Oblivion Quests Thread [Deel 1]

Discussie in 'Algemeen' gestart door C H i L, 25 mrt 2006.

  1. ramon0598

    ramon0598 Active Member

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    0
    De beste manier is om half onder water te gaan. Heb je tenminste helder beeld, die vissen vallen je wel aan en dan snij je ze de strot door.

    Missie is wel de moeite waard by the way, je krijgt na afloop de "Juwel of the Rumare". Daarmee kun je onder water ademen en je krijgt +4 athletics volgens mij.
     
  2. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    OK, ik heb die missie ff naast me gelegd, en heb nu een andere gedaan. Ik moet iemand volgen in de impirial city, ene argirn die duistere zaken met een koopman doet, en naar zijn huis gaan om te kijken of ik iets kan vinden. Maar hij komt maar niet naar buiten? :9
     
  3. berend

    berend Santa Blows

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    telkens een uur wachten
     
  4. ramon0598

    ramon0598 Active Member

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    0
    bij mij ging hij rond 4 uur 's middags weg, wel sneaken als je naar binnen wilt ;)
     
  5. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Waar kan je lockpicks krijgen?
     
  6. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Zoek in elke chest en doorzoek elk lichaam die je vermoord. Ik heb nu in de 40 lockpicks maar ik gebruik ze ook bijna nooit. Als je het heel makkelijk wilt doen is er een Skeleton key daarmee krijg je master rank in lockpicken en kan je met die ene lockpick alle deuren die er maar zijn open maken. In het lockpick topic staat waar je het kan vinden.
     
  7. westlander

    westlander Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    0
    voordat je het schilderij kan activeren moet je eerste alle verdachten die de countess heeft opgenoemd ondervragen. sommige zullen niks zeggen dus die zal je eerst moeten pursuaden tot ze je wat beter mogen. dan zullen ze je vertrouwen en vertellen wat ze die avond gedaan hebben. als er geen pijltjes meer op je map staan kan je pas beginnen met het verzamelen van je bewijsmateriaal.
     
  8. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben met een quest bezig waarin ik een vampier in empirial city moet zoeken? Hij heet roland, ik ben in zijn huis maar ik vind helemaal niks?
     
  9. MvDrunen

    MvDrunen PS3 ID: MvDrunen

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0
    Met die ben ik ook bezig geweest, ik heb heel ze huis leeggejat maar hem kon ik niet vinden. Toen ben ik teruggegaan naar die opdrachtgever maar die zegt dan niks interessants dus waarschijnlijk moet ik weer terug om die vampier te killen ofzo?
     
  10. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    # Counts: Je kan opdrachten uitvoeren voor 1 van de 5 counts en ze opstoken tegen elkaar. Dit vervangt gedeeltelijk de 3 great houses uit Morrowind.

    ---> hoe kom je bij deze counts? en hoeveel missies moet je dan ongeveer doen?
     
  11. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb hulp nodig. Ik ben terug met de storyline wat bezig, en nu heb ik 4 boeken bemachtigd, de mythic dawn commentaries. En er staan aanwijzingen in. Ik heb ze juist eens bekeken,maar wat moet ik met die aanwijzingen doen. Of beter gezegd,wat moet ik nu doen???
    ps: wat ik kan opmaken van de boeken:
    boek 1: Gleen emperor
    boek 2: Way where (?)
    boek 3: tower touches (?)
    Boek 4: ik zou het niet weten...
    Kan iemand helpen aub............
     
  12. nickyb

    nickyb ...

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zit vast bij een quest voor de mage guild recommendations.
    ik moet dan met ene Falcar praten in de mage guild van cheydinhal, maar als ik daar binnen kom zit hij in een kamer waar ik niet in kan omdat ik daar geen sleutel voor heb, en ik kan hem ook niet lockpicken.

    weet iemand hoe ik die sleutel kan krijgen???
     
    Laatst bewerkt: 1 apr 2006
  13. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb je hem al? Ik weet echt niet hoe hij moet.
     
  14. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Yo gasten.
    Ik probeer nog steeds van mijn vampirisme af te komen,en ik moet nu naar zo,n gast in de university maar voordat hij mij vertelt wat ik moet doen om er vanaf te komen.
    Moet ik eerst 20 deirdra hearts en 20 vampire dust ofzo verzamelen,en dan pas helpt hij me maar waar moet ik dat halen en wat is het:'-(
     
  15. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had dit probleem eerst ook.
    je moet nog een derde bewijsstuk vinden. daarvoor moet je naar de eetzaal van het kasteel gaan. De grote tafel in de eetzaal staat op een tapijt en op dat tapijt liggen verfsporen. dan moet je die activaten en dan heb je genoeg bewijs.
    Dan heb je als het goed is al een idee wie het heeft gedaan, diegene moet je dan beschuldigen (accuse)
     
    Laatst bewerkt: 1 apr 2006
  16. M-F-z0r^

    M-F-z0r^ -< Ghost Leader >-

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand, ik ben bezig met de laatste thief guild quest, en moet nu in de imperial palace een van de elder scrolls jatten. Ik moet in de palace library ergens gaan zitten bij de blind monks zodat ze denken dat ik iemand anders ben maar ik kom niet echt verder, ik zou niet weten op welke stoel ik moet gaan zitten dan..
     
  17. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb weer iemand hulp nodig:p Ik ben met een missie bezig waarbij ik zon iemand zijn ring moet terug vinden. Ik ben al voorbij de persoon wie ik een lockpcik moet geven, nu moet ik alleen nog met een of andere belangrijke vrouw praten, maar die zegt dat we niet goed genoeg bevriend zijn, en haar humeur verbeteren kan nie tmet die stomme mini game. Iemand die hem al heeft gedaan?
     
  18. M-F-z0r^

    M-F-z0r^ -< Ghost Leader >-

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    die vampire dusts zijn te halen in een grote ruine boven anvil, helemaal op de top van de berg en die deidra harts door een paar oblivion gates in te gaan. je moet deze voorwerpen gewoon van hun lijf af pakken
     
  19. Valandil

    Valandil Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk je dat je met dit systeem goed kan spelen?

    AMD ATHLON 2800+
    1024 MB RAM
    Geforce NX 6600 VTD 256 MB

    En volgens mij werkt de Rose van Sithis niet...
    ik schiet die vent neer en hij gaat de pijp niet uit...
     
  20. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand waar ik quests voor normale burgers kan doen
    want ik kan echt niks vinden heb echt veel gezocht
    wil niet gelijk alle guilds enzo uitspelen
     

Deel Deze Pagina