1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Oblivion Quests Thread [Deel 1]

Discussie in 'Algemeen' gestart door C H i L, 25 mrt 2006.

  1. jordy89

    jordy89 Ajax Amsterdam!!!

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb wel lockpicks, dat doosje wat je moet hebben , ligt toch op een bureau.
     
  2. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Nee, in de bureau.
     
  3. Spinner

    Spinner So it begins....

    Berichten:
    351
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoals D@ M@STER al zei......je moet het ladenkastje hebben; daar liggen wat kwasten enzo in. Weet alleen niet meer zeker of je ze ook daadwerkelijk in je inventory moet doen.
     
  4. jordy89

    jordy89 Ajax Amsterdam!!!

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    0
    waar is dat ladenkastje dan, want zie het niet. Zie alleen een lectern liggen op een tafeltje die niet open gaat.
     
  5. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Eej, ik ben al een tijdje geleden in Imperial City uitgenodigd door Vampire Hunters. Ik moet nu bij een vampier 'inbreken' in 'The Temple Discrict' volgens mij, en ik moet dus dingen in z'n huis zoeken die aantonen dat hij een vampier is. Maar wat moet ik vinden? Ik heb ook gebrek aan Lockpick's dus ben mischien een kistje vergeten maar weet iemand meer?

    Kan iemand hier ook effe helpen please. Danku.
     
  6. natte

    natte Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    pursaiden

    hoe werk het nou als je op iemand zijn humeur gaat werken?
    Zodat hij/zij je gaat vertrouwen?
    Ik begrijp het niet=(

    bedankt alvast!!

    groetjes nathalie\o/
     
  7. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Het is best ingewikkeld ja.
    Je hebt dus 4 kanten waar je op kan drukken. Als je bij 1 van die kanten kijkt zie je ook hoe de persoon er op zal reageren. Dat zie je aan haar gezicht.
    Zo moet je het goed doen, ik snap het ook niet helemaal hoor. Maar iets in die richting. :9
     
  8. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Het staat ook gewoon uitgelegd in de handleiding, maar je kunt natuurlijk ook gewoon iemand briben :9. Als je tenminste toch geld genoeg hebt. Of als je een Magiër bent, kun je net zo goed een Charm spell gebruiken.
     
  9. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0
    prff het lijkt inderdaad erg ingewikkeld maar goed het werkt zo

    als je iemands humeur wil verbeteren krijg je scherm met soort rad van fortuin. ( een cirkel in 4 stukken verdeeld) bij elke van de vakken staat iets ( joke ofzo) . Elke persoon zal positief reageren op 2 van de 4 onderwerpen en negatief op de andere 2. Bij positief zal deze persoon je meer mogen en bij negatief minder. Het getal in het midden geeft aan hoeveel de persoon je mag ( van 1 tot 100).

    De vakken zijn gevuld met een soort draaiende gele schijven die allemaal een andere grote hebben. Als jij op een vak klikt dat de persoon leuk vindt moet je proberen de grootste gele schijf op dat moment in dat vak te krijgen en als je ereen aan moet klikken die de persoon niet leuk vindt moet je proberen een zo'n klein mogelijke schijf erin te krijgen zodat er minder van zen meter afgaat

    Ik hoop dat het een beetje wat opheldert maar het is bijzonder lastig uit te leggen. Ik raad je aan gewoon te oefenen. Het wijst vanzelf
     
  10. natte

    natte Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    lockpics

    Ben nu al heel lang op zoek naar lockpicks!!
    Wie kan mij vertellen in welke winkel is zoveel mogelijk lockpicks kan kopen, want ik ben al in diverse winkels geweest, maar tot nu toe geen succes.en ik vindt er wel een paar ik van die kisten enzo,maar ik wil er echt veel hebben

    Groetjes natte:thumbs:
     
  11. natte

    natte Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Yess!! bedankt voor jullie uitleg, ik heb het door, ik heb eindelijk iemand zover die mij nu mag, en waar ik informatie van heb gekregen helemaal top!!!_O_


    xxx natte\o/

    als je iemands humeur wil verbeteren krijg je scherm met soort rad van fortuin. ( een cirkel in 4 stukken verdeeld) bij elke van de vakken staat iets ( joke ofzo) . Elke persoon zal positief reageren op 2 van de 4 onderwerpen en negatief op de andere 2. Bij positief zal deze persoon je meer mogen en bij negatief minder. Het getal in het midden geeft aan hoeveel de persoon je mag ( van 1 tot 100).

    De vakken zijn gevuld met een soort draaiende gele schijven die allemaal een andere grote hebben. Als jij op een vak klikt dat de persoon leuk vindt moet je proberen de grootste gele schijf op dat moment in dat vak te krijgen en als je ereen aan moet klikken die de persoon niet leuk vindt moet je proberen een zo'n klein mogelijke schijf erin te krijgen zodat er minder van zen meter afgaat

    Ik hoop dat het een beetje wat opheldert maar het is bijzonder lastig uit te leggen. Ik raad je aan gewoon te oefenen. Het wijst vanzelf[/QUOTE]
     
  12. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0
    er zijn een paar winkels die ze verkopen. De meest makkelijke en legale is hack en slash ( de wapenwinkel) in de imperial city.
    als je lid bent van die thieves guild kan je bij armand christophe oneindig lockpicks kopen. Later kan je bij fences( witwas handelaren) ook elke keer 100 lockpicks kopen.
     
  13. Xiao Xiu

    Xiao Xiu Active Member

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    en als je level 10 hebt is de skeleton key quest aan te raden
     
  14. Spinner

    Spinner So it begins....

    Berichten:
    351
    Leuk Bevonden:
    0
    zoek me rot naar deze quest....iemand?

    laat maar, ben er al uit!
     
    Laatst bewerkt: 13 jun 2006
  15. natte

    natte Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    ben nu bezig met die opdracht om lid te worden van de Thieves Guild, maar ik moet een diary jatten.............weet iemand waar ik dat boek kan vinden?
    Ligt niet bij haar thuis, ook heb ik haar gepick pocked, maar zonder resultaat...

    Groetjes Nathalie
     
  16. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    is die andere irder geweest en heeft zij het dagboek gejat
     
  17. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar zit (of loopt) die Quest :confused:
     
  18. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Wat bedoel je? Weet je niet waar een quest zit of snap jij zijn zin niet? (Die van Spinner)
     
  19. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor de sceletor key Het noorde wan Lyawin ( ofzo ) aan de rechter kant van de rivier. Op je kompas zie je een soort kat een daar moet je heen je moet lvl 10 zijn
     
  20. Spinner

    Spinner So it begins....

    Berichten:
    351
    Leuk Bevonden:
    0
    Het de quest van "Nocturnal shrine". Zoals hierboven al word gezegd ligt het ten noorden van Leyawjjn. Rechts van de rivier, langs de weg.
     

Deel Deze Pagina