1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Oblivion] De grote - Post your character - thread.

Discussie in 'Algemeen' gestart door Zifnap, 26 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vallandu

Vallandu ***

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben van alles wat met mn charachter;)
    dan nog de side quests zijn meestal leuk. en niet iedereen wil met 3 personages spelen zoals jij..

2. darth malak

darth malak Day Dreamer

Leuk Bevonden:
    0
    hoe kom je aan reflect damage. Dat lijkt me een zeer tof effect op je armor.

en hoe kom je aan deadric armor. Ik had gehoord dat na mate je levelt je steeds meer verschillende armor krijgt of niet.

3. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    jaa sommige zeggen dat als je lvl 20 ongeveer bent bijna iedereen in daedric loopt of glass :p
    lol ik ben nog maar lvl 5 dus dat duurt nog wel fftjes

Laatst bewerkt: 2 mei 2006
  4. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Dames en heren!

Ik presenteer u de ultieme Oblivion Character!

:cool: :+

5. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    hahaha zeker mooi

6. Glorious 360

Glorious 360 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Glorious
    Race: Khajiit
    Birthsign: The Shadow
    Class: Hobbit (Moet iets...:9 )
    Level: 27

Health: 344
    Magicka: 126
    Fatigue: 335

Strength: 103
    Speed: 44
    Intelligence: 63
    Endurance: 98
    Willpower: 75
    Personality: 55
    Agility: 59
    Luck: 51

Major Skills
    Athletics: 77
    Blade: 123
    Block: 72
    Heavy Armor: 80
    Alteration: 64
    Acrobatics: 64
    Speechcraft: 63

Factions
    Thieves Guild: Shadowfoot
    Mages Guild: Arch-Mage
    Fighters Guild: Protector
    Arena: Grand Champion
    Blades: Knight Brother
    Dark Brotherhood: Silencer

Days Passed: 102
    Active Quests: 14
    Quests Completed: 87
    Skill Increased: 502
    Fame: 77
    Infamy: 28
    Oblivion Gates Shut: 1

Apparel
    Escutcheon of Chorrol (Fortify Endurance 10 pts on Self - Reflect Damage 35 % on Self)
    Daedric Cuirass (Shield 10 % on Self)
    Daedric Greaves (Shield 9 % on Self)
    Boots of Bloody Bounding (Fortify Acrobatics/Blade 10 pts on Self)
    Blades Gauntlets (Shield 8 % on Self)
    Daedric Helmet (Fortify Blade 9 pts on Self)
    Jewel of the Rumare (Water Breathing on Self - Fortify Athletics 4 pts on Self)
    Cruelty's Heart (Fortify Willpower/Strength 8 pts on Self)
    Ring of Eidolon's Edge (Fortify Block/Blade 11 pts on Self)

Verdedigingspunten: 84

Weapon
    Daedric Longsword

Aantal keer gesaved: 1090

Laatst bewerkt: 11 mei 2006
  7. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    wat ben je voor char? Dief, soldaat?

8. Glorious 360

Glorious 360 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  9. M-F-z0r^

M-F-z0r^ -< Ghost Leader >-

Leuk Bevonden:
    0
    reflect damage krijg je heeeeel zelden bij een sigilstone, ben ik maar 1 keer in de eerste oblivion gate tegengekomen maar was toen nog maar 16%

de tweede mogelijkheid is de quest doen dat je de honorblade terug moet brengen. Of je verkoopt hem aan de dief die je de quest gaf ( 1000 gold)
    of je geeft 'm terug aan de captain van de chorrolguards en je krijgt dat ene schild met 35% reflect damage. Maar aangezien reflect damage behoorlijk zeldzaam is zou ik wachten totdat je in level 30 zit met die quest want een vriend van mij die 'm in level 20 deed kreeg bij het schild veel minder reflect damage.

De quest is te krijgen nadat je de twee broers hebt herenigd. De eerste quest krijg je van die dronken kerel in ( zijn achternaam iets met de ''j'' ).
    Als je die quest + de vervolgquest van het huis in het bos hebt gedaan dan komt die dief ( een darkelf ) op je af en vraagt je een voorwerp uit een ogre cave te halen. ( de honorblade ) die moet je dus teruggeven aan de guard daarna, hoop dat het een beetje duidelijk is

10. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Marc Heather
    Race: Nord
    Birthsign: The Mage
    Class: Battleman
    Level: 11

Health: 166
    Magicka: 134
    Fatigue: 217

Strength: 67
    Speed: 42
    Intelligence: 42
    Endurance: 50
    Willpower: 40
    Personality: 58
    Agility: 38
    Luck: 50

Major Skills
    Hand to Hand: 42
    Blade: 70
    Block: 54
    Restoration: 57
    Security: 38
    Armorer: 52
    Mercantile: 25

Factions
    Thieves Guild: Pickpocket
    Mages Guild: Apprentice
    Fighters Guild: Associate

Days Passed: 26
    Active Quests: 3
    Quests Completed: 1
    Skill Increased: 222
    Fame: 12
    Infamy: 2
    Oblivion Gates Shut: 0

Apparel

Base Necklace of Personality (Fortify Personality 6 pts. on Self)
    Base Ring of Intelligence (Fortify Intelligence 6 pts. on Self)

Dwarven Boots
    Greaves of the Deep Dweller (Resist Fire 20%)
    Weaponbane Cuirass (Resist Normal Weapons 11%)
    Dwarven Gauntlets
    Mage's Hood
    Dwarven Shield

Weapon

Dwarven Longsword/Dwarven Claymore

Ik heb eerst een rondje rond de Imperial City gemaakt, dus over die weg die rond de Imperial City loopt. Elke Ayleid Ruine, Tomb, Mine of Cave die ik tegenkwam ben ik ingegaan en heb ik helemaal leeggeruimd. Vandaar de statestieken terwijl ik nog geen hol gedaa nheb. *)

11. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    tis jouw char maar waarom in hemelsnaam Mercantile en twee weopons skills als major?

12. mvdlit

mvdlit Have always fun!

Leuk Bevonden:
    0
    Zowieso zie ik het nut er niet van in om hand-to-hand te hebben :p

13. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Mercantile omdat dat handig als je dure equipment of leuke dingetjes ziet. Het is me laatst gelukt om dingen voor 60% te verkopen ;)

En ik heb Blade omdat ik gewoon met Longswords en Claymores wil vecthen.
    Hand to Hand heb ik genomen omdat dat heel handig is donkere tunnels enzo. In de ene hand een Torch en met m'n handen gewoon rossen. Ook is het handing in combinatie met magie.

14. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Tja mercantile zuigt big time hier aangezien mensen toch maar bepaald bedrag hebben en je het met mercantile maar met 500 kan verhogen. Aangezien je op level 20 dingen vind van 4000 septiem vind en die met een mercantile van 5 nog voor 1700 kan verkopen (wat hoogste is wat iemand kan krijgen) is het compleet nutteloos aangezien je dat ding van 4000 ook zestig keer vind in een dungeon ik heb speechcraft en dat is zeer veel handiger aangezien je ze dan aardig kan laten vinden en ik ze dus ook dingen kan verkopen voor 70% --> en darnaast heb je er bij de questen meer aan (alhoewel ook niet veel)

Claymores zijn cool en moet je ook zeker gebruiken maar tis een spel en geen echt leven waar je wordt benadeeld als je met een two handed blade een kleine gang in loopt. Hand to hand doet te weinig damage, Je had je beter kunnen focussen op blade en gewoon ook een one handed blade aanschaffen voor de grotten als je een two handed zo irritant vind en perse een fakkel wilt (oke ik heb ring met night eye dat het een stuk makkelijker maakt)

Je had beter hand to hand kunnen vervangen voor een armor of Marksman (heb je zwaard voor je close combat en afmaken) en boog voor afstand

Maar nogmaals tis jouw character

15. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Misschien heeft een persoon maar 800 gold uit tegeven in zijn shop. Maar dat betekent teminste bij mij niet dat je maximaal 800 gold kan verkopen aan spullen. Stel je hebt potions van 400 ea. Dan doe je steeds 2 potions en dan weer 2 en dan weer 2 etc. Ze geld kan bij mij iig niet op. ;)

16. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    ik weet maar dan alsnog kan je maar voor 800 verkopen. dus als jij zestig items hebt van 4000 kan je ze achter elkaar voor 800 verkopen maar dan krijg je er nog steeds maar 800 voor ipv 4000. maakt je mercantile geen reet uit

17. Vallandu

Vallandu ***

Leuk Bevonden:
    0
    mercantile is naar mijn mening alleen goed omdat je dan later een eigen shop kan openen:)

18. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    kan je hem toch het best als minor houden. zal binnenkort even mijn char posten als ie wat levels heeft (ben net opnieuw begonnen wegens nieuwe live account waardoor me achievements weg waren)

19. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Dit is al m'n 4e game, ik ben gewoon aan het experimenteren. ;)

Ik heb zowel een Claymore als een Longsword, en heb sindskort een Chainmail Helmet met Nighteye, de naam is me even ontsprongen.

Laatst bewerkt: 2 mei 2006
  20. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Experimenteren hoort ook. op zich maken je minor en major ook helemaal geen reet uit. Ik heb ook zeven major dat je denkt waarom heb je die in vredesnaam gekozen en wat voor character wil je wezen (zeker in combinatie met met birthsign)

Mijn Char en uitleg

Name: Vegeta
    Race: Redguard
    Birth Sign: The Astronach
    Class: Soul Reaver
    Spec. Combat

Health enz: geen idee momenteel

Majors geen idee waar ze momenteel opstaan
    Blade
    Heavy armor
    Block
    Armorer
    Acrobatics
    Speechcraft
    Security

Minor
    De rest

Waarom dit?
    Ik ben powerplayer op de ziel (heerlijk ventje zo sterk mogelijk maken en je hebt alle tijd in het spel (ook al speel je weinig) Daarom zijn me major dingen die snel kunnen worden upgegrade of juist helemaal niet hoger worden als je ze niet gebruikt.

Ik probeer namelijk elk level het maximum aan stats te halen.

Zo kreeg ik bij mijn eerste level +5 strength + 5 Endurance en + 5 speed door voordat ik level up ging (tien endurance based skill halen) eerst tien level up met blunt en tien levels up te zijn gegaan met light armor/athletics --> zo ga je door en ik heb ik nu ik level tien ben al een strenght 100 en een endurance van 100 zonder ooit me blade skill te hebben gebruikt (elke keer tien blunt/hand tot hand voordat ik level op ga.) --> uiteindelijk ga ik wel blade gebruiken natuurlijk.

Zo wil ik als ik eenmaal level 49 ben (uiterste wat ik kan zijn) elke atribute 100 hebben waaronder luck (vanaf level 4 gaat er elke keer 1 puntje naar luck om dit te bereiken)

btw lang leve de astronach

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina