1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Oblivion Gates

Discussie in 'Algemeen' gestart door Heilproeme, 14 apr 2006.

1. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er nu 23 gesloten en ik kom geen gates meer tegen...

2. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Damn he man, juist wilde ik een quest doen voor blade training. Ik moest naar een bepaalde inn gaan op ge green road aan brazil en daar een bepaalde kerel vinden, dan zat ik daar in een grot(cool) en daarna zag ik een gate, effe ingegaan,maar terug uitgegaan, want vond het niet zo fijn,ga ik naar die inn zie ik daar terug een gate(wtf?, 2 gates behoorlijk dicht bij elkaar). Dan ga ik door die kerel zoeken, komt daar een beer, maak die beer, en daar was nog een guard, wil ermee praten, en die begint ineens van, ga naar de gevangenis of betaal je boete,... pfff, ik heb niets gedaan, dit is al de 2de of 3 keer dat ik dat voor heb, terwijl ik niets gedaan heb, dat is wel irritant soms...
    @ Chill, ik denk dat er meer gates zijn, kwam net een map tegen op het internet, kan je alles op aan klikken(grotten, gates,...), ik weet niet of het vertrouwbaar is,maar ik denk het wel aangezien ik veel zaken herken wat klopt...:
    http://nirnroot.cabspace.com/

3. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Ik kom ook veel gates tegen als ik door de bossen loop. Ik heb alleen niet altijd zin om er in te gaan. :)

4. serious siem

serious siem PSN: Serious-Siem

Leuk Bevonden:
    6
    Ik vind die gates vet spannend, ik ga er niet in, maar hoe vet is het als die lucht langzaam rood trekt en je gerommel van onweer hoort. Ik ga de mainquest nog niet afmaken voordat ik genoeg van de oblivion gates heb genoten. En het coole zijn die haken en vage dingen die uit de grond komen, helemaal in tegenstelling met de buitenwereld

5. Vallandu

Vallandu ***

Leuk Bevonden:
    0
    dat vind ik juist irritant, ik rij gewoon langs zon gate en in 1x lucht rood/donker en regen, je ziet geen hand voor ogen

6. captain vimes

captain vimes upholding the law

Leuk Bevonden:
    40
    Ja, de guildquests zijn onafhankelijk van de gates.
    Ik vond ze op zich wel leuk maar veel van hetzelfde...
    Je kwam wel vaak dezelfde level-designs tegen en dat werd n beetje suffig.
    Maar ja, je moet af en toe he? Je ontkomt er later in het spel niet aan zelfs ;)

7. Heilproeme

Heilproeme Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    op dat kaartje tel ik zo'n 40 gates....

8. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor het sluiten van een gate krijg je 'soms' +2 bij je fame ratio.

9. mvdlit

mvdlit Have always fun!

Leuk Bevonden:
    0
    Niet alleen in de gates kom ik vaak dezelfde level-designs tegen, maar ook heel vaak in huizen. Maar, dit bederft niet mijn pret. *)

10. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn meer dan 50 gates in Oblivion!

Naja in Cyrodiil bedoel ik, maar in het spel Oblivion :)

11. vsus

vsus UEC... je weet togh!

Leuk Bevonden:
    0
    Owww, dan kan ik nog ff, heb gister mijn eerste gesloten, was een beetje saai.

12. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Na de 6de word je kotsmisselijk van die planes...mja, ik heb nog tot de 26ste doorgedreven...maar heb nu toch de main quest uitgespeeld. Ik deed het voornamelijk voor die sigil stones en de vegetatie.

13. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    ik heb tot nu toe alleen maar de eerste gesloten :eek:
    ik heb nog wel wat te doen :p

14. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Met m'n 2e character heb ik al 40 uur gespeeld maar nog geen enkele gate gesloten :)

15. praetorian

praetorian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zeg ik vind die oblivion gates niet zo belangrijk, moet ik dan er uberhaupt wel mee beginnen of wordt de lucht dan rood, vliegen steden in de brand en worden de mensen zwaar overstressed want als dat zo is begin ik er later wel eens mee

16. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, het enige wat irritant is, is dat sommigen in steden mythic dawn agents zijn...je loopt ze voorbij en plots beginnen ze je aan te vallen. De helft van de bevolking slaat tilt en ze durven welleens op elkaar te motten...

17. Heilproeme

Heilproeme Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik moet nu perse een gate sluiten in d emainquest bij Bruma:-(

18. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    zien alle gates er nu eigenlijk (van binnen) hetzelfde uit, of zit er genoeg variatie in?

19. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn ongeveer 8 verschillende planes kwa uitzicht...dat is natuurlijk niet genoeg voor 50 gates...m.a.w. weinig tot geen variatie.

20. praetorian

praetorian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als je door zo'n gate gaat kom je in een alternatieve wereld begrijp ik?

Deel Deze Pagina