1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Oblivion Quests Thread [Deel 1]

Discussie in 'Algemeen' gestart door C H i L, 25 mrt 2006.

  1. SteRoger

    SteRoger TES V: Skyrim!

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu lvl 34, Maar ik kan niet meer trainen, Toen ging ik lvl-up ( naar lvl 35 ) ging ik het nog een x proberen, maar ik kan nog steeds niet trainen en ik kan het ook niet meer kiezen tijdens zo'n gesprek:confused:

    Kan iemand mij helpen?

    Steven
     
  2. annemiek1001

    annemiek1001 Active Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    Als Martin je de opdracht heeft gegven zo'n artifact te zoeken, moet je een van de boeken lezen die bij hem op de tafel liggen. Er verschijnt dan een marker op je map van een shrine waar je een Azura Star kunt bemachtigen. Even het boek inkijken dus (niet stelen) en dan is meteen duidelijk waar je heen moet (shrine ligt ten oosten van Bruma).
     
  3. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    jaa maar als je umbra heb kan je beter een andere shrine zoeken
    want die umbra en azura star zijn een goeie combi ;)
    umbra heeft een soul trap spell op zich en die varla star kan je op blijven vulle met souls
    heb ik begrepen
     
  4. annemiek1001

    annemiek1001 Active Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk, goede tip......helaas voor mij net iets te laat, want ik heb mijn star al weggegeven! Misschien kan ik een eerdere save game laden en deze shrine nog even omzeilen. Ik ben onderweg al wat meer shrines tegengekomen dus ga ik daar misschien wel even langs!
     
  5. Vallandu

    Vallandu ***

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    waarschijnlijk is het level dan de trainer te laag.. bijvoorbeeld dat jij al expert bent maar de trainer is nog journeyman.
     
  6. blacktarantula56

    blacktarantula56 Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja kheb het gevonden.
    Maar ik heb "glow dust obtained by a will-o-the-wisp" nodig om met die Azura te kunnen praten, hoe kom ik daar aan :confused:
     
  7. annemiek1001

    annemiek1001 Active Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb glow dust bemachtigd in een grot tijdens een eerdere quest. Een will-o-the-wisp is een lichtgevend en rondzwevend wolkje en als je dat verslaat (en het achtergebleven hoopje doorzoekt) vind je glow dusk. Ik denk dat er in de buurt van de shrine een grot is waar je een will-o-the-wisp kan vinden. Volgens mij kun je ze overigens alleen verslaan met een silver of enchanted weapon.
     
  8. Last-Warrior

    Last-Warrior Active Member

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb een missie bij de dark brother hood en dat moet ik iemand vermoorden maar het moet lijken alsof het een ongeluk was en dan moet je zo`n minotaurier hoofd op hem laten vallen maar ik weet niet hei ik hem moet laten vallen als ik er dichtbij staat staat er wel activate minoteurier head maar er gebeurt niks kan iemand mij helpen
     
  9. tipex

    tipex Active Member

    Berichten:
    1.699
    Leuk Bevonden:
    0
    Doe je het wel op het juiste tijdstip?
     
  10. Last-Warrior

    Last-Warrior Active Member

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    1
    ja tussen 8 en 11 pm hij zit in ze stoel maar er gebeurt niks
     
  11. Vallandu

    Vallandu ***

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet de touwtjes los maken in zon gangetje.. ben je daar wel?
     
  12. Last-Warrior

    Last-Warrior Active Member

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    1
    touwtje losmaken waar dan ik sta op de tweede verdieping en die gast zit beneden en die kan ik zien en dat gedoe hangt boven hem maar waar zit dat touwtje dan
     
  13. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Waar kan je dat boek vinden voor die gray prince. Ik had hem vermoord, maar ik ben gewoon nog ff naar binnen gegaan! En ik kan het boek niet vinden.
     
  14. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Het dagboek ligt in de private quarters...op een tafel.
     
  15. Vallandu

    Vallandu ***

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet een kruipgangetje in!! zit ergens o de 2e verdieping (vraag me echt niet waar) en dan kan je de touwtjes losmaken zodat de kop naar beneden valt.
     
  16. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    mwa, ik kan hem niet vinden :mad:
    Ik kijk wel ander keertje, met mijn andere char:)
     
  17. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel bijvoorbeeld een Personage in Oblivion...Kan mijn broer dan ook een Personage spelen in Oblivion, dan niet in de zelfde wereld, maar op een andere saved game ofzo, zijn eigen game zou maar zeggen??

    greetz
     
  18. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Ja, duh. Hij speelt in dezelfde wereld. Maar in andere save game!
    Dus hij kan ook de quisten doen die jij hebt gedaan. Het heeft geen invloed op elkaar;)
     
  19. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    Alleen je auto save die word wel veranderd als je met een andere charackter speelt.
     
  20. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    dan moet je voor dat je met het andere character gaat eerst nog gewoon saven ;)
     

Deel Deze Pagina