check map voor een bijzondere helm ' Fin Gleam' genaamd ligt bij een skelet op de bodem, heeft water breathing, night eye en detect life constant effect
Als je bij de nightmother komt met dark brotherhood moet je al die kisten ff checken. Daar liggen ook goeie spullen in
Sinds wanneer zit een level requirement op armor/wapens? Voor zover ik weet alleen op deadric quests.
water breathing, night eye en detect life vooral night eye is bijzonder handig in die donkere grotten level requirement zit er niet op
Ja ik dacht dat je er nog een quest voor moest doen, maar ik heb hem nu gevonden. Best leuke helm voor in het begin.
Als Khajiit heb ik al night eye... life detection enchanted handschoentjes, chameleon 30% enchanted harnas en een waterbreathing enchanted necklace...allemaal constant effect, maakt die helm een beetje overbodige luxe...
geef mij maar me ring met nighteye die ik om kan doen zodra ik hem nodig heb. Armor is zo cheap, loop je met deadricshit en dan een of andere light helm erop omdat die enchantment heeft
ja dat vind ik ook ik heb een helm met detect life, en dat ding ziet er niet uit, nu is ie wel uberhandig dus ik loop liever voor lul dan zonder
weet iemand eigenlijk of je sigil stonesop ringen kan doen? (ben net opnieuw begonnen dus heb er geen een in mijn bezit)
Alles wat niet enchanted is kan een sigil stone op, passieve en dus draagbare items als ringen, armour, boots etc krijg je een passieve boost (feather, magicka, shield, fortify xxx etc etc). Op een wapen krijg je een actieve boost, meestal damage of een absorb effect, maar ook bijvoorbeeld soul trap of turn undead. De beste stones vind ik zelf degene die je magicka boosten of bijvoorbeeld een feather effect hebben. Vanaf level 17 zijn de effecten het sterkst, reden te meer om tot die tijd zeker de mainquest niet volledig uit te spelen. Ik ga zelf eerst nog wat gates sluiten en de goede stones ophalen.
http://img228.imageshack.us/my.php?image=screenshot100qq.jpg ga naar het puntje van het pijltje toe, duik onder water en zoek een skelet.. ligt een mooi helmpie edit: excusez-moi dat dit al eerder is gepost