1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Oblivion goodies

Discussie in 'Algemeen' gestart door MiGilleS, 27 mrt 2006.

  1. BLACE

    BLACE Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    Eigenlijk zouden we mekaar ook moeten informeren dat je op een gegeven moment je skeleton key moet inleveren voor je mainquest:p:)
     
  2. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Je kan er tot dan maar plezier aan hebben, en de +40 security skill increase die je erbij krijgt blijf je behouden als ik me niet vergis.
     
  3. Beumah

    Beumah ----

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    0
    je hoeft helemaal dat ding niet weg te geven, je mag kiezen wat je aan die goos geeft.
     
  4. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Ah bedoelde hij dat Daedric item voor Martin? Ja daar kan je gelijk welk Daedric reward voor kiezen, maar ik had ergens gehoord dat je de Skeleton key op het einde van de mainquest ook kwijtbent. Ik weet het zelf niet, ik wacht nog even met het uitspelen ervan tot ik die Oblivion gates echt beu ben.
     
  5. Beumah

    Beumah ----

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    0
    dat weet ik ook nie kom er zo vanzelf achter
     
  6. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, de skeleton key ben ik niet kwijtgeraakt na de main quest. Als je een artifact aan martin moet geven, zorg er dan voor dat het de Ebony blade is van mephala, omdat die niks waard is. Dit werd de laatste dagen al verschillende keren vermeld in andere threads...
     
  7. Arie_Bombarie

    Arie_Bombarie Active Member

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer moet je dan wat inleveren bij die kerel, pas op het allerlaatst? (Ben namelijk nog niet zo ver met de main-quest, maar dan weet ik het iig al)
     
  8. Beumah

    Beumah ----

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    0
    ergens aan het eind ja, dan geeft hij je de keuze om een van je artifects weg te geven en als je er geen bij je heb stuurt ie je naar azura's shrine, maar die zou ik nie weggeven
     
  9. Vallandu

    Vallandu ***

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    aan het einde:eek: damn he, ben ik dan nu al bijna aan het einde:mad:
     
  10. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0
    heb je álle quest al gedaan ( main + side quest) ?!?
     
  11. M-F-z0r^

    M-F-z0r^ -< Ghost Leader >-

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor iedereen die zijn wapen of armor relaxt wil enchanten, ga naar een oblivion gate, save je game voordat je de sigil stone pakt ( de steen waarmee je de gate dichtmaakt) en als er staat ''sigilstone added'' kijk je snel in je inventory wat voor een effect hij geeft, als je na een paar keer loaden je gewenste effect hebt maak je em aan je wapen of armor vast en je hebt weer een ideaal wapen of armor. Zo heb ik bij mijn woodelf( assassin en thief ) een leather cuiras met 75% invisibility, een leather helmet met 75 feather(draagpunten), leather boots met waterwalking, leather greaves met fortify sneak 8 points, en gauntlets met fortify agility 10 points. Een erg handige outfit voor als je wilt sneaken. Als je geen zin hebt om al die gates langs te gaan(zoals ik), als je wat verder in de mainquest komt moet je er toch een stuk of 7 dichtmaken
     
  12. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij de 10de quest...en er zijn 18 quests...dus helemaal niet op het einde.
     
  13. BLACE

    BLACE Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mn main quest al uitgespeeld(zal maar niet vertellen wat er gebeurt;daar komen jullie zelf wel achter:p)en ik moet zeggen dat ik m veeeeel korter vond dan dat ik verwacht had.. natuurlijk kun je nog zoveel meer doen dus ik zou me voorlopig nog niet vervelen.. en tja..destiny strikes en toen was mn cd inneens kapot:mad:ben nu druk bezig(nog steeds) om mn geld terug te krijgen..
     
  14. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    nou zo makkelijk is het niet hoor :mad:
    ik ben al 3 keer doodgemaakt door dat mens en bij haar ging er niks vanaf zowat :confused: terwijl ik van lvl 4 ben en ik ben een redguard en deed dus adreline rush en nog ging ik makkelijk dood
    EDIT: yes ik heb et
    ik had gewoon de difficulty helemaal links gezet en toen lukte het
     
    Laatst bewerkt: 21 apr 2006
  15. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Gisteren was Murphy echt nergens te bespeuren want ik heb echt heel wat leuke spullen gevonden;

    -De Master Retort en Master Alembic zodat m'n Master alchemy set nu compleet is. (Ik dacht Moss cavern ofzo in de buurt van Imperial City)

    -Ring of iron fist(?); van de naam ben ik niet zeker, hij geeft in elk geval +25pts voor Hand 2 Hand & reflect dmg 33%. (ik dacht Crayfish cave tussen Leyawijn - Cheydinhall)

    -Op m'n tocht doorheen Cyrodil heb ik gisteren ook maar 3 random Oblivion gates gesloten waarvan de 3de me nog een Fortify Magicka 50pts Sigil stone opleverde.

    Ps; Heeft iemand misschien al ondervonden of loot geplaatst wordt op het moment dat je een grot/tempel binnengaat, of als je de kist opent, of beide? Ik dacht het eerste, maar in elk geval mijn vraag; zou het effect hebben als je bv een Fortify Luck 100pts on self spreuk maakt voor je binnengaat/opent?
     
  16. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Check de imperial arena. Daar zitten die twee te oefenen (argonian en redguard). Als je hun sleutel jat als ze gaan slapen (van de redguard) kan je in det kist in de buurt gloves vinde die + 20 hand tot hand doen.

    blijf gelijk even de volgende dag een minuutje naar ze kijken om + 5 hand to hand te krijgen (kan ook als je gloves niet hebt)
     
  17. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Normaal gezien wel...drops/loot is het enige waar luck voor dient.
     
  18. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet voor een mage quest moet je een amulet vinden voor Dagail en ik ging die ruine binnen en vond gelijk 3 Dwarven sets O.a Sword Cuirass En Leggings toen ik naar buiten ging Vond ik nog een Dwarven Dagger
     
  19. Beumah

    Beumah ----

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    0
    dat d8 ik dus ook, en heb zo'n 100 luck spell gemaak. Ik heb toen bij een aantal kisten gesaved voordat ik ze open deed en toen gekeken of er wat beters in lag als ik die spell gebruikte, maar het was elke keer gwoon het zelfde
     
  20. Vallandu

    Vallandu ***

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    die Umbra zit dus in vindasel?? of zit ze ergens anders?
     

Deel Deze Pagina