1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Oblivion Quests Thread [Deel 1]

Discussie in 'Algemeen' gestart door C H i L, 25 mrt 2006.

  1. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Je kan ook in Imperial city zo'n wanted poster lezen en daarna praten met een zwerver. Zorg dat ie je erg aardig vind en hij introduceert je bij het thieves guild.
     
  2. Jaywalker

    Jaywalker XBW Elite

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    0
    zou je Oblivion met een Ati Radeon 9800 pro kunnen spelen?

    de rest van mn computer is

    AMD athlon 64 3000+
    1024 mb/ram
     
  3. Jaywalker

    Jaywalker XBW Elite

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    0
    zou je Oblivion met een Ati Radeon 9800 pro kunnen spelen?

    de rest van mn computer is

    AMD athlon 64 3000+
    1024 mb/ram
     
  4. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Lijkt me dus dat je daarmee zeker kan spelen, en nog prachtig ook.
     
  5. Ghost Leader

    Ghost Leader GT Ghost Leader NL

    Berichten:
    759
    Leuk Bevonden:
    4
    doet ook niks, alleen un gesprek... nu al 30 keer gezete, echt alles geprobeert, maar geen bericht van de guild...zucht
     
  6. westlander

    westlander Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is niet met the thief guild. maar wat jij bedoelt is the dark brotherhood ;)
     
  7. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    uhm gewoon in elke stad rondlopen en een paar uurtjes wachten (met back button) dan kome ze wel
     
  8. OMARRR

    OMARRR Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een "zielsteen" moet er nog 5. Weet iemand waar je die andere kan halen , zodat ik eindelijk van die vampier zooi afkom.Maar dat
    is niet zo noodzakelijk daar valt wel meeteleven :p

    quest : fingers of the mountain, ze zegt wel netjes dat ze niet de locatie weet maar ik heb geen idee.

    En voordat je in die brotherhood guild komt, lees ik dat je mag binnen komen als je een guard bent, of iemand genaamd raynill dralas. Moet ik gewoon dan van een guard die kleren jatten?

    btw, bijna klaar met thieves guild :) dus vragen zal ik vast wel weten.

    En dat gastje die die orc niet kan verslaan (wat onbegrijpelijk is) ik had met niet 1 moeite. Ben een dark elf level 10, en heb blood of the north, en mijn willpower is ook goed. Dus ik kan telkens mezelf blijven healen. En die orc gaat best snel dood. Wat ik wil zeggen..dat die orc niet extra moeilijk ofzo, maar als het echt niet wil lukken moet je gewoon elke keer dat het even goed is gegaan saven. Maarja..
     
  9. SteRoger

    SteRoger TES V: Skyrim!

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zonet ( in de nacht ) een winkel binnengeslopen ( in de imperial city, market place ) en de eigenaar vermoord, en de wachters hebben mij niet gezien en ik wordt ook ni gezocht:D

    Dus dat heb ik wel goed gedaan, maar nu is mijn vraag, kan ik er nog iets bijzonders mee? is het nu mijn huis? etc etc??
     
  10. Ghost Leader

    Ghost Leader GT Ghost Leader NL

    Berichten:
    759
    Leuk Bevonden:
    4
    als thief mag je eigelijk niemand killen :mad:, maar is er een class die kan jatten en wel mag killen van hun guild. zou bijv. een assasin dat kunnen?
     
  11. berend

    berend Santa Blows

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    ja duh?
     
  12. SteRoger

    SteRoger TES V: Skyrim!

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit ook niet in de thieves guild

    maar heb nu wel een huis:9
     
  13. ramon0598

    ramon0598 Active Member

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit bij de Dark Brotherhood, heb nog niks gedaan wat hun niet aanstond. Er is me alleen duidelijk verteld dat ik niet van andere leden mag stelen. En natuurlijk mag ik ze ook niet aanvallen/vermoorden.
     
  14. denis

    denis Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu bezig met onderzoeken van de oneerlijke handelaar Agarmir, ik ben uitgekomen op een kerkhof en nu staat er ga op zoek naar potentially incriminating, ik neem aan dat ze daar mee bedoelen bewijs. Maar nu is mijn vraag, ik heb dat kerkhof al tig keer afgezocht maar kan niets vinden, weet iemand aub de oplossing.
     
  15. Shriko

    Shriko Gamebites.nl

    Berichten:
    2.264
    Leuk Bevonden:
    4
    (oeps verkeerde topic, dan maar hier :+)

    Ik heb net de Mystic Dawn uitgemoord voor dat boek dat je moet hebben voor de mainquest. Alleen heb ik nu één probleem: ik kom met geen mogelijkheid meer uit de grot. Er zijn twee manieren naar uitgangen. Eentje is waar ik vandaan kom, maar die zit op slot en geen van de guards heeft volgens mij een sleutel. De andere weg (de weg die het rode pijltje aangeeft, dus wel de juiste weg zal zijn) is een een stenen muur, maar als ik die activeer krijg ik de melding dat het niet werkt. Wat nu?

    edit: quest heet Dagon Shrine
    edit: nevermind, er hing een draaiding aan de muur om het open te maken :+
     
    Laatst bewerkt: 29 mrt 2006
  16. polmannetje

    polmannetje Active Member

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    3
    Precies ;) Zat eerst ook een hele lange tijd naar dat verdomde ding te zoeken.

    Als je al hebt uitgevonden dat hij
    lijken opgraaft
    moet je naar het kerkhof, daar kan je hem in een tombe vinden. (in een soort stenen huisje dus)
     
    Laatst bewerkt: 29 mrt 2006
  17. denis

    denis Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo, bedankt voor je informatie, ik heb het intussen gevonden.
     
  18. Dannydeman

    Dannydeman Active Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Mainquest gehaald:) Gamedays waren 70dagen, ben nu level 12, heb imperial dragon armor en het urma zwaard...

    Ben mage/battlemage en kben cool :)
     
  19. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb het topic ook even doorgelezen. Maar ik heb nog niets kunnen vinden over de missie met die Agamir in de Imperial city. Ik lees wel dingen over het kerkhof enzo maar daar kom ik nog niet eens.

    Als ik dat huis van Agamir openbreek en de kelder ook dan steel ik dat boek. Als ik terug loop staat er een wachter voor mijn neus. Soms in het huis soms gelijk buiten als ik de deur open doe. Dan kan ik kiezen tussen gevangenis of vechten. Ik doode hem in het huis. Niemand zag het, ik ging naar buiten en liep naar de winkel. De guards zeiden niets. Ik wilde iets vragen aan een guard maar toen werd ik wel opgepakt.

    Als ik nu niets aan de wachters vraag en gewoon naar die winkel ga is dan alles opgelost? Of is er ook een manier om niet opgepakt te worden? En niemand te doden. En als ik een wachter dood mag ik dan nog verder gaan met de fightersguild? Ik ben btw een vechter. Sneaken kan ik niet. Please help me...
     
    Laatst bewerkt: 29 mrt 2006
  20. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben in een of ander dungeon, en ik kom een geest tegen. En mijn wapens doen hem geen pijn. Hoe kan ik hem toch verslaan?
     

Deel Deze Pagina