1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Oblivion Quests Thread [Deel 1]

Discussie in 'Algemeen' gestart door C H i L, 25 mrt 2006.

  1. bulleta

    bulleta Active Member

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand?
     
  2. Vallandu

    Vallandu ***

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    persuaden mischien?:)
     
  3. bulleta

    bulleta Active Member

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    lukt neit hij zegt iets en dan gaat je gesprek weg
     
  4. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    Bij de fightersguild heb je een duty quest met die darkelf gast.
    De quest genaamd ''Azani Blackheart". Nu heb ik alles gedaan in die quest en ben ik weer terug in thuis plaats. Als ik dan met die Darkelf ga praten, zegt ie alleen hallo en niets meer over die missie geklaard.
    Ik weet ook dat je bij die quest hem bij z'n huis moest ontmoeten om hem te beginnen. Maar als ik nu s'nachts daar in z'n huis wil gaan praten is z''n huis op slot. Weet iemand hier de oplossing voor?
     
  5. D3d287

    D3d287 Active Member

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien net voor de nacht naar binnen gaan en wachten tot het nacht is?
     
  6. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    als je nou voor zen deur gaat staan en dat ff "wait" doet, gewoon 1 uurtje ofso, meestal lukt dat wel....
     
  7. tipex

    tipex Active Member

    Berichten:
    1.699
    Leuk Bevonden:
    0
    Beter kijken het is daar echt... ik neem aan dat je daar heen wilt omdat je het uitgespeeld hebt.... ik ben na de te verstrijken tijd heen gegaan, effies met de baas van kerker gesproken en opeens kreeg ik bericht dat me kadootje klaar lag en dan kun je er ook zo in lopen. Is als ik het me goed herinner gelijk rechts van waar je binnenkomt.
     
  8. Mattijs

    Mattijs Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    hoeveel locks moet je ongeveer picken om master te worden..ben nu al 44 ..waarschijnlijk heb ik nog een heleboel locks te gaan..
     
    Laatst bewerkt: 14 apr 2006
  9. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Ligt eraan of het een minor of een major skill is, major skills levelen sneller dan minor skills imo.
     
  10. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe hoger het skilllevel, hoe meer je er per level moet 'picken' natuurlijk.
     
  11. Mattijs

    Mattijs Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu met een side quest bezig,ben de naam kwijt was iets van virue,zal omschrijven hoe ik hem had gekregen.Ik liep in de hoofdstad rond,kwam er een dark elf vrouwtje op me af lopen en vraagt of ik haar kon helpen.Dan moest in naar een gast,die haar baas is,in de temple district en die legt uit dat hij en vrienden van hem vampire hunters zijn.Er is een man die beschuldigt wordt van dat hij een vampier is,je krijgt een aanwijzing waar hij woont kom je zijn huis binnen naar de sloten hebben gelockpickd. krijgt je de melding "zoekt aanwijzingen waar hij verblijft."Heb het hele huis door gezocht kan niets vinden van aanwijzingen.heel frusteren ben al paar dagen meebezig.wie kent de oplossing tot dit probleem.

    Mattijs

    ps reactie op mijn vorige post..ik ben thief..heb sneak 96 en lock picking 43.lockpicking schiet echt op bij mij..wat doe ik fout...breek sloten die ik maar tegen kom..
     
    Laatst bewerkt: 14 apr 2006
  12. Beumah

    Beumah ----

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    0
    ligt een blaadje op de tafel
     
  13. Mattijs

    Mattijs Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vond alleen maar reclames van diverse winkels..en daarna heb ik ze in bruma gedumpt maar ik kreeg geen update van de quest.Heb wel een huisje gevonden wat ook van die Roland is maar kan daar niks waarschijnlijk tot dat ik die quest item heb gevonden.Ik baal er echt heb de tafels goed onderzocht de 1e keer..zal het nog een proberen.

    maar ieder geval bedankt..
     
  14. AJ NL

    AJ NL Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    wat een helpthread zeg.. zeer symphatiek van jullie jongens!
     
  15. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zit nu in de oblivion gate bij chorrol, het is die met een hele boel torens die allemaal als naam een natuurramp hebben. ik heb alle poorten geopend, maar ik weet niet wat ik nu moet doen om bovenin de grote toren te komen.

    weet iemand het?
     
  16. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net de eerste gate geclosed en moet nu verder gaan en heb 3 man bij me op een begegeven moment kom je in een of andere kleine dungeon maar daar kom ik niet uit ik kom niet verder en kan niet terug weet iemand hoe ik verder kom? ( o ja, die gast die me begeleid die gaat niet mee hoor dat?)
     
  17. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Heb net de quist DREAMWORLD gedaan! Die was erug vet, vond ik:)
     
  18. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
    He ik ben de gang al uit en had e ladder gevonden en daarna moet je tegen wat creatures vechten en daarna kom je bij stunted scamps met magie die kunnen dan in zo inferno gast veranderen maar er komen er ong 5 en dan zijn al me teammates dood hoe versla ik die dude's?|:- _O_
     
  19. D3d287

    D3d287 Active Member

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Bijv:

    -Ventjes oproepen om voor je te vechten.

    of

    -Aanvallen, wegrennen, healen, aanvallen, wegrennen, healen etc.

    ;)
     
  20. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Of gewoon even de Moeilijkheidsgraad omlaag zetten als je het te moeilijk vind. ;)
     

Deel Deze Pagina