1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Oblivion Quests Thread [Deel 1]

Discussie in 'Algemeen' gestart door C H i L, 25 mrt 2006.

  1. Banti

    Banti Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Na het sluiten van de eerste gate moet je inderdaad de kapiteit van de wacht aanspreken (staat buiten, ongeveer op de plek van de eerste portal). Hij zal je vragen of je hem verder wilt helpen. Dan volgt er een quest update. Je hoeft hem echter niet direct te helpen, maar hij staat dan in ieder geval in je lijst.

    Succes!
     
  2. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Naast die dude waar je tegen kan zeggen dat je een battle wilt gaan doen staat een kastje, open dit kastje en daar zitten wat light en heavy arena outfits.
     
  3. Banti

    Banti Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanx dude, you the man :)
     
  4. BULLETPR00F NL

    BULLETPR00F NL Pro

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    1
  5. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    en ook naast die oude vrouw aan de andere kant staat een kastje met nog meer Raiments
     
  6. Speaker

    Speaker Active Member

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb problemen met Fingers of the mountain part II... Ik heb notes van die vrouw gekregen en gelezen ik heb der in gevonde dat ik een Welkund stone moet hebben... die heb ik... en nu :confused:
     
  7. Last-Warrior

    Last-Warrior Active Member

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    1
    ja nirnroot ik moet voor zo`n man 10 van die plantjes zoeken
     
  8. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Ga weer voor die steen bij cloud top staan een gebruik een electric touch spell. Je raakt de steen dus aan met een elektrische aanval en je krijgt een nieuwe spell die je pas kan gebruiken als je destruction lv 50 is.

    Langs de waterkant zijn flink wat nimroot plantjes, en alleen maar langs de waterkant dus doe geen moeite om in bossen etc te gaan zoeken.
     
    Laatst bewerkt: 2 apr 2006
  9. matthew24

    matthew24 Active Member

    Berichten:
    530
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand wat je bij de azura shrine moet doen?? die 3 figuren willen me niks zeggen daar:mad:
     
  10. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    Langs rivieren groeien ze het meest, wel goed zoeken want ze kunnen goed verscholen zitten.
     
  11. Hvc.

    Hvc. keep ya Head Up..!

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is een plekkje midden in het bos daar groeien er ook drie
     
  12. Last-Warrior

    Last-Warrior Active Member

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    1
    dus overal in tamriel langs het water kan je die dingen vinden
     
  13. zijky

    zijky Sniper

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nu een thieves guild quest van de gray fox gehad dat ik van een bepaalde mage een arrow moet jatten , maar alleen hij kan de deur openen dus ben ik via een geheime gang in het kasteel daar naartoe want dat kon ook stond er.... en dan kom ik alsnog bij een deur waar echt een sleutel in moet ... help ?
     
  14. Last-Warrior

    Last-Warrior Active Member

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    1
    heey hoe kom je bij de the thieves gild heeh
     
  15. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Kijk in Imperial city naar een poster van Grey Fox en dan spreekt iemand je aan en je krijgt dan een nieuwe quest. Die quest heeft te maken met het zoeken van de thief guild, als je ze heb gevonden dan kan je em joinen na jezelf bewezen te hebben.

    2e manier is door jezelf op te laten pakken en de bak ingaan, je krijgt dan ook die quest nadat iemand met je heeft gesproken.
     
  16. Last-Warrior

    Last-Warrior Active Member

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    1
    ok dankje
     
  17. Tomh.

    Tomh. Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0

    Dankjewel, denk dat het zo wel moet lukken :D
     
  18. zijky

    zijky Sniper

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    of je moet iets stelen en dan krijg je ook het briefje met de aanwijzingen
    btw... de laatste quest van de thieves guild is wel naar :)
     
  19. steenbok

    steenbok NL THE FEAR NL

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik heb het hele stadje al bevrijd van de vijanden. Daarna moet je naar het kasteel toe met een groepje krijgers. Die kapitein heb ik ook al gesproken ja.
    Eenmaal in het kasteel krijg je ergens een ring van iemand. Deze heb ik gegeven aan de persoon die helemaal vooraan in het kasteel staat(in de main hall). Nu moet ik Martin zoeken. Mijn vraag is Who the F%^K is Martin? Ik heb het hele kasteel onderzocht en de rest van Kvatch maar kan hem niet vinden.
    (de enige andere personen in de buurt daar zijn een vrouwelijke strijder en een stadswacht maar zij zeggen allebei niets, Pursuaden gaat ook niet meer).

    HELP.......HELP.......HELP...................
     
  20. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    KAn iemand me eigenlijk uitleggen hoe dat persuaden werkt,want mischien n00b maar ik snap er echt niks van.
    Want als je ze bijv wil laten lachen moet je daarna ook gelijk die overige 3 kiezen maar wat is dan nog het nut ervan??

    @ STEENBOK

    JE moet teruglopen naar dat stuk waar je dat kamp heb met die 3 of 4 tenten en daar loopt hij ergens tussen,spreek em aan en hij gaat met je mee.
    DAt kamp ligt vvor de stad kvatch 30 meter terug van waar je die oblivion gate heb gesloten is erg simpel.
    Gewoon een klein stukkie terug dat pad op lopen tot je bij dat kamp komt.
    Succes
     
    Laatst bewerkt: 3 apr 2006

Deel Deze Pagina