Oblivion Quests Thread [Deel 1]

Discussie in 'Algemeen' gestart door C H i L, 25 mrt 2006.

  1. Kitsune

    Kitsune Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik begin opeens te twijfelen of ik het dagboek wel mee heb genomen en niet alleen heb door gelezen :eek: Zal binnenkort dus eerst maar even kijken!
     
  2. dirtybolle

    dirtybolle xboxlive member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben nu aan zo'n quest bezig waarbij ik mensen moet helpen die iets tegen een corupte guard maar danmoet ik 2 getuigen ofzo iets vinden zegt zo'n hoofd guard maar die mensen willen dat niet hoe los ik dit op ???
     
  3. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Briben wil nog wel eens helpen.
     
  4. dirtybolle

    dirtybolle xboxlive member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    0
    gewoon zo die mini game spelen en de heletijd op Y blijven duwen ??
     
  5. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Hun disposition moet maximaal zijn...briben of persuaden.

    Edit: Oeps, veel te laat.

    Op Y drukken inderdaad...
     
    Laatst bewerkt: 15 apr 2006
  6. dirtybolle

    dirtybolle xboxlive member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    0
    dat gaat me wel veel geld kost heb ik zo het gevoel :mad:
     
  7. Heilproeme

    Heilproeme Active Member

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet dat dagboek meenemen en dan weer met die gast praten dan mot t goed komen

    inderdaad vlijf ze steekpenningen geven tot niveau 85 ofzo dan werken ze ineens hele goed meer:cool:

    kan je inderdaad klauwen geld kosten. Met een aantal sidequests briben ben ik ca'2000 gold kwijtgeraakt:confused:
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 16 apr 2006
  8. blacktarantula56

    blacktarantula56 Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan ik de imperial city in zonder dat ik word opgepakt vanwege gestolen spul?
     
  9. dirtybolle

    dirtybolle xboxlive member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    0
    gestolen spul weg gooien, opbergen in een kist in je huis of verkopen in een thief guild ;)
     
  10. The Bolster

    The Bolster --

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je In de quest : Where spirits have lease, die hand moet pakken, waar ligt die dan? (Benirus Manor)
     
    Laatst bewerkt: 16 apr 2006
  11. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ja met die Wood Elf, Je kreeg voor elke keer dat je iemand in de gaten hield en het nieuws kwam brengen 150 gp. En toen zei hij, ik denk dat je liegt dus ik moet ze voor de zekerheid die 3 mensen ombrengen en ik begin met jou! En toen kwamen er ook nog eens 3 guards die hem kilden. :)

    Trouwens, ik heb iets heel raars meegemaakt. Ik liep naar buiten in Chorrol bij die boom en 2 honden renden weg en een man begon te vechten tegen ze en de guards begonnen op hem in te hakken en te schieten met arrows. Hij riep: ''I give up! I surrender!'' maar toch ging hij dood. Nu heb ik zijn huissleutel en zijn gold gepakt zonder dat de guards erwat van zeiden, maar ik kan er niet echt veel mee.. Wel grappig though.
     
  12. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0
    nou niet veel...
    je hebt zen huis er gratis bij. Je kan in zen bed slapen zonder trespassing enzo
    Ik kom overigens om in de sleutels van huizen. van iedereen die ik van de dark brotherhood moet vermoorden heb ik de sleutel gepakt en alleen die guard officier had zowat al bijna alle sleutels van leyadin ( of hoe het ook heet).
     
  13. Speaker

    Speaker Active Member

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe heet die dolk die je van dat wijf krijgt als je de cure for vempisme doet dan moet je op een gegeven moment arganian blood hkrijgen doormiddle van die dolk, ik denk namelijk dat ik um ergens gedumpt-verkocht heb, maar dat ken eigenlijk niet omdat een quest item is, maar ik heb um nie meer in me invertory, en ik heb um volgens me current quests staat dat ik de dolk aan der moet geven
     
    Laatst bewerkt: 16 apr 2006
  14. Last-Warrior

    Last-Warrior Active Member

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    1
    kent iemand de quest: Canvas The Castle dan moet je het gestolen schilderij vinden van die count in corrol maarja ik heb nu die cloes vinden ik heb der twee die verf vlek op de grond in de eet hal en die verf spullen in die kamer van die canel maar weet iemand waar de rets van die cloes ligt ik zoek me dood maar ik kan niks vinden weet iemand waar die liggen
     
  15. westlander

    westlander Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    0
    als je naar beneden gaat in de west tower(weet niet zeker in ieder geval die tower naast de kamer van chanel) dan zie je daar een schilderij staan druk op activate en je hebt alle cleus en je kan iemand nu verdenken. voordat je het schilderij kan activeren moet je wel iedereen die gemarkeerd staat hebben verhoord. veel succes ;)
     
  16. Last-Warrior

    Last-Warrior Active Member

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    1
    ok dankje nou ik ga die canel verdenken want zij had die verf spullen op der kamer dusja
     
  17. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    En het leukste is dat alles op verschillende manieren kan lopen. Bij mij met die quest paranoia ofzoiets die je hierboven beschrijft gebeurde er iets anders. Ik vertelde steeds de waarheid en op het laatst wilde hij dat ene vrouwtje vermoorden. Toen hij daar naar binnen liep moest ik de guards waarschuwen om hem tegen te houden. Ik was alleen al te laat en lag dat vrouwtje er al dood. De guards hadden die high elf daarna in dat huis ook vermoord. Het was nog anders gelopen als ik op tijd was geweest en dat vrouwtje ook in leven was. Echt leuk..
     
  18. The Bolster

    The Bolster --

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand?
     
  19. Vallandu

    Vallandu ***

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    vlak bij het boek:eek: als je binnenkomt meteen links in de hoek
     
  20. Last-Warrior

    Last-Warrior Active Member

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    1
    ja het glimt groen heel makkelijk te vinden
     

Deel Deze Pagina