Oblivion Quests Thread [Deel 1]

Discussie in 'Algemeen' gestart door C H i L, 25 mrt 2006.

  1. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem nog nog niet gedaan maar het zal wel een skelet op de bodem zijn met die ring toevallig nog bij zich
     
  2. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    De mages recommendation quest in Cheydinhall neem ik aan, als je de quest activeert wijst hij toch gewoon naar de waterput achteraan de mages guild. Daarin hing die kerel bij mij tegen het plafond in de ruimte onderaan de waterput met de ring op zak...
    Nu ik heb hier precies nog al eens gehoord dat mensen daar gewoon niemand vinden... een, zeer irritante, bug mocht het zo zijn, dat wel.
     
  3. Hvc.

    Hvc. keep ya Head Up..!

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen ik ben nu bij die vampire wuest maar ik moet die vampire hunter zoeken.
    Ik moet tegen een man praten die de eigenaar is van de inn waar ie vaak kwam.
    Maar bij bij wil ie helemaal niks zegge ik heb hem helemaal blij gemaakt met dat praten enzo maar hij wil nogsteeds niks zegge weet iemand wat ik hier moet doen?
     
  4. swordman

    swordman Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    5
    ik ben in een van de missie's bij de thiefs guild waarbij je van de gray-fox zelf een staff moet gaan stelen van een tovenaar eerst zoek je in zijn kamer in het kasteel (bravil) dan krijg je de melding dat hij daar niet licht en de dungeon in moet, nouja so far so good maar nu heb k die hele dungeon uitgelope en volgens mij elke schatkist, kamer opengemaakt maar ik heb geen staff gevonde, op een gegeve moment kom je dan buite in een soort ruine maar dan heb k geen pijltje meer op me kompas, nu is dus mijn vraag: waar licht die staff ?
     
  5. Vallandu

    Vallandu ***

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    1. volgens mij moet je geen staff vinden maar een arrow:) excusez-moi als ik het verkeerd heb.
    2. ergens op het middelste level van de ruine zit een soort uitham aan de rand met een tafeltje waarop de Arrow ligt:) edit: of in de kist
     
    Laatst bewerkt: 28 apr 2006
  6. swordman

    swordman Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    5
    hmm ga gelijk ff checke

    EDIT: ik zie allemaal tafeltjes maar er licht echt geen arrow op.
     
    Laatst bewerkt: 28 apr 2006
  7. tipex

    tipex Active Member

    Berichten:
    1.699
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het goed is ligt hij in een kist in de kamer waar een mannetje staat, 2de verdieping zo uit me hoofd.
     
  8. swordman

    swordman Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    5
    hmm ik zie echt in geen van die kiste in die ruine of op tafeltjes de arrow of extrication.

    EDIT: ik heb m ik zocht naar een hele arrow maar ik heb de punt nu
     
    Laatst bewerkt: 28 apr 2006
  9. tipex

    tipex Active Member

    Berichten:
    1.699
    Leuk Bevonden:
    0
    Je zit nu toch in de ruine waar allemaal verschillende monsters rondlopen?
     
  10. swordman

    swordman Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    5
    ja ik heb hem al (zie edit)

    maar nu bij die laatste missie moet je op een gegeven moment iets doen met die arrow en muren laten zakken ofzo nu sta ik in die kamer met 3 standbeelde zegmaar, rechts heb je een kamertje waar je op 1 knop kan drukke, maar als ik daarop druk gebeurd er niks (tenminste ik merk niks) en bij die muren staat: ''This Wall is lowered remotely'' maar ik weet niet hoe k m omlaag krijg hoor en die poortjes staat ''This gate is opened remotely'' maar ik weet ook niet hoe die omlaag gaan.

    help
     
  11. Last-Warrior

    Last-Warrior Active Member

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    1
    ik moet bij de mage guild een missie doen dan moet je de vampires hunters zoeken en uit skingrad halen en de vampires is die cave doode dat heb ik gedaan maar ik weet niet wat ik met die hunters aan moet kan iemand mij helpen danku
     
  12. Vallandu

    Vallandu ***

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand eigenlijk wat het hoogste level is wat je kan halen? lvl 100?:)
     
  13. tipex

    tipex Active Member

    Berichten:
    1.699
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn in dat zijkamertje en de gangen erna 2 knoppen, de eerste zit geloof ik in dat kamertje gelijk links de andere zit aan het einde van de gangen. Echter in aylied ruins willen de knoppen en vloerplaten nogal een buggy zijn, doe het volgende:

    1. 'Wait' (autosave) voordat je op een knop drukt of op plaat gaat staan
    2. Ga naar dashboard
    3. sign out
    4. start spel
    5. continu from last save game
    6. druk knop

    Dat moet de werking van de knop garanderen en hebt me in alle gevallen geholpen. Hopelijk heb je dus nog een save game voor je op de knop drukte.
     
  14. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    He ik weet niet of dit het juiste topic is maar ik had gelezen dat als je een kerel in ip city kilde je dan oneidig geld kon pakken. (weet dat het niet zou moeten maar toch.) Maar hoe doe je dit precies weet iemand hoe het moet?
     
  15. Traxx

    Traxx Dutch Racing Crew

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien moet je dat even vragen in het lame-topic:p

    Anyway, ik zit nu in het kasteel van Chorrol, waar een shilderij van de Countess gejat is. Ik heb met alle mogelijke verdachten gesproken, en nu is mijn taak om hints te zoeken. Zou iemand mij enige hints kunnen geven in het hints zoeken8) ?

    BVD
     
  16. SteRoger

    SteRoger TES V: Skyrim!

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu de laatste quest van de Thief guild aant doen, alleen mijn Magica gaat niet meer omhoog, dus ik neem aan dat ik een desiease heb.

    kan ik hier van af komen in de quest? want ik heb geen heall disease spell, en ik heb geen zin om dat hele pokke end weer uit die cave te moeten gaan, tisn namelijk heel erg groot en lang.

    Kan iemand mij helpen?

    Steven
     
  17. Vallandu

    Vallandu ***

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    vind je het heel erg dat je magicka zichzelf niet meer bijvult dan?
    want anders zit er niks anders op dan teruggaan:)
    mischien heb je nog een cure-disease potion in je inventory..
     
  18. Last-Warrior

    Last-Warrior Active Member

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    1
    ik moet bij de mage guild een missie doen dan moet je de vampires hunters zoeken en uit skingrad halen en de vampires is die cave doode dat heb ik gedaan maar ik weet niet wat ik met die hunters aan moet kan iemand mij helpen tweede keer dat ik het post maarja anders valt het zo weg maar weet iemand het
     
  19. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Je moet de vampire hunters vermoorden:eek:
     
  20. Last-Warrior

    Last-Warrior Active Member

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    1
    hoe ik had die gast al geslagen maar toe ging ik vechten en doe kwam der een gaurd

    en helpppp..!!! ik word steeds vampier als ik slaap maar dat wil ik niet zij hoe ik kan ik der voor zorgen dat ik der geen een meer word want elke keer als ik slaap ook al is het een uur dan word ik een vampier en dat wil ik niet hoe kan ik dat stoppen
     
    Laatst bewerkt: 30 apr 2006

Deel Deze Pagina