebruikt (elke keer tien blunt/hand tot hand voordat ik level op ga.) --> uiteindelijk ga ik wel blade gebruiken natuurlijk. Zo wil ik als ik eenmaal level 49 ben (uiterste wat ik kan zijn) elke atribute 100 hebben waaronder luck (vanaf level 4 gaat er elke keer 1 puntje naar luck om dit te bereiken) btw lang leve de astronach