nou bij elke spell die je dan gebruikt tegen die pilaar gaat ie een stukje omlaag en als je ze alle 4 hebt gedaan dan is er geen pilaar meer en kan je verder gaan met je quest
ik had het al ergens gelezen, maar mijn broer heeft gestolen van de fightersguild en moet nu dus 20 beren vellen hebben, ik weet niet meer waar het stond maar wie weet waar ik die vellen kan halen of waar je beren vind
Ik zou het er niet voor doen hor... Die dingen wegen een ton en je krijgt er niet zo heel veel voor terug...
Nou ik zit dus weer vast met de mainquest. Ik heb die 4 boeken enzo gevonden en nu heb ik de tip van Tar-meena gekregen. ''iets met green emeror way'' en dan volg ik de pijltjes en dan kom ik bij die tombe met die pilaren, wat moet ik doen? Ik kan activate doen maar er gebeurd niks? EDIT: Laat maar het was een bug in de game nu gaat het op eens wel
ik meot elke stad overhalen om twe helpen bij bruma nu heb ik in cheydinhal die vent boos gemaakt onmdat die zoon van em dood is omdat ik em neer haalde(moeten ze maar neit alsd mongollen voor mn vianden gaan staan) maare hoe maak je het goed?
ik meot elke stad overhalen om twe helpen bij bruma nu heb ik in cheydinhal die vent boos gemaakt onmdat die zoon van em dood is omdat ik em neer haalde(moeten ze maar neit als mongolen voor mn vianden gaan staan) maare hoe maak je het goed?
Ik heb daar rond gekeken, maar ik zie allemaal maar Imperial legion service en niet compound En alles is ook op slot ( en het is overdag )