vraagje. ik ben zoetjes aan met de main quest begonnen en nu schieten die oblivion gates zo ongeveer achter elke boom uit de grond. Ik wordt toch niet geacht die allemaal te sluiten hoop ik want ik vond die in Kvatch al een nachtmerrie
zitten er nog voordelen aan om het wel te doen dan? enne wordt na het voltooien van de mainquest alles weer het oude of zijn er permanente veranderingen ( dat van die tempel weet ik). Ik doel dan ook op Kvatch
Sigil stones en loot zijn kleine voordelen. Na de main quest sluiten alle gates maar zie je wel nog de restanten ervan. Kvatch wordt niet heropgebouwd.
praetorian je krijgt in de main-quest line nog wel meer quests om gates te sluiten, maar je hoeft ze niet allemaal te doen
Weet iemand waar ik ff snel grand soul gems kan halen, voor vampirism cure quest? Je moet er een stuk of 5 hebben, dacht ik..
quest: blood of the divines weet iemand hoe je die sneeuwstorm enchantment opheft? het is in Sacre Tor
Stelen van de Mages guild. Zorg echter wel dat ze leeg zijn aangezien je er anders niets aan hebt (voor de quest).
In die grot lopen 5 skeleton blades. Die moet je alle 5 even afmaken en dan is de bezwering opgeheven
Kan iemand me ff helpen want dit vat ik echt niet meer; ben bezig met een quest van Mages Guild (kzit al wel op Arcane University), ik moet van die archeologen helpen in een Ayleid ruin.. Dus er is zo'n pilaar die alleen met magicka open kan. Hoe kan ik hem openkrijgen, ik weet het echt niet meer!
Je moet Fire, Frost, Damage Magicka en Fortify Magicka hebben voordat je begint. (scrolls of de spell zelf maakt niet uit) Dan moet je de spells in de goede volgorde op die pilaar uitvoeren. Begin in het zuid-westen van de kamer en ga met de klok mee: Fire, Frost, Damage Magicka en als laatste Fortify Magicka.
heb je alle spreuken niet ga dan naar het kistje buiten de kamer, daar heb je alle scrolls met spreuken die je nodig hebt
gaaf ik ben in Chorrel, en moet drie kerels van het fighters guild aan werk helpen, maar dan moet ik eerst ingredienten vinden voor een vrouw. Maar die kan ik dus niet vinden, weet jij waar?? anders kan ik niet verder alvast bedankt querpo
Je moet ectoplasm hebben toch? Als je nog niet naar Anvil geweest ben, in de haven daar is een boot met spoken erop. Of in ruines/forten struinen naar wraiths. @ Inf1nity, de knakker die je daar moet hebben voor de fighters guild is een dark elf met donker armor, Modryn Oreyn. Hij staat overdag meestal direct bij de deur, maar je krijgt pas quests van hem als je wat verder in de guild bent
Ik snap het niet meer. Na dat ik Martin bij de Blades heb ondergebracht, komen daar nog Quets na? Want ik ben daar na met de ArenA gevechten bezig geweest en daarna ben ik bezig geweest met het zoeken van de boeken van die rode gasten. Maar ik kan geen Quests meer doen, wat moet ik doen?