ik snap de eerste quest van de fighters guild niet... ik heb de ratten gered, en de bergleeuwen gedood.. en nou moet ik een vrouw bespieden... dat heb ik nou al ongeveer 1 uur lang gedaan... en ze blijft alleen maar rondjes lopen... ena ls ik naar die vrouw van de ratten of de quild ga.. gebeurd er niks... wat moet ik doen ?
Ik vraag het nog maar eens. Kan ik de quests van de fighters guild en dark brotherhood naast elkaar doen of word ik dan op gegeven moment expelled? Verder krijg je een zwaard als je je aansluit bij de dark brotherhood, Dat zwaard is heel klein enzo, word die groter naarmate je meer ermee killt of meer quests doet voor de brotherhood?
ik zit nu ook vast in een quest het is in level 2 ik heb nou alle vier de delen van het boek nadat je dat gedaan hebt word je naar 1 of ander shrine gestuurd dat is een beeld van een vrouw in de middle of nowere..... daar staan 3 mannetjes dat beeld te verafgoden en als ik er dan heen loop en het beeld activeer krijg ik de melding "nothing happens" weet iemsnd wat hier de bedoeling is want mijn kompas blijft aan geven dat ik wel hier moet wezen en heb voor me gevoel alles al geprobeerd in de nacht alles..... alvast bedankt voor de moeite
Je moet om 8PM 's avonds achter een muurtje gaan staan aan de westkant van het huis, dan zie je vanzelf dat ze wat doet...
ik doe allerlei quests door mekaar. Dus voor Fighters Guild, Mages Guild, Dark Brotherhood, main quest en sidequests doormekaar. Arena moet ik nog ns aan beginnen. Welk level van je personage kun je t beste hebben voor je met arena begint? Ik heb nu level 4..
Ik zit heel erg vast in een fighters guild quest. Ik moest in een stad 3 mannen opzoeken om te vragen waarom ze problemen veroorzaakte. En nu meot ik om aan een job te komen 5 protions vinden voor margrata om aan de job te komen. waar vind ik die krengen
help! ik zit bij een missie in the darkbrotherhood. ik moet Adamus Phillida doden met me pijl en boog, en een speciale pijl:Rose Of sithis . ik moet w8e tot hij zijn armor af doet , warneer doet i dat?
als die gaat slapen mischien? weet niet hoe die missie in elkaar zit maar mischien meo je em ff volgen in de avond als die gaat slapen