1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Oblivion "Specifieke Gevallen" Helpthread

Discussie in 'Algemeen' gestart door Zeroine 83, 6 apr 2006.

  1. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    die quest kan ik niet doen :9
    dan loopt ie bij mij vast :mad: in die fighter's guilf in Chorrol :mad: egt stom
     
  2. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    hey mensen heb net de missie gehaald waarbij je de deadra artifact moet halen bij een stanbeeld (Azura) hiervoor moest je een grot met vampieren afslachten. nu ik die quest gedaan heb en ben gaan resten, ben ik gebeten door een vampier. Om dit terug te draaien moet ik voor een heks die ergens langs een lake leeft 5 grand soul gems vinden.... waar kan ik die dingen vinden. vampier zijn is echt verrot kan bijna niets nu... help please..._O_ dit is trouwens een van missie van de main quest...
     
  3. matthew24

    matthew24 Active Member

    Berichten:
    530
    Leuk Bevonden:
    0
    Die quest van azura shrine hoe heb je die dan gedaan? bij mij willen die mensen niks zeggen..
     
  4. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    gewoon erheen banjeren een beetje charmen met een charmspel en hij zegt dan dat je glowing dust van een wil-o-the-wisp nodig hebt die je vervolgens opofferd bij dusk of noon, bij azura. Maar nu ben ik vampier help wil niet meer :'-(
     
  5. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    grand soul gems kan je kopen
    en bij 1 missie in chorrol
    bij 2 broertjes dan moet je hun huis terug veroveren en daarna moet jij een zwaard ergens in een grot vinden
    die kan je aan castle van Chorrol geven of aan iemand die er voor betaald
    als je aan Castle geeft krijg je ten 1ste een mooi en krachtig schild en van die broers krijg je grand soul gems
    weet neit precies hoeveel
     
  6. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    ja maar die willen niets met me te maken hebben omdat ik een vampi ben dus dat gaat niet door, maar waar kan je ze kopen dan?
     
  7. Huntedkiller

    Huntedkiller Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben uit de mages guild geschopt maar kan geen redworth flowers vinden, weet iemand waar ik die kan vinden (hints in de richting van stad ofzo) pls dragon tonque heb ik nu genoeg van.
     
  8. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Kijk anders in een shop, in de Market District van de Imperial City. Misschien dat je daar kans hebt.
    @ Shortbull, je kan ze bij elke mage guild kopen, gewoon elke mage guild langsgaan en alle empty grand soulgems kopen.
     
  9. bartjan25

    bartjan25 Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben ook door een vampier gebeten in die zelfde quest,maar ik heb die heks nog niet gevonden die je er weer vanaf kan helpen.waar vind ik die?
     
  10. little_muppet

    little_muppet Kirby!!!

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    klik missie aan ,en kijk op je map misschien? ;S
     
  11. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ga naar de Arcane University en praat met wat mensen daar. Zo activeer je de quest.
     
  12. halofreak90

    halofreak90 Halo is beter

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie heeft er nog meer dat op het laatst van Vampire Cure na die count moet gaan om te praten dat je dan na wat gepraat niet meer tegen die count kan praten :confused:? Egt fucking vaag!

    Ps. bartjan25 je moet tegen Raminus Polus op de Arcane University praten, hij is in dat hoofdgebouw.
     
  13. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Dan moet je even wachten, dat zei hij dus ook al. Hij heeft tijd nodig om over het verlies van zijn vrouw heen te komen.
    Dus gewoon 24 uur wachten en dan misschien weer 24 uur, en dan in het kasteel op de begane grond met die Argonian vrouw praten.
     
  14. Buddha

    Buddha Ohm Mani Padme Hum

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga eens zoeken in dit forum op Vampire of zoiets. Er is hier al een draad van.
     
  15. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ja, true. Maar dit is ook een specifiek geval. Maar wel beter als je ze verwijst naar de Vampire draad..
     
  16. Xiao Xiu

    Xiao Xiu Active Member

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    ligt het aan mij of wil er echt niemand vampier zijn?? ik ben het wel en er blij mee ook!!
     
  17. Y3LLoW

    Y3LLoW Fear Me

    Berichten:
    221
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nog niet gebeten, maar iedere keer als ik ga slapen word ik gebeten. Ik heb een ziekte opgelopen door met vampiers te vechten. Nu heb ik een potion Cure Disease nodig om van de ziekte af te komen en lekker te kunnen gaan slapen zonder dus vampier te worden.

    Dus: Hoe kom ik aan een potion Cure Disease ?
     
  18. Y3LLoW

    Y3LLoW Fear Me

    Berichten:
    221
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke heb zelf het antwoord gevonden. Ga gewoon naar een willekeurige kapel en laat je genezen bij het altaar:+
     
  19. the promise

    the promise Active Member

    Berichten:
    351
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo
    Ik ben nog maar net met de game begonnen dus ben nog een beetje noob, maar ik heb 1 x perongelijk een guard aangevallen dus nu moet ik coins betalen. En ik wil nu in de fighters guild maar om die the joinen mag ik geen strafblad (zo noem ik het maar even) hebben. Dus goed dat was mijn verhaal dan nu de vraag }:], hoe kom ik van mijn strafblad af?

    En nog even een vraag ik wil leren potions maken heeft iemand een site of iets waar ik dat kan leren lijkt me erg vet :D .
     
  20. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Je hebt een Morter en Retort nodig, en minstens 2 ingredienten met hetzelfde effect. Dan selecteer je de Morter en Retort en ben je klaar!

    Ik heb zelf ook een vraag:

    Wáár kan je die Unicorn nou eigenlijk vinden? En op Google Video heb ik een filmpje gezien van een Black Unicorn met Silver Armor, die best wel té snel ging. Is dit gewoon Patch die iemand zelf gemaakt heeft?
     

Deel Deze Pagina