1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Oblivion Quests Thread [Deel 1]

Discussie in 'Algemeen' gestart door C H i L, 25 mrt 2006.

  1. MvDrunen

    MvDrunen PS3 ID: MvDrunen

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke ik ben bezig met de Main Quest en nu moet ik dus de eerste Oblivion Gate sluiten. Nu ben ik helemaal boven in de toren (mijn rader staat daar ook) en nu staat er -> 'Open Runed portal to Blood feast" dus ik klik op A en dan gebeurt er wel wat, volgens de radar moet ik daar ook wel wezen, maar in principe weet ik nu gewoon niet hoe ik verder moet.

    In Active Quests staat:

    "Now i must reach the Sigil Stone and remove it from the Sigil. Keep to close to the oblivion gate that it Anchors."

    Wie kan mij helpen?

    EDIT: Laat maar het is al gelukt!
     
    Laatst bewerkt: 3 apr 2006
  2. Last-Warrior

    Last-Warrior Active Member

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb het geprobeert om bij te thievs guild te komen ik las dat blaadje over die gray fog maar niemand kwam wat moet ik anders doen
     
  3. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Ik d8 gewoon wat stelen of gepakt worden en dan ergens gaan slapen in een hotel ofzo en dan als je wakker word komt er zo,n vrouwelijke elf na je toe die je een invitation geeft.
    Succes
     
  4. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Koop een zwerver om en vraag hem naar grey fox. Als je hem niet omkoopt krijg je een kut antwoord van de zwerver ;) !
     
  5. IX SilenceR XI

    IX SilenceR XI Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet als je de thieves guild joinen naar imperial city waterfront gaan en daar is er om precies 12 uur snachts een soort bijeenkomst waar je een opdracht moet uitvoeren.
     
  6. altor dwain

    altor dwain Altor Dwain

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu eindelijk toegang tot de arcane university en heb mijn eerste quest (het zelf maken van een magische staf al afgerond), maar bij mijn tweede quest moet ik iemand helpen, ik moet naar een dungeon waar een pilaar staat en ik moet daarop magische spreuken loslaten, zodat de pilaar omhoog gaat.

    Ik moet hier vier spreuken op los laten:
    - fire damage on target
    - frost damage on target
    - drain magicka on target
    - fortify magicka on target

    de eerste twee heb ik al gedaan, maar hoe kan ik in godsnaam aan die andere twee komen, heb al overal bij mensen gezocht die spells verkopen, maar niks gevonden en als ik er een vind dan zijn mijn skills niet hoog genoeg om ze te gebruiken

    kan iemand mij hiermee helpen ik ben hier al een paar dagen mee bezig, daarnet ook nog even geprobeerd, maar nergens iets te vinden, help me alsjeblieft
     
    Laatst bewerkt: 4 apr 2006
  7. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb net het huis in Anvil gekocht en ben nu bezig in die kelder. Nu krijg ik de opdracht om het skelet aan te raken terwijl ik een bony hand vast heb, alleen die kan ik nergens vinden? Weet iemand waar die ligt?
     
  8. Hvc.

    Hvc. keep ya Head Up..!

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    0
    omg mijn savegames waren weg..!!
    Nu moest ikw eer helemaal overnieuw beginnen!!
    Ik was net zow ver met de thief guild..!
     
  9. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn ze zomaar in 1x weg? Of heb je ze per ongeluk gewist?
     
  10. Hvc.

    Hvc. keep ya Head Up..!

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    0
    mischien me kleine broertje die alleen kameo speelt maar ze zijn weg maja.
    Ik heb nog een probleem(sorry beetje offtopic)maar op het begin menu zie ik soms rare kleuren en dan moet ik ff wachten en dan doet ie het weer echt raar
     
  11. Edge

    Edge Hardcore Gamer

    Berichten:
    676
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar ben ik ook. Ik probeerde eerst Sever Magicka (zit in die kist, naast de vertaler) maar die bleek niet goed te zijn...Weet iemand welke 2 spells we moeten hebben naast de fire & frost spell voor die pilaar?

    Laat maar kheb t al gevonden,het moest ook nog in volgorde van links met de klok mee gedaan worden. Kan me niet voorstellen dat er zo weinig mensen quests hebben gedaan voor Arcane University (wat is er nou vetter dan de mogelijkheid om je eigen spells te creeren/wapens enchanten ) ? :confused:

    Zie onderstaande link voor de oplossing..

    http://www.uesp.net/wiki/Oblivion:Vahtacen's_Secret
     
    Laatst bewerkt: 5 apr 2006
  12. zijky

    zijky Sniper

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet helemaal boven in zn toren zijn daar is een soort rode vuurbal achtig iets en dat moet je activaten, dan close je de gate en krijg je die stigil stone waarmee je ook nog eens een item kan enchanten
     
  13. zijky

    zijky Sniper

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    lol zag je edit niet :)
     
  14. MvDrunen

    MvDrunen PS3 ID: MvDrunen

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0
    Maakt niet uit *)

    Ik ben nu bezig met de Quest van de Mages Guild dat je een "Staff" moet halen in een of andere grot. Nu is mijn charactar een Warrior en ben ik dus erg slecht in Alteration. In die grot moet je een heel stuk zwemmen. Tot nu toe is dit mij nog niet gelukt om dat levend te redden. Als ik Alteration op 25 heb dan kan ik daarvoor een spreuk gebruiken. Jammer genoeg gaat mijn alteration ontzettend langzaam vooruit. Heeft iemand toevallig een tip? Of zijn er mensen die dat stuk zwemmen ook gehaald hebben zonder een spreuk?
     
  15. steenbok

    steenbok NL THE FEAR NL

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    He bedankt Smokey. Ik ben nu eindelijk verder. Het was namelijk zo dat de cursor op de kaart vast bleef zitten op de plaats in Kvatch waar dat gevecht plaats vond. Ga nu weer lekker verder spelen want OH OH OH wat is deze game VET
     
  16. b.mo

    b.mo Active Member

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb laatst een amulet gekregen waarmee ik onderwater kan ademen. er zijn ook spreuken voor. probeer er anders 1 te kopen.
     
  17. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    er zijn idd spreuken voor. Ik heb een probleem met de ring of burden, dat kreng is loodzwaar, maar als ik van alles drop naast de put, kan ik ze dan later nog ophalen?
     
  18. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    ik moet een Quest doen om alle staden hulp te vragen voor Bruma... maar
    nu ging ik naar Anvil en ik moest de Oblivion Gate sluiten maar 1 probleem ik zie die Toren waar je die Oblivion Gate kan sluiten zo op de bergen staan maar die toren staat zo hoog in de bergen en ik ben heletijd gaan kijken hoe ik er nou op kom maar ik kom er maar niet eens op er waren 2 Torens in de Oblivion Gate waar ik wel heen kon 1tje zat wat items de Andere zat ook wat items maar voor de rest niets. en bij Kvatch had ik ook zo'n soort probleem ik had alle monsters daar afgemaakt maar die gast waar ik steeds mee praat zegt steeds dan Find The Council ofzo. en als ik op de Map kijk van waar ik nou heen moet moet ik op de Toren? mja heb daar ook overal gezocht daar in de water hele gebouw trappen zijn gesloten door de rotsen enz dus ik kom er maar niet op :+
     
  19. paalus

    paalus Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    skeleton key afgeven?

    goeiesmorgens

    volgens mij is deze vraag nog niet gesteld, kan hem nergens vinden iig.

    je krijgt namelijk de skeleton key, en deze wil je natuurlijk houden.
    op een begeven moment krijg je een (main) quest, en dan moet je EEN artifact geven.
    dit moet je doen om een poort te openen naar oblivion als ik het goed heb.
    deze quest is na dat je ze naar de tempel van the blades hebt gebracht.

    mijn vraag is, zijn er meerder artifact die je kan geven, hoop het wel.
     
  20. jasnba

    jasnba Active Member

    Berichten:
    671
    Leuk Bevonden:
    0
    henantiers dream wolrd -quest- help!

    Ik ben via kud-ei ,bij de mages guild, in een dreamworld terecht gekomen van een dude genaamd henantier tricky tricky is er iemand die dit al gespeeld heeft en wat tips kan geven??
     
    Laatst bewerkt: 5 apr 2006

Deel Deze Pagina