Help ! ik zit vast bij die hoofdquest waar je de Great Welkynd stone moet gaan halen, ik krijg die Iron Gates mar niet open, als ik ze activeer staat erbij dat ze op afstand geopend worden, waar vind ik die switches ?? ik zoek me al een hele week te pletter, maar kan nix vinden, en kan dus niet verder Miss een bug in mijn spel?
ik ben bij de main quest waar ik 4 boeken moet verzamalen, ik heb ze al alle 4 maar nu staat er dat ik die boeken moet bestuderen. ik ben ze zo al wat na gegaan maar ik zie niks wat me zou kunnen helpen. waar moet ik nu naar toe? of wat moet ik doen?
ben nu bezig met de quest van sanguine die shrine dan moet ik die countess betoveren met een vage spreuk maar als ik dat doe word ik opgepakt door al die bewakers hoe moet ik het doen?
Ik doe nu de quest voor de Skeleton Key, en ik moet nu 2 Argonians zoeken in Llewijn (of ziets). Maar waar zitten die?
Ja, alleen als ik in die stad kom verdwijnt mijn quest marker, terwijl het nog steeds mijn active quest is?
jaa praat met de guards dan krijg je weer een nieuwe marker en dan zitte ze in een huis let op ze mogen je niet zien of horen
Oke, bedankt. Ik zal dadelijk ff kijken.. helaas ben ik niet zo goed in sneaken, dus dat gaat nog wel een tijdje duren
Bij de quest Cheydinal Recommendation moet ik een ring of burden uit de put halen , ik weet dat deze op het lijk van zo'n apprentice moet zitten maar in de put zie ik nergens een lijk heb overal gekeken maar zien hem niet. Moet ik misschien iets doen voordat dit lijk verschijnt? of is dit soms een bug? en heeft iemand misschien een screenshot van het lijk zodat ik kan zien waar hij drijft
Hij zit niet op een lijk, maar hij ligt gewoon ergens in de put. Kijk nog eens goed rond, zou ik zeggen. Veel succes.