1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Oblivion Quests Thread [Deel 1]

Discussie in 'Algemeen' gestart door C H i L, 25 mrt 2006.

  1. Yo de mannen

    Yo de mannen Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    In een van de Quest moet je een oneerlijke handelaar volgen, die spreekt af met een ventje(naam weet ik niet). Moet je die volgen, zijn huis onderzoeken en hebt vermoedens dat het opgegraven wordt van de dode, maar je hebt meer bewijzen nodig.

    Weet iemand waar of hoe je die bewijzen moet zoeken?
     
  2. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Jow Frank, je moet voor die vrouw 5 Ectoplasma's vinden. Ik weet het niet zeker, maar volgens mij zijn dan overblijfselen van spoken/geesten. In de Ghostbusters (de film, niet dat je niet weet dat dat een film is, maar in de film hebben ze het erover, want je hebt ook ghostbuster games :9) hebben ze het namelijk ook over ectoplasma's, daarvan moet je er dus 5 hebben.

    Waar je geesten moet vinden weet ik niet, ik weet wel dat er een verhalen rond gaan bij Leyowijn (of hoe je dat schrijft), het Maastricht van Limburg van Oblivion zeg maar, dat er een spook langs de kusten van de meren loopt. Dus! Succes :) Ik ga eerst nog even knokken in de Arena, dan ga ik verder met die Quest, want ik ben goed op weg om Fighters Guild Baas te worden :)
     
  3. ramon0598

    ramon0598 Active Member

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    0
    In Skingrad is een kerk, als je daar de kelder in loopt komen er 2 geesten op je af...
    BTW: weet iemand hoe je het makkelijkst die dingen kan killen?
     
  4. Aremas

    Aremas Kijk een Avatar

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu genoodzaakt om de vampire quest te doen.
    Kan iemand mij zeggen waar ik Emty Grand soul gems kan vinden/krijgen/kopen?
     
  5. Gyrolion

    Gyrolion Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog steeds geen goed antwoord op mijn vraag.
    Ik speel zelf nu Oblivion op mijn 19inc computer schermpje via zon speciale kabel. En ik stel bij mijn xbox in op 1280x1024. Maar in oblivion word dat veranderd naar breedbeeld of zo. En daardoor word alles platgedrukt. Nu wil ik dat veranderen maar dat lukt niet echt. Dus ik weet niet hoe ik dat kan doen maar mischien weet iemand dat hier?

    OOop.... dit is de quest help thread :mad: Foutje baas.
     
    Laatst bewerkt: 27 mrt 2006
  6. VonSun

    VonSun Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey ik zit ook nog met: mages guild suspension.

    Ik moet 20 dragon's tongue en 20 Redwort Flowers vinden en terug brengen. Ik weet waar ik die redwort flowers moet zoeken maar bij mij staat er alleen motherwort wie kan me helpen?, en waar vind ik die Dragon tongue.

    Groeten Lars
     
    Laatst bewerkt: 27 mrt 2006
  7. Egamer

    Egamer Je weet waarom

    Berichten:
    465
    Leuk Bevonden:
    1
    Hmm, ik moet 2 mensen vinden om een witness te doen voor de quest Imperial Corruption. Jensine wilt absoluut niet, en de andere 2 kan ik niet overhalen. :confused:
     
  8. Dannydeman

    Dannydeman Active Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit WEER vast :)

    Dit keer moet ik het assistentie vragen aan de steden om bruma te helpen, nu heb ik het in chorrel gevraagd aan de koningin en zij wilt dat ik de oblivion gate sluit, normaal gesproken super simpel, maar in deze map zitten 7 torens ofzo en ik snap er echt niets van :confused: loop de hele tijd v.d ene toren naar de andere, het enigste wat er in die torens zit zijn hendels om grote poorten te openen..

    iemand ervaring?
     
  9. Dannydeman

    Dannydeman Active Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    haha, laat maar zitten, je moest in de middelste toren naar beneden springen en precies op de rand terecht komen, eindelijk gevonden!!!!!
     
  10. VonSun

    VonSun Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou dat was niet de goede manier, je moest via de ene toren naar de andere dan naar beneden, uit de toren en de grote in. Het was alleen lastige welke toren je moest hebben;)
     
  11. Dannydeman

    Dannydeman Active Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ach, het werkte }:]
     
  12. la_hunda

    la_hunda 12play

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een enchanted claymore alleen nu zijn de charges op weet iemand waar je zoeen zwaard kan laten opladen of hoe je het zelf moet doen

    bedankt
     
  13. Gyrolion

    Gyrolion Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk zelf bij de mages guild.. niet zeker.
     
  14. polmannetje

    polmannetje Active Member

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    3
    Ja, bij de mages guild. Is erg duur! Te duur vind ik persoonlijk!
     
  15. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Je kan ook zelf je zwaard op laden.

    Koop de Soul Trap spell en Soul Stones.

    Zie je een beest: bezweer hem met de Soul Trap spell en dood hem. De ziel gaat gelijk na je soul stone. Selecteer daarna je soul stone en open hem Daar zie je items die je kan opladen.

    Gaat wel langzaam BTW
     
  16. Excalibur

    Excalibur Advanced user

    Berichten:
    1.179
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb net de fighters guild helemaal uitgespeeld.
    Mensen met vragen, stel ze maar.
     
  17. polmannetje

    polmannetje Active Member

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    3
    Hey! Die kerel ken ik!
     
  18. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb een vraagje ik zit nu in Brma volgens mij en ik moet een moord oplossen en een ex helpen maar die gasten gaan niet uit het huis de soldatenen die exvrouw wilt mij geen info geven want ze kent me niet zo goed roept ze maar...hoe nu verder?
     
  19. bavaria

    bavaria Scuderia Ferrari F1

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    ja die wil ook ook wel weten
     
  20. Excalibur

    Excalibur Advanced user

    Berichten:
    1.179
    Leuk Bevonden:
    0
    ;)
     

Deel Deze Pagina