1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Oblivion Quests Thread [Deel 1]

Discussie in 'Algemeen' gestart door C H i L, 25 mrt 2006.

  1. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee hoor, dat is de Sideways Cave.;)
     
  2. Ness__

    Ness__ Guest

    Klote, ik kom er net achter dat ik nu in Sun's Dawn zit!! 1 maand na Morning star dus

    Misschien ging die rotswand wel open omdat het toevallig 13th Morning star was!!!!!!!! |:- |:- |:-
    en heb ik nog niet precies uitgevonden wat die tablets zijn!

    Dat zou echt klote zijn
     
  3. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, bij allebei mijn characters ging die rotswand open en het was zeker geen Sun's Dawn.

    Check eens de vorige pagina voor die tablets. Ze zijn van Meridia, een Deadra.
     
  4. Ness__

    Ness__ Guest

    Hmm okay..

    Jaa ik heb dat stukje gelezen over die tablets, maar je zou er toch wel wat mee moeten kunnen......?


    Even iets anders:

    Hoe kom je aan een Black Soul Gem.
    kan je die nog krijgen als je alle gates al gesloten hebt???
    zo ja; waar? :p
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 14 jul 2006
  5. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Mijn broertje dwingt me zowat hier te posten. Hij heeft schijnbaar 2 boeken over de Mythic Dawn moeten halen voor de mainquestline, deel 3 en 4. En nu is hij zo stom geweest om deel 3 te verkopen aan de vendor. :{
    Nu is zijn vraag, wat moet hij nu doen? Hij heeft het boek nodig voor de quest, maar de man van wie hij het gekregen heeft in de Imperial City, wil niet meer met hem te maken hebben (als ik het goed begrepen heb).
    En hij slaat -dat ook nog eens- alles op 1 savefile, dus kan hij niet terug gaan.
     
  6. Cees

    Cees Active Member

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0
    Terugjatten denk ik.
    Ik had ook een vraagje ik wil dus een ring maken met invisbility in de arcane university maar welke skill moet ik dan omhoog krijgen of kan dit gewoon niet?
     
  7. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Oei dat is irritant, het beste is mythic dawn hide-outs vinden. Er zit er 1 in Bruma. Naast de kerk het eerste huisje dacht ik, een ladder/trapdoor onder het tapijt naar beneden. Misschien dat daar iets ligt. Anders weet ik het niet en ben ik bang dat je vastzit. :'-(
     
  8. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik krijg net te horen dat mijn broertje daar alleen deel 1 en 2 vond. Zijn er nog meer van die hide-outs die je kent?
     
  9. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    De Sideways Cave zegt me wel wat van naam, maar waar ligt hij?
     
  10. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Net ten noorden van de Imperial City volgens mij.
     
  11. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Oke. (Y)

    EDIT: Ik kan hem dus niet vinden hoor op de map! :eek:


    (Ik heb dus de map ook op de PC staan, met alle icoonjtes en namen.)
     
    Laatst bewerkt: 15 jul 2006
  12. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Deel 3 en 4 zijn redelijk zeldzaam en kom je alleen nog tegen in latere missies van de main quest. Je kan altijd een kijkje nemen in de main hideout ten noorden van Cheydinhal en ten oosten van Bruma. Die hideout is gelocaliseerd in een cave dichtbij een waterval en een meer.
     
  13. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan ze vinden in de sewers bij Baurus. Als je met Baurus samen deel 4 geloof ik moet gaan bemachtigen dan hebben die mythic dawn luitjes een deel van sewer als woning ingericht en daar kan je alle delen vinden
     
  14. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar dat komt pas aan bod in een latere missie toch? Hij moet eerst boek 3 te pakken krijgen...of ben ik verkeerd.
     
  15. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Het is iig een latere missie, maar je kan er wel alvast heen gaan om te kijken?
     
  16. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, de deur naar dat kamertje is gesloten.
     
  17. phd_50

    phd_50 Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    kan iemand mij vertelle hoe je in de quest "caught in the hunt" aan de deur van de "Hunter's Abyss" moet raken? ik heb de 2 sleutels al
     
  18. Slyrex

    Slyrex pssst

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kom ik in de temple of the one op et allerlaatste stuk van de mainquest als die prince al verschene is..? k heb al ure lope zoeke maar die poort wat je door moet is op slot of zoiets..:confused: kan iemand mij aub helpe..?
    gr marc
     
  19. Dick79

    Dick79 Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Probleem in thieves guild quest

    Ik heb een probleem met een thieves guild quest waarover ik niks kan vinden op internet. Het betreft de quest: "Untaxing the Poor". In deze quest moet je uit de kamer van Heronymus Lex wat jatten. Nou is het geen enkel probleem om in de South Watch tower te komen en langs alle guards de 1e en 2e verdieping te bereiken, echter zodra ik de trap opga en met mijn skeleton-key de deur naar de kamer van H.Lex openmaak dan komt er wederom een laadscherm (zoals het hoort), alleen loopt het laadbalkje zeeeeer traag vol en als hij vol is dan blijft hij zo staan, maakt niet uit of ik 'm een half uur zo laat staan of wat dan ook, die kamer kom ik nooit in. Dit heb ik al vele malen geprobeerd en iedere is het hetzelfde ik kom die kamer niet in! Met als gevolg dat ik de quest niet kan afmaken. Heeft iemand eerder van dit probleem gehoord? Kan iemand mij helpen aub?:confused:

    Ik ben overigens level 13.
     
  20. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Is dit die quest waarbij je in een klein wachters torentje in de imperial city een brief of iets dergelijks moet jatten? Ik ben toen gewoon naar die plek gerent daarna snel weer naar buiten en er was helemaal niks aan de hand. De guards kwamen me ook niet achterna enzo.

    Hier een zeer makkelijke site waar een walkthrough op staat voor alle quest:
    http://www.uesp.net/w/index.php?title=Oblivion:Quests

    Hier staat dus elke quest precies uitgelegd hoe je het kan doen.
     

Deel Deze Pagina