1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Oblivion Quests Thread [Deel 1]

Discussie in 'Algemeen' gestart door C H i L, 25 mrt 2006.

  1. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het goed is zou er een pijltje moeten komen als je twee keer met die dar-ma(kweet niet precies hoe ze heet) in de arcane university heb gesproken.

    Het is in de imperial city in de Imperial city Elven garden dacht ik
     
  2. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    De aanwijzing die de beginletters van de paragrafen in die boeken spelt is green emperorway where tower touches sun, of toch iets vergelijkbaars. In elk geval ga je dus naar Green Emperor way en tegen de middag zal je daar bij die grafzerk/kapel een map zien welke je de weg leidt.
     
  3. SteRoger

    SteRoger TES V: Skyrim!

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik neem aan dat sommige mensen hier al de Main-Quest hebben uitgespeeld.

    Kan iemand mij pm'e hoe ik het laatste gevecht in paradize het best kan doen ( voor de amulet ), dit voorkomt spoilers:)
     
  4. Exochrist

    Exochrist Active Member

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    2
    a brush with dead

    Quest A brush with dead.

    --------------------------------------------------------------------------------

    Hallo,
    Ik zit vast in een schilderij en moet de trollen doden om er weer uit te geraken.
    Ik had deze quest bijna uitgespeeld maar had te weinig TERPENTINE.
    Kan iemand me zeggen waar ik die extra terpentine kan kopen of vinden?
    En als dit niet gaat hebben jullie dan een andere mogelijkheid voor me?

    greetz
     
  5. altor dwain

    altor dwain Altor Dwain

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan die trollen ook zonder die Terpentine dood maken, gewoon goed blocken en af en toe aanvallen, ik heb het ook zonder die terpentine gedaan
     
  6. altor dwain

    altor dwain Altor Dwain

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    kan iemand mij nog helpen met die quest voor de mages guild, waarbij je een aantal spreuken moet afvuren op een pilaar, waaronder fortify en drain magicka on target/touch, maar ik heb al overal gezocht en kan deze scrolls/spreuken nergens vinden

    iemand enig idee????
     
  7. SteRoger

    SteRoger TES V: Skyrim!

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Het laatste gevecht in Paradize, tegen die Dark Elf ( ben de naam vergeten:confused:, voor DE Amulet ) hoe kan ik die het beste doen? Want als ik die andere wezens en gasten vermoord blijven ze terugkomen zodat ik vrij weinig tijd overhoudt om hem te killen....
     
  8. MvDrunen

    MvDrunen PS3 ID: MvDrunen

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0
    In het midden van die ruimte staat een grote pilaar daarop moet je je spells afvuren. Als het goed is staat er achter die man een kist met daarin allemaal spells die je ervoor kunt gebruiken. Ik zou hem wel eff Saven want als je verkeerd op die pilaar richt ben je en je spell kwijt en hij kaatst terug op jou ;)
     
  9. Lt Lemmens

    Lt Lemmens A Dutch Ghost

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    0
    ow dat deed ik dus verkeerd ;)
    ik de hele tijd op die kleine boxjes schieten waarop dat geblabla bla staat
    hehe en er gebeurde maar nix ;) nu weet ik waarom ;) :D
    hej maar die drain magicka das er 1 die je niet kan schieten hoe doe je die dan???
    dat is er 1 die je toch moet aanraken.... moet je dan tegen die pilaar aanstaan ofzow????
     
  10. altor dwain

    altor dwain Altor Dwain

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Die spreuken heb ik dus al gebruikt maar verkeerd en ik ben mijn save kwijt, dus kan ik ze niet opnieuwe gebruiken, waar kan ik ze dan vinden
     
  11. AJ NL

    AJ NL Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    geeft iemand mij nog een antwoord:confused:
     
  12. Y3LLoW

    Y3LLoW Fear Me

    Berichten:
    221
    Leuk Bevonden:
    0
    Chil een beetje man, schijnbaar weet niemand een antwoord op jouw vraag, of ze willen jouw simpelweg geen antwoord geven.:+
     
  13. MvDrunen

    MvDrunen PS3 ID: MvDrunen

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat kistje wordt elke dag gevult.
     
  14. MvDrunen

    MvDrunen PS3 ID: MvDrunen

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja in principe moet je gewoon bij elke er tegenaan gaan staan dan weet je zeker dat het goed gaat.
     
  15. bartjandrost

    bartjandrost Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    mages guild suspension

    hoi
    mages guild suspension
    ik word helemaal gek van deze missie want ik moet eerst deze missie doen voordat ik ene erthor kan wegbrengen en die blijft maar heel vervelend achter me aan lopen.ik kan die bloemen echt nergen vinden.
    20 dragon tongoe(die schijnen bij fort red water en wendelbeek te staan heb ik hier gelezen maar ik kan ze niet vinden)
    20redwort flower(noordelijk gebied van bruma en sneeuwgebieden maar die kan ik al helemaal niet vinden.
    ik hoop dat jullie me eindelijk verder kunnen helpen want ik word gek van die gast die achter me aan blijft lopen en me ook nog heel vaak verraad als ik iets steel of inbreek.
     
  16. altor dwain

    altor dwain Altor Dwain

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    weet je dat heel zeker??
     
  17. MvDrunen

    MvDrunen PS3 ID: MvDrunen

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het goed is wel. Probeer maar door 24 uur te wachten ofzo!
     
  18. Speaker

    Speaker Active Member

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    Kben nu met de tears of the savior bezig en kben nu in de frostfire glade en heb die gardian verslagen en ben nu bijde ijsblok waar die 2 gaste in zitten, wat moek nu doen??? kom nie verder
     
    Laatst bewerkt: 10 apr 2006
  19. Aremas

    Aremas Kijk een Avatar

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet die spreuken in een bepaalde volgorde doen. (Tegen die pilaar ja :))

    Eerst een vuur spel dan een ijs spel vervolgens een spel om je iemand magicka te draine en als laats een spel om iemands magicka bij te vullen. :)

    (Weet niet precies hoe die spels heten maar ze bevinden zich allemaal in die kist) :)
     
  20. Aremas

    Aremas Kijk een Avatar

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet die tears bijelkaar zoeken tot je der 5 heb gevonden. Die liggen rondom die ijsblok eentje vind je op de rots waar die ijsblok op staat :)
     

Deel Deze Pagina