skeleton key is te winnen bij een deadra shrine. die shirne bevind zich ergens in het zuiden. als je op je map kijkt zie je onderin het stadje leyawin (weet ik veel hoe je da schrijft). loop dan RECHTS van de rivier naar BOVEN. als je het pad volgt zal die niet ver rechts van je hand liggen. dan moet je een quest doen voor die deadra prince. als je die voltooid krijg je de skeleton key.
kan iemand mij helpen. ik zit bij de main Q vast ik heb al die 4 boeken dan ben ik in z'n cave dan moet ik me spullen af staan doe ik ben ik binnen jat ik dat boek komt iedereen op me af en kan niet weg ales zit op slot alvast bedankt
wat ik altijd doe is nooit mijn spullen geven. dan valt hij me aan en kun je lekker iedereen killen. ik weet ook niet waar hij je spullen laat als het goed gaat. als je in de tussentijd gesnapt word zullen je spullen misschien verdwijnen. de deur waar je doorheen komt is idd op slot. je moet door de hele cave heen totdat je aan de andere kant er weer uit kan.
heej ik ging jatten van het Fightersguild nu moet ik het goed maken door Bear Pilates ofzo te halen wat is dat en waar kan je die vinden?
Bear Pelts. Dat zijn huiden van beren. wanneer je een beer dood, kan je in zijn lichaam doorzoeken. wat je dan vind is berenhuid beren zijn in de bossen te vinden maar ook in caves. je moet alleen in een bepaald level zijn en ik geloof dat dat level 8 is. daar ben ik alleen niet zeker van.
Level 9 voor de Black Bear en level 16 voor de Brown Bear. Een paar pelts zijn ook te koop in de general goods winkels. Hou er wel rekening mee dat de pelts zwaar zijn, 8 per stuk.
Ik heb een probleem.. ik ben bij de quest Allies for bruma en moet allemaal oblivion gates vernietige nu heb ik 1 probleem. ik moet in skingrad in zown huisje met iemand paret maar die deur zit op slot.. en hoe lang ik ook wacht die gaat niet open hoe doe ik dit?? help me plllzzzz?
Heb even naar een FAQ voor je gekeken en er stond: Ik hoop dat je er iets mee kunt, snap je het niet dan kan ik het misschien wel voor je vertalen.
Quest mage quild: Ambush Ik ben al binne en ben nu op zoek naar Falcar. Maar ik zit vast aan die poort! Weten jullie misschien waar de knop zich bevind om de poort te openen??? Grzz_0/
Hee jongens ik heb een vraagje over de arena. Ik heb de eerste tegenstander afgemaakt, en applaus enzo gekregen, maar als ik terug ga naar die ene gozer, die die gevechten regelt, zegtie zoiets: "get up that arena and spill some blood!" maar dat heb ik dus al gedaan, maar ik krijg mijn beloning niet. Ik heb me ook gewassen in die fontijn, maar niets helpt, wie kan mij helpen? Alvast bedankt, Jasper.
ik heb een vraagje over een quest van de thieves guild, op een gegeven moment moet je zo'n boek jatten bij iemand die gevangen zit bij de pale lady in Skingrad Castle (weet even zijn naam niet), ik ben nu bij die pale lady en hij ligt daar dood op de grond, maar waar kan ik dat boek nu vinden? edit: weet het al inmiddels
Dat doe ik dus al de hele tijd, ik zeg: "ready for another match" en dan: "I know you're ready! Get up that arena I already approved your match!" En dan is er in die arena helemaal niets. Jasper.
ik heb een vraag over de vampire quest, ik ben naar die universiteit in de imperial geweest, hij stuurt mij door naar iemand in skingrad, maar hoe kom ik bij die kerel. Alle deuren zitten op slot en ik heb geen lockpicks edit: ik heb het allang gevonden