1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Oblivion goodies

Discussie in 'Algemeen' gestart door MiGilleS, 27 mrt 2006.

  1. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Correct
     
  2. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Ik heb gisteren nog eens even gekeken en ik denk dat loot geplaatst wordt van het moment dat je de grot binnengaat, in elk geval al blijkbaar niet als je de kist opent.
    Ik ga ook maar eens een luck spreuk maken en zien wat het geeft.
     
  3. Dik KlootWijk

    Dik KlootWijk Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    ben daar ook geweest, had alles gekilld maar geen ring of nighteye, er was wel een deur waar ik niet door kon, er ligt een steen voor maar er gebeurt niks, beetje raar

    iemand een idee hoe je die deur kunt openen
     
  4. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Mensen random loot.
     
  5. Xiao Xiu

    Xiao Xiu Active Member

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    je kunt ook achter de kratten gaan staan bij dat kisje en die kist dan lick picken, heb ik zelf ook gedaan, ben nu alleen die gloves kwijt:'-(
     
  6. Xiao Xiu

    Xiao Xiu Active Member

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    je kunt ook achter de kratten gaan staan bij dat kisje en die kist dan lick picken, heb ik zelf ook gedaan, ben nu alleen die gloves kwijt:'-(
     
  7. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Heb je die umbra nog ergens voor nodig? voor een quist of kan je gelijk haar vermoorden ?:D
     
  8. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Clavicus vile shrine quest. Ga naar de shrine met het zwaard voordat je de quest aanneemt. De quest is gebugged en als je de hond van Clavicus aanneemt en dan het zwaard afgeeft crasht je game, waardoor je de quest niet meer kan completen. De reward is de masque of clavicus vile, wat ik persoonlijk maar mager vindt in ruil voor Umbra.
     
  9. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    wat is die masque of clavicus vile
    een ring of amulet ofzo??
     
  10. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Masque = masker. Het is een helm met een fortify personality 20 pts enchantment.
     
  11. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    De Shrine quest van Sheogarath vind ik toch het aller aller vetste. Noordelijk van Leyawin ligt ie. Ik ga niet verklappen hoe de quest verloopt, Maar de goodie die je krijgt laat creatures veranderen in andere creatures. De Wabbajakka!
     
  12. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    moet je daar ook een bepaald lvl voor zijn ??
     
  13. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Level 2
     
  14. Sander Sander

    Sander Sander Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe moet je die doen dan? Ik snap er helemaal niks van:confused: . Zet anders het geheel effe in een spoiler ofzoiets.
     
  15. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    zoek een shrine of deadrath (soort standbeeldje op de kaart als je er in de buurt bent) en spreek dan met de bediende daar die je zeggen wat de god van je vraagt (meestal iets als deadra hart ofzo) die offer je dan aan de god (gewoon hem aanspreken met dat in je inventorie) en dan geeft hij je een quest. Voer die uit en voila, je krijgt kickass equipment

    Voor sommige moet je echter hoog level zijn (als je level 20 bent kan je ze allemaal doen)
     
  16. Sander Sander

    Sander Sander Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat begrijp ik, maar nu moet ik bij een shrine waar ik een skooma heb geofferd naar een countess gaan in leyawijn en daar een spell op casten van reality:confused: wanneer ik dat doe raak ik al me kleren kwijt en wapens en heb ik meteen guards die me willen killen:mad: .
     
  17. Vallandu

    Vallandu ***

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    shrine of mephala is een aanrader, ebony blade dat je krijgt ruleert:)
     
  18. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    Juist, die heb ik ook, terwijl ik nog lvl 19 ben, vet relaxt. De missie van die shrine is ook nog eens lachwekkend :)
     
  19. BLACE

    BLACE Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    Korte tijd nadat je de battle of Bruma hebt gedaan(bijna eind van de main quest) komt er een standbeeld van jou in het dorp te staan(Hero of Bruma:))Ik weet niet tot hoever dit is uitgebreid maar je character komt denk ik in het armor dat je tijdens de battle aanhad als standbeeld te staan,, zo kwam er bij mij een standbeeld van mij in mijn Elven armor met hood en claymore;,best wel vet:)(standbeeld staat btw vlakbij de north gate)
     
  20. Vallandu

    Vallandu ***

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    bedankt voor je spoiler...
     

Deel Deze Pagina