Vast al eens gepost! Maar toch maar de vraag van mij... Ik heb nu via een MISSIE een huis gekocht. Het huis is echter wel bespookt ofso. Ik heb er al een aantal spullen van mij inliggen. Maar het is nog altijd super donker. Moet ik iets doen wil ik dit veranderen?
Je moet gaan slapen, dan word je wakker door spoken en moet je naar beneden gaan. Daar ligt een urn op de grond met een dode hand en een briefje ofzo. Pak ze beide en dan volgt de quest vanzelf. Als je de quest heb uitgespeelt is het huis helemaal mooi en weer opgeknapt.
Ik vind dat huis in anvil waardeloos, Ik hem ook niet meer want ik moest eens verplicht terug loaden. Ik heb nu het huis in Bruma, staat lekker dicht naast de poort, dus je bent snel binnen, geen eind lopen(zoals in anvil). Heeft iemand nog tips voor een ander huis?
Doe die quest voor die mazuka the orc in het kasteel van Leyawiin. Als je die compleet hebt uitgespeeld krijg je ook een huis waar je zo naar toe kan fast travellen.
Ik heb het huis in skingrad gekocht, dat is imo het mooiste huis wat er te koop is. Die haunted mansion is gewoon een miskoop, ook al heeft dat huis een geheime kamer.
Heb jij je huis al ingericht?? Een van mijn zeldzame schilden is achter een kast gevallen in de slaapkamer en ik kan er niet meer bij
Misschien telekinese gebruiken?, Of met beetje handig heid peil op schieten zodat ie verschuifd waardoor je het schild wel kan pakken, Ik heb in ieder geval geen flauw benul welke soort kast je bedoelt
kan je het huis in anvil btw nog verder inrichtten. ik heb de quest enzo al gedaan dus het verkeerd weer in goede staat en ben er best tevreden over