sorry voor de ubbelpost maar wat moet ik dan van die verkoper kopen ?? is dat dan voor die hun quest of na hun quest ??
Om evve op dit goedkope huis terug te komen, In anvil Ene soldaat daar zij dit tegen me, en ik had zo'n nieuwe quest erbij om het huis tegen over de church daar te kopen. 5000 septims, Ik ben nog in m'n begin fase maar ik heb de quest voor dat huis gelukkig nog staan
OH MY FUCKING BABA je klikt op barter en in dat lijstje staan 4 dingen voor je huisje elk rond de 700 euro als het goed is. zoek is een keer wat uit
jah maar in zen verkoop lijst zag ik alleen maar wapens staan dus zal ik morge nog wel eens kijken. EN SORRY DAT IK IN DEZE VRAGEN TOPIC VRAGEN STEL !!!!
ik ben al bij die ene wie zen naam in de quest in het menu staat en die andere verkoopt wel iets dus zal ik die andere es zoeken
ik heb nu een huisje in bravil bevalt me best maar ik heb bv zo'n wapen standaard maar hoe leg ik er wapens in zodat niet alles wat ik heb in kistjes zit. dat werkte altijd met morrowind dan kon je eht oprapen maar stak je eht neit meteen in je zak. als dat hier niet kan vind ik dat echt zwaaaahr tegenvallen
nee, drop gewoon, richt er dan op en druk linker shoulder button in, nu bewegen en voila, het object beweegt en je kunt het verplaatsen