Praat met haar en klik onderaan persuade aan. je kan dan aardige dingen tegen haar zeggen zodat ze je aardig gaat vinden. Of je kan in 1x geld betalen en dan gaat ze je ook vertrouwen. Dan geeft ze wel de info door. Hoop dat het lukt! Kom je er niet uit. Voeg me dan maar ff op live toe.
Wel eerst even die guard omhalen tot praten he(Sarius ofzo heet hij),daarna pas dat vrouwtje Ben zelf nu ook precies met deze quest bezig,ben alleen iets verder. Angelo
Hey ik zit ook nog met: mages guild suspension. Ik moet 20 dragon's tongue en 20 Redwort Flowers vinden en terug brengen. Ik weet waar ik die redwort flowers moet zoeken maar bij mij staat er alleen motherwort wie kan me helpen?, en waar vind ik die Dragon tongue. Groeten Lars
Ik heb de sidequest 'paranoia' gespeeld (waarbij je steeds opdrachten van Glarthir krijgt om mensen te bespioneren). De guards hebbene hem gedoodt en toen heb ik zijn sleutel gepakt en ben zijn heus binnen gegaan, heb daar alles van waarde meegenomen, maar had geen lockpicks meer. Er staan verschillende kisten in zijn huis die op slot zitten. Is het nu de moeite waard om die kisten open te breken of zit er alleen maar rommel in?
Zijn er al mensen die de Arena hebben uitgespeeld?? Ik moet namelijk het laatste gevecht tegen die Orc doen, maar het lukt me maar ni om hem te verslaan iemand Tips?
Dan ben je waarschijnlijk een rasechte warrior? Want als mage of archer is hij erg gemakkelijk te verslaan met hit-and-run. Als je'm daarentegen in melee combat moet verslagen kan ik me voorstellen dat hij rake klappen uitdeelt. Gewoon heel veel potions kopen lijkt me. Of paar 'stacking' fortify strength potions innemen zodat je eerste slagen hem al half verwonden.
Nog eens proberen. Zorg ervoor dat je in de cel vliegt, je tijd uitzit en buiten de Bastion zal er binnen de 20 sec. een Dark Elf voor je neus staan.
owkee bedankt, ff proberen, btw al mun klere zijn ingenomen . die had ik van lijken . kan je die nog terug krijgen?
ik ben wel een warrior jah, maar Hit and run?? hij is sneller dan mij, dus als ik wegren om bijvoorbeeld me zelf te healen, kn hij mij gemakkelijk inhalen, en ik heb ook niet goede poisents en spreuken ( tips? welke poisens en spreuken ik kan gebruiken en waar ik ze kan kopen ) En als ik hem sla, dan gaat er weining leven van hem af, als hij mij slaat ( en dat gebeurt vaak ) en ik block gewoon, dan gaat er al 1/5 van mijn leven af
Ik zit vast bij een missie van de main quest. Ik moet gaan bidden bij een altaar waar ik een 'glowy light' offeren, deze kan je krijgen bij de vliegende vuurvliegjes daar in de buurt maar hoe kan je die het best doodkrijgen. Mijn normale zwaard doet geen schade en mijn magische aanval lijkt ook niks uit te halen...
ik heb nu al een stuk of 10 keer gezeten in de cel, maar nog steeds niks gehoord van de thief guild, hoe kan dit?
Je moet gewoon naar de jail gaan, niet eerste de boete betalen he en dan gewoon het bed in. Kan iemand me nog helpen met: mages guild suspension. Ik moet 20 dragon's tongue en 20 Redwort Flowers vinden en terug brengen. Ik weet waar ik die redwort flowers moet zoeken maar bij mij staat er alleen motherwort wie kan me helpen?, en waar vind ik die Dragon tongue. Groeten Lars
OKe dan weet ik het ook niet, volgensmij kan je ook gewoon de poster lezen die overal aan de muren hangt, mss krijg je dan ook die quest wel