Yo mensen! Ik kom niet verder bij de quest "Legawiin Recommmendation" van de mages guild, hier moest ik een amulet uit een grot halen en naar zo'n wijf "Dagail" van de mages guild terugbrengen. Maar ik kan die amulet niet aan haar geven! Terwijl ik heb zeker weten om heb. Ze zegt ook niks nieuws... Weet iemand wat ik moet doen....Thanx, Evert http://www.uesp.net/wiki/Oblivion:Leyawiin_Recommendation
Clavicus Vile shrine...hij crasht alleen als je de quest aanneemt. Als je het Umbra zwaard afgeeft zonder de quest aan te nemen crasht hij niet.
En met crashe bedoel je dat de 360, of pc, vastloopt en dat je hem opnieuw moet opstarten en niet dat je hele box naar de klote is?
Nee inderdaad, het spel blijft dan gewoon hangen zodra je de quest activeert en het betreffende item krijgt. Dus gewoon herstarten. Een crash die je console zou beschadigen, ik vrees dat de faillisementhamer dan wel mooi bovenop Bethesda zou neerkomen. Maar gelukkig is dat niet het geval, don't worry.
op www.gamefaq.com staat ook een mooie kaart met zo'n beetje elke locatie er op mag je alleen niet derect heen verwijzen volgens mij dus moet je maar ff naar die site gaan en dan oblivion opzoeken. dan naar FAQ en dan staat "map" er tussen
Bij de quest Cheydinhal Recommendation kan ik in die put geen ring vinden wel staat er een groen pijltje maar daar kan ik ook niks vinden. Help?
Daar is iemand verdronken, die gast heeft de ring om. Het is wel grappig waarom hij verdronken is. Zorg ervoor dat je niet teveel meeneemt als je de put in gaat .
kan iemand me helpen met de quest van de count van bruma ?? de quest heet lifting the vale en ik ben al bij dragon claw rock geweest maar daarna moest ik in die diary kijken en die heb ik doorgelezen maar weet nog steeds niet waar ik heen moet plz help me
jep, evve goed kijken waar oost, west zuid is enzo, want dan kan af en toe nog verwarrend zijn. Als je dan gloof ik naar het zuiden loopt kom je bij een beeld, dan moet je naar boven, dan ga je in die grot. Eenmaal de grot uit volg je de weg die je ziet uitgestippeld op de grond
maar kan iemand de preciese locatie of ongeveer de locatie geven van dat standbeeld ? en hoe heet die grot trouwens waar je uiteindelijk in moet? EDIT: ohh laat maar ik heb op me kompas gekeken en toen vond ik uiteindelijk iets met serpent en toen ik binnen kwam zag ik dat het voor die quest was maar alsnog bedankt voor degene die zei dat ik op me pall pas map moest kijken
Ik ben nu bezig met een side-quest: tears of a Savior waarbij ik bevroren tranen moet vinden.. Ik heb er drie gevonden... maar kan de overige twee niet vinden Kan iemand mij helpen?