1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Oblivion Huizen

Discussie in 'Algemeen' gestart door la_hunda, 28 mrt 2006.

  1. Vallandu

    Vallandu ***

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    jongens hier gaat toch al een topic over?:)

    in welke stad moet ik zijn om een mooi groot huis te kopen maar tegen een schappelijk prijsje??
     
  2. vsus

    vsus UEC... je weet togh!

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb net het huis in Anvil gekocht, is aardig groot, maar ik heb ook geen andere huizen gezien.
     
  3. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    quote van killerbee :in welke stad moet ik zijn om een mooi groot huis te kopen maar tegen een schappelijk prijsje??


    die in anvil is egt behoorlijk groot *) maar dan moet je wel eerst een quest doen om de geesten uit je huis te verdrijven
    als je 25000 septim ofso (goud ) heb dan zou ik die van skingrad kopen die schijnt het mooist en grootst te zijn
    maar als je een zo goedkoop mogelijk wil maar ook weer aardig groot kies dan voor anvil ;)
     
    Laatst bewerkt: 30 apr 2006
  4. Inf1nity

    Inf1nity Guest

  5. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    Die van Anvil raad ik je toch niet aan. Koop die in Bruma, Die staat naast de poort. Als je dan naar het huisje fasttravelt ben je gelijk bij het huisje. Bij anvil moest je nog 50 meter lopen :p, Daarnaast is anvil niet upgrade baar, hij is namelijk al geupgrade
     
  6. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    nou dat is wel goedkoper ;) dan betaal je maar 5000 en heb je gelijk alles al
    en als je ff een klein beetje van de main quest doet dat je wordt ingewijd bij de blades kan je daar bij bruma in cloud ruler temple slapen dus
     
  7. The_untouchable

    The_untouchable Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie oh Wie kan mij vertellen hoe ik het Huis in Anvil kan verkrijgen. Ik ben al de geruime tijd bezig om die lord te verslaan. Heb al diverse wapens geprobeerd, maar het lukt me niet.

    Ik weet al wel dat je dicht bij hem moet staan als hij tevoorschijnkomt en ook met een getrokken wapen, maar welk wapen. Daar gaat het mis.

    Voor welk wapen is hij het zwakst? En waar zou ik die dan kunnen krijgen?
     
  8. vision 360

    vision 360 Unregistered User

    Berichten:
    237
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet een geenchant wapen gebruiken of een wapen van een speciaal materiaal (zilveren wapens oa.) Alleen dit soort wapens doen schade tegen geesten.
    Ik vraag me alleen af of die vent wel een geest was... Zo niet, dan werken alle wapens.
     
  9. Robbertje

    Robbertje X360

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb bij hem het probleem dat hij niet eens opstaat. Ik moet met een Skeletal Hand hem Activeren, maar ik heb dat skelet-ding helemaal niet. Hoe kom ik aan dat stuk schroot?
     
  10. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    die ligt ergens in het huis volgens mij :)
    dan boven verder door de slaapkamer en daar bij allemaal bankjes ofso
    ik had em per ongeluk opgepakt maar weet niet meer precies waar
     
  11. Robbertje

    Robbertje X360

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht dat je hem kreeg tijdens het oppakken van zo'n dagboek, hij zou tussen de bladzijdes zitten, maar ik heb dat hele ding niet in mijn Inventory zitten :confused:.

    Edit:
    Ik ben even terug gegaan naar de plek van het dagboek, bleek het er gewoon nog te liggen :|. In ieder geval bedankt voor de moeite ;).
     
    Laatst bewerkt: 3 mei 2006
  12. Inf1nity

    Inf1nity Guest

    Anvil valt aan te raden, mooi groot huis, met een geheime kamer met een lijk erin :p Maar uhh, je kan toch ook een winkel beginnen ofzo? hoe werkt dat dan?

    En hoe kan ik een huis "upgrade"?
     
  13. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Als het goed is, heb je een quist gekregen. Buy house in 'stad naam'.
    En als je die selecteerd, komt er volgens mij een winkeltje of mannetje. Waar je bij kan kopen. Daar kan je delen van je huis kopen;)
     
  14. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Upgraden verschilt per huis, bij het ene huis kan je upgrades kopen bij de plaatselijke merchant, bij het andere huis moet je quests doen om je huis te upgraden.

    Nee, je kan geen winkel beginnen. Als je echter een hele hoge Mercantile skill hebt, kan je wel investeren in een winkel en daaruit geld terugkrijgen. Volgens mij moet je dan Expert of Master in Mercantile zijn.
     
  15. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik heb het huis gekocht van een man in Anvil, hij verkocht het huis van zijn grootvader. De naam is me even ontgaan en kan momenteel niet Oblivion spelen. M'n zus is ook verslaafd. :+

    Nu ben ik in het huis, en het is allemaal kapot en oud. Ik wil dit verbeteren. Maar ik weet niet waar? In welke winkel moet je zijn?

    En ik heb nog een vraag. In de Basement van het huis, is er helemaal aan het einde een Sealed Portal. Hoe kan ik deze activeren, en wat kan ik er mee?
     
  16. Vallandu

    Vallandu ***

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    weet je wat jij zou moeten doen!! enkele uurtjes slapen in dat huis, rond middernacht... be surprised:p
     
  17. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    De geest van die grootvader, of is het huis dan beter? 8)
     
  18. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga dit maar even lezen Willem, dan ben je voorlopig weer even zoet.;) (van vorige pagina)
     
    Laatst bewerkt: 5 mei 2006
  19. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    je moet die quest doen van die gast die je het huis heeft verkocht hij kan die sealed portal open maken en daarna moet je alleen die grootvader vermoorde en dan is je huis mooi en netjes
     
  20. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Haha, oke :D
    Daar is dat Portal dus voor. ;)

    Edit: Ik heb hem, zeer mooi huis! :eek:
     
    Laatst bewerkt: 6 mei 2006

Deel Deze Pagina