1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Oblivion Quests Thread [Deel 1]

Discussie in 'Algemeen' gestart door C H i L, 25 mrt 2006.

  1. kbskyline

    kbskyline Active Member

    Berichten:
    78
    Leuk Bevonden:
    0
    ps ik kan wel lockpicken maar die krijg ik niet open
     
  2. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    skeleton key is te winnen bij een deadra shrine.
    die shirne bevind zich ergens in het zuiden.
    als je op je map kijkt zie je onderin het stadje leyawin (weet ik veel hoe je da schrijft).
    loop dan RECHTS van de rivier naar BOVEN. als je het pad volgt zal die niet ver rechts van je hand liggen. dan moet je een quest doen voor die deadra prince. als je die voltooid krijg je de skeleton key.
     
  3. kbskyline

    kbskyline Active Member

    Berichten:
    78
    Leuk Bevonden:
    0
    bedankt voor de tip
     
  4. kbskyline

    kbskyline Active Member

    Berichten:
    78
    Leuk Bevonden:
    0
    moet ik dan bij veyond naar binnen?
     
  5. Hezzel

    Hezzel Peace in my Panties

    Berichten:
    416
    Leuk Bevonden:
    1
    kan iemand mij helpen. ik zit bij de main Q vast ik heb al die 4 boeken dan ben ik in z'n cave dan moet ik me spullen af staan doe ik ben ik binnen jat ik dat boek komt iedereen op me af en kan niet weg ales zit op slot:mad:

    alvast bedankt:thumbs:
     
  6. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    wat ik altijd doe is nooit mijn spullen geven. dan valt hij me aan en kun je lekker iedereen killen. ik weet ook niet waar hij je spullen laat als het goed gaat. als je in de tussentijd gesnapt word zullen je spullen misschien verdwijnen.
    de deur waar je doorheen komt is idd op slot. je moet door de hele cave heen totdat je aan de andere kant er weer uit kan.
     
  7. Hezzel

    Hezzel Peace in my Panties

    Berichten:
    416
    Leuk Bevonden:
    1
    ok thx_O_ k ga t morgen uit proberen
     
  8. --*Thomas*--

    --*Thomas*-- New Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    heej ik ging jatten van het Fightersguild nu moet ik het goed maken door Bear Pilates ofzo te halen wat is dat en waar kan je die vinden?
     
  9. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    Bear Pelts.
    Dat zijn huiden van beren. wanneer je een beer dood, kan je in zijn lichaam doorzoeken. wat je dan vind is berenhuid :cool:

    beren zijn in de bossen te vinden maar ook in caves. je moet alleen in een bepaald level zijn en ik geloof dat dat level 8 is. daar ben ik alleen niet zeker van.
     
  10. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Level 9 voor de Black Bear en level 16 voor de Brown Bear. Een paar pelts zijn ook te koop in de general goods winkels. Hou er wel rekening mee dat de pelts zwaar zijn, 8 per stuk.
     
  11. Hvc.

    Hvc. keep ya Head Up..!

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een probleem..
    ik ben bij de quest Allies for bruma en moet allemaal oblivion gates vernietige nu heb ik 1 probleem.
    ik moet in skingrad in zown huisje met iemand paret maar die deur zit op slot.. en hoe lang ik ook wacht die gaat niet open:confused: hoe doe ik dit??
    help me plllzzzz?
     
  12. japie06

    japie06 Kaasfabriek

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zou het gewoon lockpicken
     
  13. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Heb even naar een FAQ voor je gekeken en er stond:
    Ik hoop dat je er iets mee kunt, snap je het niet dan kan ik het misschien wel voor je vertalen.
     
  14. Figaroz

    Figaroz Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Quest mage quild: Ambush

    Ik ben al binne en ben nu op zoek naar Falcar. Maar ik zit vast aan die poort! Weten jullie misschien waar de knop zich bevind om de poort te openen???

    Grzz_0/
     
  15. Figaroz

    Figaroz Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    laat maarn heb het al;)
     
    Laatst bewerkt: 14 apr 2007
  16. Sherman

    Sherman Guest

    Hee jongens ik heb een vraagje over de arena. Ik heb de eerste tegenstander afgemaakt, en applaus enzo gekregen, maar als ik terug ga naar die ene gozer, die die gevechten regelt, zegtie zoiets: "get up that arena and spill some blood!" maar dat heb ik dus al gedaan, maar ik krijg mijn beloning niet. :confused: Ik heb me ook gewassen in die fontijn, maar niets helpt, wie kan mij helpen?

    Alvast bedankt, Jasper.
     
  17. Makz

    Makz Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een vraagje over een quest van de thieves guild, op een gegeven moment moet je zo'n boek jatten bij iemand die gevangen zit bij de pale lady in Skingrad Castle (weet even zijn naam niet), ik ben nu bij die pale lady en hij ligt daar dood op de grond, maar waar kan ik dat boek nu vinden?

    edit: weet het al inmiddels ;)
     
    Laatst bewerkt: 10 mei 2007
  18. reborn

    reborn This spot is 4 sale

    Berichten:
    378
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon weer een gevecht aan nemen, miss heb je je beloning gekregen zonder het door te hebben8)
     
  19. Sherman

    Sherman Guest

    Dat doe ik dus al de hele tijd, ik zeg: "ready for another match" en dan: "I know you're ready! Get up that arena I already approved your match!" En dan is er in die arena helemaal niets. :confused:

    Jasper. :p
     
  20. jackie brown JR

    jackie brown JR Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een vraag over de vampire quest, ik ben naar die universiteit in de imperial geweest, hij stuurt mij door naar iemand in skingrad, maar hoe kom ik bij die kerel. Alle deuren zitten op slot en ik heb geen lockpicks

    edit: ik heb het allang gevonden :+
     
    Laatst bewerkt: 31 mei 2007

Deel Deze Pagina