1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Oblivion Quests Thread [Deel 1]

Discussie in 'Algemeen' gestart door C H i L, 25 mrt 2006.

  1. SteRoger

    SteRoger TES V: Skyrim!

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu bij de quest: Paradise voor de Main-Quest.

    Hier moet ik naar de ''Hell'' gaan van de deadra en moet ik op het einde vechten tegen de ''Eindbaas'' noem ik het maar ( ben zijn naam vergeten ) voor de amulet.

    Kan iemand mij tips geven hoe ik deze kan verslaan?

    Want er zijn twee inmortal mensen bij en als ik die kill, komen ze na een paar seconden weer terug zoidat ik weinig tijd ( en health ) overhoud voor die ''eindbaas'' plus dat hij zichzelf ook 1x health ben ik kansloos.

    Dus ik heb dringend hulp nodig van iemand!

    Alvast bedankt

    Steven
     
  2. polmannetje

    polmannetje Active Member

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb een damage en fortify magickha spell nodig. On target.
    Heb ik nodig voor de mages guild quest vaghtahens secret (of zoiets).
    Waar kan ik deze vinden. Ben naar mijns inziens alle mages guilds al af geweest opzoek naar deze spells. Createn lukte me ook niet.
     
  3. polmannetje

    polmannetje Active Member

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    3
    @Steroger: Bedoel je dat hoofd van die Cult? Of mehrunes dagon? (die ruizen duivel). Bij die eerste heb ik geen tips. Langs die 2e moet je gewoon langs hem rennen naar de tempel.
     
  4. Y3LLoW

    Y3LLoW Fear Me

    Berichten:
    221
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nu in een van de eerste main-quest missies. Ik heb die 4 boeken verzamled van die groep. Nu staat er dat ik de boeken eens zou moeten bestuderen omdat er een tip in kan staan van de leider. Moet ik nou echt deze 4 dikke pullen gaan lezen?:9

    TOPGAME_O_
     
  5. polmannetje

    polmannetje Active Member

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    3
    Nee, je kan ook gewoon na verloop van tijd of meteen al, weet niet meer precies, met die mage praten. Trouwens, dat is echt niet meer een van de eerste main hoor ;) Het is opzich wel grappig om te kijken of je zelf de clue kan vinden, is echter niet nodig.
     
  6. Y3LLoW

    Y3LLoW Fear Me

    Berichten:
    221
    Leuk Bevonden:
    0
    Naar wie moet ik nou toe want dit staat niet in mijn logboek, het laatste wat hier staat is dat ik de tip moet zoeken? Naar de vrouw van de universiteit?



    MIJN 100'ste post:p
     
  7. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, het is geloof ik 3 keer dat je naar haar toe moet...zelf al heb je de riddle al opgelost.
     
  8. partyproof

    partyproof What's next?

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb tijdens missie me zat gezocht na die tears... Duik maar weer die grot in, misschien dit keer meer succes..
    THNX!!
     
  9. BaRT BeST

    BaRT BeST Goedendag

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    hulp gezocht... ik ben nu bezig met een quest van de arcane university ofzo, genaamd vahtacen's secret. je moet iets met een grote pilaar in het midden doen, spreuken erop casten enzo, maar hoe en wat precies?
     
  10. tipex

    tipex Active Member

    Berichten:
    1.699
    Leuk Bevonden:
    0
    @polmannetje : die spreuken liggen bij die man die die zooi vertaald in een kist vlak achter hem.

    @SteRoger: Focus op de eindbaas, de rest komt toch steeds weer tot leven. Ik gebruikte de staf van die deadra die je daar ook hebt verslagen tegen die eindbaas en toen wassie zo dood.
     
  11. BaRT BeST

    BaRT BeST Goedendag

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand nog ideen over mijn vorige post??
     
  12. tipex

    tipex Active Member

    Berichten:
    1.699
    Leuk Bevonden:
    0
    De spreuken die je moet casten zitten in een kist bij dat mannetje, wel effies saven want moet in juiste volgorde ensjow.
     
  13. SteRoger

    SteRoger TES V: Skyrim!

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu de Side-Quest: Unfair Competition aan het doen, nu kwam ik bij dat huis waar argamir en een andere gozer waren ( bij de graveyard ) en die vielen mij aan, nu heb ik ze gedood, nu moet ik bewijs zoeken...

    Ik heb overal gezocht, maar ik kan echt nix vinden:confused:

    Kan iemand mij helpen?
     
  14. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol, je mag ze helemaal niet doden...je moest gewoon sneaken en naar het gesprek luisteren. Daarna moet je naar Agarmir's basement.
     
  15. SteRoger

    SteRoger TES V: Skyrim!

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar ben ik al voorbij:confused:

    Ik moest ze wel doden want ze vielen mij aan, en toen kreeg ik ook bericht dat het goed was en dat ik nu bewijs moest zoeken

    Nu is mijn vraag: Waar ligt dat bewijs?

    EDIT: heb al antwoord, ergens achter een bezem...
     
    Laatst bewerkt: 12 apr 2006
  16. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Later in de quest zal je ondervinden dat Thoronir niet eens wist dat Agarmir de doden opgroef om vervolgens de kleren te jatten. Thoronir is onschuldig en zal zich bij het comité voegen en je zal bij hem gewoon goederen kunnen kopen, dus je doodt hem beter niet.

    Als je nu eens een vorig savegame zou laden, want je hebt misschien op je eigen manier de quest opgelost, maar de normale is leuker.
     
    Laatst bewerkt: 12 apr 2006
  17. SteRoger

    SteRoger TES V: Skyrim!

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar toen ik daar binnen kwam bij dat ''grafhuis'' vielen ze mij al gelijk aan:confused: Dus ik moest ze wel doden...
     
  18. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    het bewijs in die graftombe is de schep die er staat, zodra je die te pakken hebt krijg je een quest update
     
  19. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    OMG, ik dacht dat je bedoelde dat je Agarmir en Thoronir had vermoord bij die conversation...|:-

    In die graftombe mocht je beide vermoorden inderdaad.:+
     
  20. BaRT BeST

    BaRT BeST Goedendag

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    jah maar waar en hoe moet ik ze op die paal casten, en wat is de bedoeling dat er gebeurt
     

Deel Deze Pagina