1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Oblivion Quests Thread [Deel 1]

Discussie in 'Algemeen' gestart door C H i L, 25 mrt 2006.

1. Zeloot

Zeloot Unity the Verb

Leuk Bevonden:
    0
    khad een probleem.. bij die quest die je krijgt om de zoon van die koning uriel te redden uit die stad die blijkt overvallen te zijn door monsters uit de oblivion gate, het is een van je eerdere mainquests. Welke level hadden jullie op dat moment? (dat je voor het eerst een oblivion gate zag) want ik ben nog steeds lvl 1.. en dat baart me zorgen :confused:

2. zijky

zijky Sniper

Leuk Bevonden:
    0
    ik was ook lvl 1 ;)

3. D3d287

D3d287 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Moi Aussi!
    (Ik ook:p)

4. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    weet iemand hoe je bij Quest : Battle for castle Kvatch het kasteel binnenkomt?

5. D3d287

D3d287 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet naar de kerk gaan, en daar is zon pipo die je naar een toren ofzow brengt maar dat wijst zich vanzelf, dus de kerk binnen gaan en dan staat er daar een NPC waar je mee moet praten;)

6. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    dat heb ik al gedaan en nu sta ik voor de brug naar het kasteel waar 1 npc kunt aanspreken die vraagt of je er klaar voor bent.
    waar ik uiterraard ja opzeg maar helaas gebeurd er nog niks .

waar is de ingang naar het kasteel aangezien de gate gesloten blijft ?

7. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    je moet terug naar binnen en daar met een ''pipo'' :p praten

8. D3d287

D3d287 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Shit del deze post ff plz:p

Laatst bewerkt: 8 apr 2006
  9. D3d287

D3d287 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Moet je es op tab duwen (weet niet wat het op 360 is) en dan navigatie etc. zodat je alles gedetaillerd kunt zien, en ik denk dat er ook wel een rode marker is:);)

10. Last-Warrior

Last-Warrior Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    hey heeft een van jullie ook al die eenhoorm tegen gekomen dat is me gelukt ik liep ergens oosten van mingo cave ofzo en toen zag ik hem staan maar er kwamen ook meteen minotauriers achter me aan echt grappig dus ik had die een hoorn gepakt maar ik weet niet op die dan van jouw zelf is

11. altor dwain

altor dwain Altor Dwain

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet in de kerk met de trap naar beneden, niet de deur ingaan waar je tegenaan loopt, maar in een van die deuren aan de zijkant naar binnen gaan
    Dan komen er een paar scamps, gewoon killen en dan aan het einde van die kamer is een deur naar een ondergrondse gang, gewoon die gang doorlopen en je komt in het kasteel, waar je de poort kunt openen voor die soldaten

als je met een andere gast in de kerk praat krijg je ook nog hulp om te vechten

ik hoop dat je hiermee verder komt

12. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    help, ik heb een wuest gedaan waarvan ik iedereen in een dorpje zichtbaar maak nadat zij onzichtbaar zijn geworden door een mislukt experiment! alleen door die scroll werd mijn luck ineens 11 ipv 62 :mad:

13. swordman

swordman Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    kan je als je de main quest voltooid hebt nog steeds sidequests doen op die safe of moet je dan opnieuw beginne ?

14. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De gates naar Oblivion zijn na de main quest voor altijd gesloten, dus behalve die realms kan je nog blijven doorspelen in Cyrodiil en side/misc. quests doen. Je kan zo lang spelen als je maar wil.

15. ormagon

ormagon l!ve gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, ik stel mijn vraag nog maar eens,
    Ik heb de eerste gate gesloten, kvatch gered.
    De ring van de count aan Martin gegeven en nu
    is mijn quest om martin mee te nemen naar waynon priory.
    Helaas wil mijn lieve martin niet mee, en zegt alleen maar:

Kvatch was build from ruins before, and she'll do it again!

Hoe the @&$% krijg ik die halve worst meej?

16. Headcollector1

Headcollector1 Mijn Verzameling

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je wel van die gast in dat fort een ring gekregen? Die kan je pas krijgen als je hem persuade tot 70 of hoger, anders geeft hij hem niet. Met die ring moet je probleem opgelost zijn als het goed is.

17. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry, daar zit ik nog niet. Maar je kan misschien vertellen of je iets ongewoons hebt gedaan of waar er een bug is opgetreden, want ik ga nu Kvatch binnenvallen, en ik wil zo'n irritante bug niet hebben natuurlijk.

@apoc123: Zoals headcollector het al aangaf, je moest nog wat met Acotar praten zodat hij het over de neveneffecten begint te hebben en je Ancotar's Protection Ring geeft. Deze ring moet je aandoen zodat je bij het casten van de scroll geen neveneffecten oploopt, met name die 'damage luck'.

Laatst bewerkt: 9 apr 2006
  18. ormagon

ormagon l!ve gamer

Leuk Bevonden:
    0
    hmm er is idd wat vreemds gebeurt.
    Toen ik de ring van de count afleverde
    kreeg ik een reward van Martin, een
    speciale ring. Die ring is nooit in mijn
    inventory gekomen. Misschien dat daar
    iets fout is gegaan.

19. dirtybolle

dirtybolle xboxlive member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb die ene handelaar die oneerlijke dingen verhandelde vermoord en dan nu kwam er een bericht dat ik moest zoeken naar iets in die graf tombe in imperial city :confused:

*hulp*

20. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Thoronir vermoorden was de opdracht niet...je moest gewoon een gesprek met Agarmir afluisteren, vervolgens binnenbreken bij Agarmir en dat boek met al die doden erin genoteerd stelen. Dit boek moet je dan aan Thoronir tonen zodat hij alle contact met Agarmir verbreekt en zijn fout inziet. Tenslotte wordt je verwezen naar het kerkhof bij de Imperial Palace (middenste district van de Imperial City). Daar moet je de Trentius Family Mausoleum binnengaan en Agarmir en zijn vriendje vermoorden.

Deel Deze Pagina