1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Oblivion Huizen

Discussie in 'Algemeen' gestart door la_hunda, 28 mrt 2006.

  1. Blaauw

    Blaauw Nobody likes us.....

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    1
    Hoe komen jullie in jezusnaam aan zoveel geld, ik heb net 250 gold bij elkaar gespaard zeg. Geef me eens tips.
     
  2. STASKO

    STASKO Active Member

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga het huis in Chorrol kopen,,, moet nog 10,000 maar verdien veel bij de arena.
     
  3. Heilproeme

    Heilproeme Active Member

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    hoeveel moet je voor een huisje neertellen?
     
  4. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Makin' Money Thread.
     
  5. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nu de mooie manor in anvil, alleen wil ik spullen kopen voor het huis, maar kan niet vinden waar ik dat moet doen:'-(
    iemand?
     
  6. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0

    die van skingrad is best mooi, zelfs ben bediening :D
     
  7. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Three Brothers Trading Goods in Imperial City heeft zulke spullen
     
  8. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij kunnen hun alleen aan je imperial city house leveren...
     
  9. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm maar hoe precies werkt het dan? zjin het spullen in zijn inventory of kan je hem upgraden? begrijp het niet echt:eek:
     
  10. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    oh, oke, ik heb er ook nog geen ervaringen mee omdat ik geen geld heb voor interieur :p
     
  11. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    oke weer 2 vraagjes*)

    1: ik snap nog steeds niet hoe het werkt met upgraden van je huis, koop je zegmaar een hele upgrade dat het hele huis direct verandert, of zijn het losse meubels die je gewoon overal kan neerzetten?

    2: waar is die orc in skingrad waarbij je het huis kan kopen, want als je die quest activeert geeft die steeds andere richtingen aan,hij zegt eerst dat die bij 1 van de gates in het guard huis zit en zodra je daar bent geeft die inneens aan dat die op de brug naar het kasteel is.. heeeeel vaag
     
  12. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    niemand?:'-( .. ik moet toch me spullen kwijt:+
     
  13. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0

    hey hey rustig..........

    Maar toch:

    1. Je koopt bij de verkoper (is per stad anders) gewoon upgrade's en die staan er dan meteen. Ga je gewoon naar barter en dan zie je huis upgrade's tussen zijn spullen staan. en die koop je....

    2. Die ork voor skingrad hangt val in het kasteel rond. (binnen waar je de count heel afentoe ook kan ontmoeten)
     
  14. Game Error

    Game Error Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    dat huisje in chorrol is trouwens een mooi ding, je hebt alles in de buurt, guilds zitten naast je, kerk zit achter je, en een winkel zit schuin tegen over je :D
     
  15. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    1: Dat is het gekke, in anvil heb ik geen 1 gevonden die dat kan, lijkt me dat dat wel kan daar toch?
    2: Weet je misschien ook een tijd, want ik zie hem daar nooit rondlopen, niet 's ochtends, niet 's middags en ook niet 's avonds, terwijl de count er wel altijd rond loopt
     
    Laatst bewerkt: 3 apr 2006
  16. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    Vreemd.... de count van skingrad is bij mij altijd afwezig. heb um een paar keer gezien in quest van de mage guild, maar dan gaat zo'n vrouw hem halen en moet je in het kasteel wachten. Terwijl die ork daar overdag altijd is. als je het kasteel binnen gaat komt je op zo'n open plein. die steek je recht over en ga je naar binnen in een zaal. daar hangt die ork bij mij toch echt altijd rond. moest hem trouwens wel eerst 'overhalen' mij dat huis te verkopen.

    Voor dat huis in anvil lees ff de post van AVHAHA (eerste pag). daar in staat hoe je je huis kan opknappen.
     
  17. Tomh.

    Tomh. Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Hm ik heb die in Chorrol al, bevalt me wel maar nu lees ik dus dat die van Skingrad nog veel vetter is, denk dat ik die dan straks maar eens ga kopen :D .
     
  18. zijky

    zijky Sniper

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    als je bij de thieves guild of darkbrotherhood guild leader bent heb je geen huis meer nodig , bij the thieves guild heb je een prive guildmaster kamertje, met een bed wat kasten tafel etc... dus eenhuis is niet meer nodig :)
     
  19. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0

    bij de mage's het zeflde verhaal en ik gok de vighters ook al weet ik die laaste niet zeker ;)
     
  20. Game Error

    Game Error Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    mages guild heef took nog een kamer voor je :)

    maar toch hou ik het bij mn eigen huisje in chorrol
     

Deel Deze Pagina