1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Oblivion Quests Thread [Deel 1]

Discussie in 'Algemeen' gestart door C H i L, 25 mrt 2006.

  1. Beumah

    Beumah ----

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    0
    gwoon na elk veldje ff heale en dan volgende
     
  2. Last-Warrior

    Last-Warrior Active Member

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    1
    hey funkybouwcer je hebt stukjes waar je kan ademen bij dat zwemmen dus
     
  3. altor dwain

    altor dwain Altor Dwain

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    waar kan ik damage en fority magicka on target of touch kopen

    help me
     
  4. MvDrunen

    MvDrunen PS3 ID: MvDrunen

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik weet het, maar red ik dat dan?
     
  5. Edge

    Edge Hardcore Gamer

    Berichten:
    676
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had ze eerst allemaal uitgeprobeerd..als je ze op en bep volgorde doet is het ook makkelijker
     
  6. Last-Warrior

    Last-Warrior Active Member

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    1
    ja ik kwam der in een keer door heen is heel makkelijk
     
  7. tipex

    tipex Active Member

    Berichten:
    1.699
    Leuk Bevonden:
    0
    Okee ik begin aardig op met de mainquest maar zit nu vast en twijfel of het wel of niet een bug is. Ik ben aangekomen in Miscarcand, in deze dungeon kerker zit ik vast op het nivo waar je de kerker binnenkomt. Op het einde van dit nivo is een deur naar het volgende nivo, voor deze deur is een iron gate welke niet open gaat als ik deze activeer er komt ook geen tekst dat ik deze deur elders moet activeren. Bij de iron gate is ook een vrij grote ruimte waar ik in kan springen, hier zitten wat goblins en skeleten en liggen wat van die kleine welkyn stenen (de grote variant moet ik hier vinden). Er is hier ook een klein gangetje wat je weer terug brengt naar het hoofd gebied. Echter op het einde van dit weggetje is ook weer een iron gate die niet open gaat. Vlak voor de iron gate is een pressure plate welke ik eenmalig in kan drukken, welk effect het indrukken heeft is me onduidelijk ik kan niets ontdekken. Een stukje voor de pressure plate is als ik de trap af ga een blauwe schakelaar op de muur te vinden, als ik deze in druk lijkt er ook niets te gebeuren, de knop blijft ook niet ingedrukt. Ik kon nu dus niet meer terug omdat de iron gates niet open gaan en de knoppen die ik tegen kom niets lijken te doen. Iemand suggesties?
     
  8. b.mo

    b.mo Active Member

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zou het niet weten...
    vandaag heb ik the fighters guild en the dark brotherhood voltooid..elke week nog ff wat geld binnen cashen.. de missies vond ik zeer leuk, vooral op het laatst bij the dark brotherhood.
    het bleek dat ik heel the black hand had uitgemoord, omdat iemand de briefjes met de hitlist had verwisseld
     
  9. tipex

    tipex Active Member

    Berichten:
    1.699
    Leuk Bevonden:
    0
    Edit: Net even de officiele forums afgespeurd en dit probleem is dus echt een bug, er staan ook wat fixes, strax als ik thuis ben maar eens proberen, hoop dat het werkt grmble.
     
  10. STASKO

    STASKO Active Member

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een heel vaag probleem Ik moet alemaal aids voor Bruma verzamellen door gates te sluiten bij elke stad in Cyrodiiil! Maar nu ik er zo'n 8 heb gesloten heb ik ook de gate bij ''Skingrad'' gesloten! Nadat je een gate bij een stad hebt gesloten moet je naar de council toegaan maar die zegt de hele tijd: ''Go away'' Vreemd. Ik kwam de council van Skingrad ook tegen in die gate bij Skingrad toen zij hij ook al go away.

    En toen ik klaar was ben ik naar het kasteel gelopen en werd de council voor me opgehaald, na even wachten kwam hij eindelijk aanlopen en wat zei hij? GO AWAY!! Is dit een bug??
     
  11. tipex

    tipex Active Member

    Berichten:
    1.699
    Leuk Bevonden:
    0
    hmmz de fixes op het forum helpen dus niet.... lekker zo is het spel dus niet uit te spelen, zijn veel mensen met dit probleem :mad:
     
  12. Last-Warrior

    Last-Warrior Active Member

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    1
    dus door die bug kan je het spel niet uitspelen neeeh
     
  13. MvDrunen

    MvDrunen PS3 ID: MvDrunen

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0
    Quest: Drunken and Disorder

    Voor de Fighters guild moet je voor een groep guild members werk gaan zoeken. Daarna moet je naar Margarete die je niet echt vertrouwd. Ik moet voor haar 5 porties ectoplasm vinden. Nu heb ik met haar gepraat maar krijg ik geen rode pijl waar ik het kan vinden.? Heeft iemand idee hoe ik nu verder moet of waar ik dat ectoplasme kan vinden?
     
  14. Skaddict

    Skaddict HaloJunk

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    ectoplasm moet je van geesten afhalen,
    net als je van vampires dust krijgt,
    gewoon dus wat dungeons ingaan en wat geesten vermoorden.
    er staat geen pijltje omdat het niet uitmaakt waar je het haalt
     
  15. Last-Warrior

    Last-Warrior Active Member

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    1
    je kan het ook kopen bij van die chemische mannetjes of zo
     
  16. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Graftombes van kerken zijn makkelijker ;) .
     
  17. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    quest: tears of the savior
    ik moet bevroren tranen van een of andere ridder gaan zoeken, ik ben nu op de plek waar hij bevroren is, maar ik kan zijn tranen niet vinden. weet iemand waar ze liggen?
     
  18. b.mo

    b.mo Active Member

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat wil ik ook weten.. die quest moet ik ook nog doen.
     
  19. b2bCrow

    b2bCrow Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het pas. ik snap er nix van. wat kan je in het begin zoal doen? ik ken alleen nog maar de main quests. mensen praten over fighters guild is aan het recruiten ofzoiets. waar is die fighters guild? en wat kan ik nog zoal doen inhet begin? waar zijn goede plaatsen om te trainen?
     
  20. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Om even antwoord te geven over jou vraagjes.

    Voor de Fighters Guild, Ga naar Chorrol of Anvil.
    Voor Side Quests, moet je gewoon bij guilds aansluiten of met mensen op straat praten.

    Goeie plaatsen om te trainen zijn er niet echt vind ik, ga gewoon missies doen en ga Caves,Mines en Tombes in en dan kom je vast wel terug met een portie exp en geld en wat stuff. ;)
     

Deel Deze Pagina