1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Oblivion Huizen

Discussie in 'Algemeen' gestart door la_hunda, 28 mrt 2006.

  1. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je er geen vuurbal opschieten zodat hij wordt weggeblazen? ofzo
     
  2. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je op een kast klikt verschijnt eerst het scherm om er dingen uit te pakken. Als je dan op je linker trigger klikt ( de schild knop) dan swap je naar het scherm om er dingen in te leggen. Zo kun je bij winkeliers ook dingen verkopen
     
  3. --<)Sandro(>--

    --<)Sandro(>-- The Green Maker

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Ey mensjes,

    Ik vraag me af of er ook huizen te koop zijn buiten de steden. Het lijkt me namelijk veel leuker een huisje te hebben midden in een bos, of op het puntje van een berg.
    Nou heb ik al wat rondt gezocht in het spel zelf en op het internet, maar ik kan egt nix vinden.
    Hebben jullie al zoiets gevonden, of weten jullie zeker dat er geen andere huizen zijn, zeg het aub ff.

    Greetz Sandro
     
  4. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0

    ook niet met telekenisch?

    wiste jullie eigk al dat er een schat in dat huis in skingrad ligt verborgen?

    @ --<)Sandro(>--, Als die nieuw content uit komt... the wizard tower. Dan kan je denk ik die toren in de bergen krijgen.

    "Wizard's Tower - DLC3
    In the frozen mountains of Cyrodiil stands Frostcrag Spire, a tower of wonders for your magic-oriented character to call home."
     
    Laatst bewerkt: 23 apr 2006
  5. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0
    die content . kan je die net als bij halo 2 op zo'n map pack kopen of moet je daarvoor xbox live hebben?
     
  6. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Daarvoor heb je xbox live nodig. Later komt hoogstwaarschijnlijk een game of the year edition uit met de uitbreidingen...
     
  7. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik begin het behoorlijk naaierij te vinden van bethesda softworks. Al hun trouwe fans die het spel meteen kopen worden gewoon in hun kuif gepikt omdat ze zo snel zijn
     
  8. Nexi

    Nexi forumspiekert

    Berichten:
    331
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat je overal voor moet betalen is al belachelijk, een nieuwe skin voor je paard (lees:armor) moet je al kopen, dat soort dingen kan je toch gewoon wel gratis uitbrengen :mad:
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    zou het eigenlijk ook kunnen dat bepaalde content na een tijdje wordt 'afgeprijst'? :D
    eigenlijk zoals een echte winkel dus :p
     
  10. mvdlit

    mvdlit Have always fun!

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Typisch een hollander weer :p
     
  11. M-F-z0r^

    M-F-z0r^ -< Ghost Leader >-

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nu dat huis in anvil en ik kan nergens het interieur veranderen. Waar zou ik dat moeten doen en als het niet kan, waar moet ik dat dan laten doen bij andere huizen?
     
  12. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0

    sorry hoor, maar loop niet zo te zeiken.....

    Wees liever blij dat ze het doen. Ze hoeven het niet te doen, ze zijn jouw ook niets verplicht, dus doe ook niet alsof dat wel is.

    Je kocht een spel en het kan dat ik mij vergis maar er stond nergens dat er nog gratis content voor zou komen.

    En ze verplichten je ook niet om het te kopen en je hebt het ook niet nodig om het spel te kunnen spelen. Het is dus jouw keuze of je het wilt en als je het niet wilt dan is dat jouw keuze. Ik zelf neem het wel......

    De groete.......

    @ M F Zor; lees de thread en je vind 10x je antwoord :confused:.... Maar in anvil moet je gewoon gaan slapen in het bed en bij de meeste andere huizen kan je bij de een trader de upgrade's kopen.....
     
    Laatst bewerkt: 23 apr 2006
  13. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Nope, ik heb alles al geprobeerd om het schild te pakken te krijgen. Als iemand het huis heeft ingericht dat weet ie wel welke kast ik bedoel. Het is de boekenkast in de hoek vlak onder de plek waar je de scroll voor de geheime schat kan vinden. Oftewel, in de inham van je slaapkamer.

    Enne, ik weet niet waar die schat is.
    Hint please?? :+
     
  14. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    moet ik dat jouw wel vertellen... hmmm... bederft wel het spel hoor... :+

    nee hoor ;)
    plek van de eerste hint ;)
    in the master bedchamber die op de 3de verdieping dus ;).... daar zit een deur waar door je daar in kan en weer weg kan.. die deur zit in een soort uitsteeksel. eehh hoe vertel ik dit... boven de deur zit een stuk waar je op kan staan ;) snappie?. klim daar op en kijk eens of je daar iets kan vinden... hint hint... ;)

    ohhh lees nu pas dat je die hint al had door had, dus je hebt niets aan die bovenstaande hint ;) nog eentje dan
    Ik ben niet hoog verstopt, maar misschien toch wel hoger dan je denkt....

    dit doet mij aan de goede oude baldurs gate tijd denken, dus geef ik je ook nog een raadsel uit dat spel
    "I have two heads but one body. The more I stand still, the faster I run." (al staat het antwoord volgens mij gewoon in die scroll ;)

    bedank er net nog een
    Al is mijn verstop plaats zoals de beste, nietaltemin rust er een lode last op zijn schouders....
    hoop dat het niet te diepzinnig is ;)


    ps. is er eigk een raadsel thread op xbw? was er eest wel maar kan hem niet meer vinde ;)
     
    Laatst bewerkt: 24 apr 2006
  15. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey waarzo kun je meubels kopen?
     
  16. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0
    ehm per stad verschillend het is vaak een winkel waar je van alles kan kopen. Je krijgt het wel bijgeleverd op een briefje. Een huis kopen geeft altijd een soort quest mee die alleen maar het inrichtten inhoud in die quest brief staat wel waar je het kan kopen. In de imperial city weet ik toevallig daar is het three brothers trade goods in de market district en in cheydinhal is het als je door de west poort de stad in komt en door de straat recht voor je loopt een van de laaste aan je linkerhand
     
  17. M-F-z0r^

    M-F-z0r^ -< Ghost Leader >-

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand hier toevallig in welk huis je display cases kan krijgen als storage?
     
  18. Shiskebab

    Shiskebab Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Huis in Skinrad
     
  19. Ishdur

    Ishdur Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 't huis in Chorrel gekocht en heb wél servants quarters maar géén servants...Hoe kom ik daaraan?
    In skingrad loop er wel zo'n vrouwke rond in m'n huis naml.
     
  20. Nexi

    Nexi forumspiekert

    Berichten:
    331
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze zijn het mij inderdaad niet verplicht, maar als ze het toch doen , doe dan niet zo lullig met geld vragen. Je betaalt al 55 euro voor een spel en 60 euro voor je live en dan vind ik zoiets kleins als een armor voor je paard een beetje triest om geld voor te vragen. Tuurlijk, al zouden ze een grote mod maken die echt wat aan het spel toevoegt, ok, dan ben ik wel bereid om 5/10 euro te betalen, maar dit voegt echt niks toe. En zoals je zegt, ik kan zelf kiezen of ik het wel of niet doe, en ik koop het ook niet.
     

Deel Deze Pagina